Fast HT-R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Elikkäs onko tuo nyt totta että Fastin HT-R sopii VAIN isokokoisille treenaajille ? Itse olen tämmöinen melko kynäniska(toistaiseksi) mutta tavotteet korkealla :D
Aika hyvän näkönen toi suhde tossa. :rock:

Tell me tietäväisemmät :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos olet vasta punttailua aloitteleva niin varmasti tulet toimeen hieman halvemmallakin jauholla esim. Reco2 tai sitten ostat heraa ja maltoa ja sekoitat niistä sen palkkarin 1dl heraa ja 1dl maltoa...

harde20 sanoi:
Jos olet vasta punttailua aloitteleva niin varmasti tulet toimeen hieman halvemmallakin jauholla esim. Reco2 tai sitten ostat heraa ja maltoa ja sekoitat niistä sen palkkarin 1dl heraa ja 1dl maltoa...
Ei Reco2 käytännössä ole halvempaa, HT-R:ssä kun on reippaasti enemmän proteiinia.

miks ne lykkää sitä konsentraattia noihin hidastamaan palkkarin imeytymistä?

edit: no juu juu, hinnan takia, mutta pistäis nyt edes enemmän isolaattia..

Haettasko tolla monivaiheista imettymistä? Itse en tosin hirveesti monivaiheiseen imeytymiseen usko.
Lisäksi jos treenari on ns. läpipasko on itseasiassa hyvä ettei se imeydykkään salamana.

no mutta tuollaisen konsentraatin sekoittaminen joukkoonhan vain hidastaa palkkarin imeytymistä, eli pidentää ajankohtaa jolloin vereen saadaan niitä tarvittavia aminohappoja. tietystikään tällä ei ole väliä jos ennen treeniä on otettu aminohappopooli täyteen jo esim annoksella ionia..

Eniten tässä HT-R:ssä ihmetyttää tuo ravinteiden suhde. Hiilihydraatteja todella vähän...mitä olette mieltä?

juffe sanoi:
no mutta tuollaisen konsentraatin sekoittaminen joukkoonhan vain hidastaa palkkarin imeytymistä, eli pidentää ajankohtaa jolloin vereen saadaan niitä tarvittavia aminohappoja. tietystikään tällä ei ole väliä jos ennen treeniä on otettu aminohappopooli täyteen jo esim annoksella ionia..

Mitä mä just tossa sanoin meistä nopeenaineenvaihdunnan omaavista.
Eli meillä imeytyy kyllä konsentraattikin salamana.
Jotkut käyttää esim. massaa palutumiseen, koska saavat siitä paremman hyödyn

Jy_ri sanoi:
Eniten tässä HT-R:ssä ihmetyttää tuo ravinteiden suhde. Hiilihydraatteja todella vähän...mitä olette mieltä?

No sehän sen tuotteen idea onkin. Jos haluut lisää hiilaria niin eihän se malto maksa mitään.

Jy_ri sanoi:
sellasia palautumisjuomia joissa on hiilareita enemmän kuin protskua löytyy sadoittain, joten HT-R on oikein piristävää vaihtelua palautumisjuomavalikoimiin jos ei halua niin paljon hiilareita esim. dieetillä jne.

SEAGRAM sanoi:
Jotkut käyttää esim. massaa palutumiseen, koska saavat siitä paremman hyödyn

Tarkoitatko että nopea aineenvaihdunta on sama juttu kuin että ravinne imeytyy suolistossa nopeasti? Siinä tapauksessa kannattaisi varmaan ottaa palautusjuoman proteiiniksi maitoproteiini ja vaikka 15g rasvaa....

xander sanoi:
sellasia palautumisjuomia joissa on hiilareita enemmän kuin protskua löytyy sadoittain, joten HT-R on oikein piristävää vaihtelua palautumisjuomavalikoimiin jos ei halua niin paljon hiilareita esim. dieetillä jne.
Oon käsittänyt että palkkarien hiilareista ei tulisi tinkiä dieetilläkään?

BS1 sanoi:
Tarkoitatko että nopea aineenvaihdunta on sama juttu kuin että ravinne imeytyy suolistossa nopeasti? Siinä tapauksessa kannattaisi varmaan ottaa palautusjuoman proteiiniksi maitoproteiini ja vaikka 15g rasvaa....

LOL!

Jy_ri sanoi:
Hyvähän se on että on näinpäin. Maltoa on helppoa ja halpaa lisätä, proteiinin lisääminen maustettuun palkkariin taas on jo ihan eri asia.

harde20 sanoi:
Oon käsittänyt että palkkarien hiilareista ei tulisi tinkiä dieetilläkään?

Mistä tämä käsitys on tullut? Mä ainakin tiputan palautusjuoman hiilarit käytännössä puoleen dieetillä. Palautumisessa ei ainakaan mitään oleellista eroa huomaa.

Pakko niitä on palautusjuomastakin tiputella, jos meinaa jotain matalahiilarista dieettiä pitää, ketoilusta sitten puhumattakaan. Tosin en nyt tiedä, onko yleensäkään järkeä ottaa yli 50 g hiilaria palautusjuomassa, tai ainakaan en ole siitä mitään positiivista palautumisen suhteen huomannut.

SEAGRAM sanoi:

Tästä olisi kiva saada todisteita.. eli palkkariksi sitten vaan kebabia aimo annos..

Suositut

Back
Ylös Bottom