Fast lehtisen aamiainen

NeuroShopper- pakastemansikat maksaa alle 4€/500g, ja niillä vääntää jo parikymmentä rahkasössöä, jos ei FunLightit ja mehukeitot laske.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rammuth sanoi:
rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.
QUOTE]

rahka = :love:

Elämänlaatu parani roimasti kun löysin kaupan mistä saa ehrmannia. Uppoaa paljon helpommin kuin raejuustot sun muut moskat. Rahkaan voi lisäksi sekoittaa kaikenmoista: ananasta, puolukoita, hilloa, kaurahiutaleita... you name it! :haart:

BTW, jos haluaa välillä herkutella, niin Lidl:stä löytää sitä Exquisa - rahkaa paljon halvemmalla, kuin muualta. Nimi oli eri ja sitä en nyt muista, samat arvot on kumminkin jne. 500g purkki oli 1.29€

Ratu sanoi:
rammuth sanoi:
rahka = :urjo:
missä tahansa muodossa.
QUOTE]

rahka = :love:

Elämänlaatu parani roimasti kun löysin kaupan mistä saa ehrmannia. Uppoaa paljon helpommin kuin raejuustot sun muut moskat. Rahkaan voi lisäksi sekoittaa kaikenmoista: ananasta, puolukoita, hilloa, kaurahiutaleita... you name it! :haart:
No on se ihme kunnei raejuusto maistu.. itse vetäisin sitä vaikka 10 purkkia päiväs jos pussi kestäisi.. runnon sitä joka ruuan sekaan ja syön usein sellaisenaan suoraan purkista. varsinkin valion ja se lidlin 400g purkis oleva on huippu hyvää.. ja taas se täällä kehuttu lidlin cottage cheese on ihan liian hapanta.. ei näytä eikä maistu raejuustolta... meitä on näköjään moneen junaan

Tomi sanoi:
Sokeriton mehukeitto kannattaa korvata Funlightista tehdyllä mehulla. Mansikanmakuinen on mun kielen mielestä parasta. Tulee n. 10 kertaa halvemmaksi kuin mehukeiton käyttäminen. Siitäs sait, Valio.

Kiitti vinkistä!
Minkäs verran tuota kannattaa käyttää yhteen rahkapurkilliseen jotta tulee juotavaa, 1rkl Fun Lightia ja desi vettä?

Puurot ja myslit... Paskat ja vellit, sanon minä. Nuo täysjyväkurkkuleivät kinkulla ja juustosiivuilla ovat suoraan Disneyn perheleffoista. Älkää stressatko. Ei kukaan oikeasti syö niin.

Suomalainen aamupala: puoli litraa maitoa, pari desiä palautusjuomaa sekaan ja ken haluaa nussia pilkkua, ottakoot vielä vitamiinipillerin päälle. Jos tuolla paluulipulla ei pääse pois Höyhensaarilta niin haistakoot pitkän pimpsalooran kaikki Fastin lehtiset ja muut hauisten jumalat. Iltaa kohden voi sitten siirtyä hifistelyn maailmaan, kunhan pääkoppa alkaa seljetä ja eikä raatokaan pane enää vastaan kunnon ruokaa.

Off-töpikki. Paljonkohan norpanlihassa on proteiinia?

Bateman sanoi:
Kiitti vinkistä!
Minkäs verran tuota kannattaa käyttää yhteen rahkapurkilliseen jotta tulee juotavaa, 1rkl Fun Lightia ja desi vettä?
1 rkl on aika hyvä, vettä ei kannata laittaa ollenkaan. Hyvin se funlighti siihen sekoittuu. Itse lohkaisen aina yhden lusikallisen rahkasta ja kaadan funlightit siitä syntyneeseen sopivaan koloon.

hillybillyboy sanoi:
Puurot ja myslit... Paskat ja vellit, sanon minä. Nuo täysjyväkurkkuleivät kinkulla ja juustosiivuilla ovat suoraan Disneyn perheleffoista. Älkää stressatko. Ei kukaan oikeasti syö niin.

Suomalainen aamupala: puoli litraa maitoa, pari desiä palautusjuomaa sekaan ja ken haluaa nussia pilkkua, ottakoot vielä vitamiinipillerin päälle.

Juu, mummolassa vedetään aina fastin mansikkaa aamiaiseksi maidon seassa ja vitskut perään :lol2:.

Itelläkin aamiainen on yleensä puol litraa kaakaoo ja ehkä joku hikinen sämpylä. Ei vaan maha toimi aamulla. Jos haluais ennen koulua kunnolla syödä, niin sais herätä tunnin aikasemmin... Täytynee alkaa vetämään jotain protskujauhoo aamuisin, kun rahantulo sallii. Siihen joku sämpylä kinkulla/juustolla ja puol litraa maitoo, niin kyllä sillä jo alkuun herää...

Mulla menee yleensä tommonen reilu myslilautanen ja vitamiinit ja maidot päälle. Kaipa noita protskuja pitäis hieman lisäillä...

No ihme, ei noitten laittamisessa ja syömisessä mene ku joku 20 minuuttia ja sekin on kohtuu lepposella tahdilla. Kyllä mulle aamulla ruoka maistuu ja tollanen määrä pitää hyvin kylläisenä seuraavat 3-4 tuntia.

teinpä tänä aamuna tuollaisen fastin esitteen mukaisen aamupalan ja ei ollut mitenkään iso työ syödä. Samankokoinen aamiainen on tähänkin asti menny, paitsi ilman kolmea kananmunaa. Onhan toi ihan hyvä setti jos ei ole kiirettä ja vaan maittaa.

Jakob sanoi:
Oma aamiainen on viime aikoina ollut seuraavanlainen:

purkki ehrmannia
~2dl hyla maitoa
~2dl vähäkalorista mehukeittoa (mansikka)
~15g mansikan makuista protskujauhoa

kaikki sheikkeriin ja sitten ääntä kohti, helvetin hyvää. Tuohon päälle kolme ruokalusikallista eloveenaa veden kanssa ja avot, aamiainen on nautittu :).
+rypsäriä ja vitskut.

edit. eipä unohdeta kahvia aamiasesta, sitä menee kolme mukillista.

Ite vedän suunnilleen samanlaisen setin aamuisin. Nyt olen huomannut, että mulle tulee paska olo tästä yhistelmästä. Jos jätän kahvin pois, niin ei tuu mitään huonoa oloa??? Missä vika?

Spoonie sanoi:
Suomalainen aamupala: puoli litraa maitoa, pari desiä palautusjuomaa sekaan ja ken haluaa nussia pilkkua, ottakoot vielä vitamiinipillerin päälle.

No huh! Meikäläisen satsiin on pitkään kuulunut 1.5-2dl kaurahiutaleita maidossa, pari siivua leipää kinkulla ja juustolla ja purkki rahkaa. Kyllä sillä juuri ja juuri lounasaikaan asti pääsee.

Paljonkohan on prodea kananjaloissa ja siannahassa?
nimim. kiinalainen aamupala.

Joo no yleensä mun aamupala on:
Versio 1
-rahkaa 250g
-yogurttia
-pari ruispalaa juustolla ja kinkulla
-tee
-1 kpl multitaps
Versio 2
-reilu desi ultra wheytä
-pari ruispalaa juustolla ja kinkulla
-tee
-maito pari desii
-1 kpl multitaps
Noilla oon jaksanu hyvin.

teri sanoi:
Ite vedän suunnilleen samanlaisen setin aamuisin. Nyt olen huomannut, että mulle tulee paska olo tästä yhistelmästä. Jos jätän kahvin pois, niin ei tuu mitään huonoa oloa??? Missä vika?
Olisko kahvi sen verran "myrkkyä" mahalle, että se pistää vähän töpinäksi. Eli suoltaa nestettä mahalaukkuun ja suolistoon, että pääsis eroon tuosta "myrkystä". Samalla laimenee muukin shitti mahassa.

/mutua

Siis todellakin niin mutua että naurattaa. :D

[offtopic]
Ajattelin lopettaa vastailun tänne, kun en mä oikeestaan tiedä mistään mitään
[/offtopic]

oma aamiainen on tämmöne
6kananmunan valkuaista
2kananmunan keltuaista
purkki ehrmannia
purkki ananasta
60grammaa kaurahiutaleita

Mikähän mahtais olla hinta/laatu-suhteeltaan paras mysli? Itse olen käyttänut pari vuotta Rainbowta, jossa ei sokerin määrää kerrota, mutta eipä se kovin makealta ainakaan maistu. Onko joku kokeillut mixata aineita itse?

Tässä simppeli MYSLIversio, jota syötän lapsilleni:

- kaurahiutaleita
- Kuidukas -leseseos (mukavan rapsakkaa!)
- rusina
- hasselpähkinärouhe (nam!)
- sokeri/vaniljasokeri/makeutusjauhe

Lisäämällä vielä pellavarouhetta saa halvalla Omega-kolmosia, karpalo- tai tyrnirouheesta vitamiineja, ja jos makua haluaa yhä parannella, lisätään Rainbow-merkkinen Hawai-sekoitus kuivahedelmiä. Energialisäksi heitellään auringonkukan- ja muut siemenet, mikäli tarpeen (lapseni eivät niistä pidä). Ja kaikki nämä ainekset saa Prismasta (ainakin meidän Prismasta).

PS. Ylivoimainen puurosuosikkini syntyy lisäämällä mihin tahansa maitopohjaiseen puuroon mansikan makuista proteiinijauhetta sekä raejuustoa. Sekoitetaan vaaleanpunaiseksi mössöksi. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom