Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rammuth sanoi:rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.
QUOTE]
rahka =
Elämänlaatu parani roimasti kun löysin kaupan mistä saa ehrmannia. Uppoaa paljon helpommin kuin raejuustot sun muut moskat. Rahkaan voi lisäksi sekoittaa kaikenmoista: ananasta, puolukoita, hilloa, kaurahiutaleita... you name it! :haart:
Ratu sanoi:No on se ihme kunnei raejuusto maistu.. itse vetäisin sitä vaikka 10 purkkia päiväs jos pussi kestäisi.. runnon sitä joka ruuan sekaan ja syön usein sellaisenaan suoraan purkista. varsinkin valion ja se lidlin 400g purkis oleva on huippu hyvää.. ja taas se täällä kehuttu lidlin cottage cheese on ihan liian hapanta.. ei näytä eikä maistu raejuustolta... meitä on näköjään moneen junaanrammuth sanoi:rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.
QUOTE]
rahka =
Elämänlaatu parani roimasti kun löysin kaupan mistä saa ehrmannia. Uppoaa paljon helpommin kuin raejuustot sun muut moskat. Rahkaan voi lisäksi sekoittaa kaikenmoista: ananasta, puolukoita, hilloa, kaurahiutaleita... you name it! :haart:
Tomi sanoi:Sokeriton mehukeitto kannattaa korvata Funlightista tehdyllä mehulla. Mansikanmakuinen on mun kielen mielestä parasta. Tulee n. 10 kertaa halvemmaksi kuin mehukeiton käyttäminen. Siitäs sait, Valio.
1 rkl on aika hyvä, vettä ei kannata laittaa ollenkaan. Hyvin se funlighti siihen sekoittuu. Itse lohkaisen aina yhden lusikallisen rahkasta ja kaadan funlightit siitä syntyneeseen sopivaan koloon.Bateman sanoi:Kiitti vinkistä!
Minkäs verran tuota kannattaa käyttää yhteen rahkapurkilliseen jotta tulee juotavaa, 1rkl Fun Lightia ja desi vettä?
hillybillyboy sanoi:Puurot ja myslit... Paskat ja vellit, sanon minä. Nuo täysjyväkurkkuleivät kinkulla ja juustosiivuilla ovat suoraan Disneyn perheleffoista. Älkää stressatko. Ei kukaan oikeasti syö niin.
Suomalainen aamupala: puoli litraa maitoa, pari desiä palautusjuomaa sekaan ja ken haluaa nussia pilkkua, ottakoot vielä vitamiinipillerin päälle.
Jakob sanoi:Oma aamiainen on viime aikoina ollut seuraavanlainen:
purkki ehrmannia
~2dl hyla maitoa
~2dl vähäkalorista mehukeittoa (mansikka)
~15g mansikan makuista protskujauhoa
kaikki sheikkeriin ja sitten ääntä kohti, helvetin hyvää. Tuohon päälle kolme ruokalusikallista eloveenaa veden kanssa ja avot, aamiainen on nautittu .
+rypsäriä ja vitskut.
edit. eipä unohdeta kahvia aamiasesta, sitä menee kolme mukillista.
Spoonie sanoi:Suomalainen aamupala: puoli litraa maitoa, pari desiä palautusjuomaa sekaan ja ken haluaa nussia pilkkua, ottakoot vielä vitamiinipillerin päälle.
Olisko kahvi sen verran "myrkkyä" mahalle, että se pistää vähän töpinäksi. Eli suoltaa nestettä mahalaukkuun ja suolistoon, että pääsis eroon tuosta "myrkystä". Samalla laimenee muukin shitti mahassa.teri sanoi:Ite vedän suunnilleen samanlaisen setin aamuisin. Nyt olen huomannut, että mulle tulee paska olo tästä yhistelmästä. Jos jätän kahvin pois, niin ei tuu mitään huonoa oloa??? Missä vika?
:lol2:Spoonie sanoi:Off-töpikki. Paljonkohan norpanlihassa on proteiinia?