Fast HT-R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä sulle todeisteet:Joillain ihmisillä on nopemapi aineenvaihdunta kuin toisilla.
Mun puolesta saat vetää palkkariksi vaikka sianihraa jos tossa kebabjutussa oli mielestäsi jotain järkeä.
Ei tarvitse aina kaikkia keskusteluita lyödä läskiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tuossakin säästä pitkänpennin jos ostaa samat tarpeet ja sekoittelee itse palkkarin?

SEAGRAM sanoi:
Tässä sulle todeisteet:Joillain ihmisillä on nopemapi aineenvaihdunta kuin toisilla.

Et taida ymmärtää koko "aineenvaihdunta" -käsitettä, veikkaan. :rolleyes:

Luepa vaikka tuo joutessasi: http://www.tohtori.fi/termi.php3?terID=4657&termit=aineenvaihdunta

Sillä ei ole mitään tekemistä ruuansulatuksen nopeuden kanssa. Eikä korkea aineenvaihdunta myöskään tarkoita sitä, että pöntöllä joutuu käymään usein.

No eipä toi kääntänyt mun kelkaa.
Ei ole välttämättä tekemistä ruuansulatuksen nopeuden kanssa, mutta vaikuttaa todellakin suolen toimintaan. Väittäisin että ihmiset joilla on taipumusta lihomiseen käyttävät syömänsä ravinnon paremmin hyödyksi, kuin ns. läpipasko.

Satun tietämään että eräissä hyvin tunnetuissa lisäravinteissa on hippu maitoproteiinia jotta seoksesta tulee vähän sakaempi ja näin toimivampi. Mm. yksi nimeltä mainitsematon palutumisjuoma(ei HT-R) sisältää maitoproteiinia, vaikka sitä ei etiketissä mainitakkaan. Ja Onhan esim. Fastin palautumisjuomassa nimeltä Muscle+ maitoproteiiniä. Enkä todellakaan usko että sitä on lisätty kustannussyistä, päinvastoin, sehän vain nostaa tuotantokustannuksia mitä enemmän eri aineita sekoitetetaan keskenään. Ei noi jauhot kuitenkaan maksa paskaakaan valmistajille.

Tuli mieleen muutenki (varmaan mainittu täällä aikasemmin), tosta maitoproteiinista, että jos vetää esim hydralysoitua heraa + maltoa niin eikö se hera mene "hukkaan", vai jääkö se vereen odottelemaan insuliinipiikkiä? Jos ei, eikö suurimman (teoreettisen) hyödyn saisi jos vetäisi maltoa heti treenin jälkeen ja sitten hydralysoitua heraa vähän ajan päästä.. Monethan tätä tekee, mutta meinasin lähinnä sitä, että miksi vetää kaikki samalla? Ellei tosiaanki ole niin, että se hera jää sinne odottelemaan :) Jos ei, tässä tapauksessa tuskin on kovinkaan suuri merkitys onko käytössä hydrolysoitua heraa vai vaikka "vaan" konsentraattia? Tai kuinka nopeasti se insupiikki tulee? Noh, meni vähän offtopic..

SEAGRAM sanoi:
Ei ole välttämättä tekemistä ruuansulatuksen nopeuden kanssa, mutta vaikuttaa todellakin suolen toimintaan. Väittäisin että ihmiset joilla on taipumusta lihomiseen käyttävät syömänsä ravinnon paremmin hyödyksi, kuin ns. läpipasko.

Tässähän sinä juuri väität, että "nopea aineenvaihdunta" tarkoittaa myös nopeampaa ruuansulatusta.

SEAGRAM sanoi:
Mitä mä just tossa sanoin meistä nopeenaineenvaihdunnan omaavista. Eli meillä imeytyy kyllä konsentraattikin salamana.

Ja kun väittelet asioita, ole hyvä ja esitä väitteillesi taustatukea.

Omskakas sanoi:
Tässähän sinä juuri väität, että "nopea aineenvaihdunta" tarkoittaa myös nopeampaa ruuansulatusta.

Täytyykö vääntää rautalangasta, jotkut ihmiset käyvät useammin paskalla kuin toiset.

SEAGRAM sanoi:
Täytyykö vääntää rautalangasta, jotkut ihmiset käyvät useammin paskalla kuin toiset.

Voi hyvä ihime! Se, kuinka usein käy paskalla, johtuu pääasiassa siitä, että valmiiksi sulatettu "kakka" viipyy pidempään paksusuolessa. Sillä ei ole mitään tekemistä ravintoaineiden imeytymisnopeuden kanssa. Eli se ei tarkoita sitä, että "läpipaskojilla" heraproteiini imeytyisi nopeammin.

SEAGRAM sanoi:

Taidat nyt syytää sellasta tuubaa näppiksestäsi, että oksat pois. Paskallakäymisellä ei ole varmastikaan mitään merkitystä ruuansulatuksen kanssa. Se on monella pitkälle tottumiskysymyskin, toisilla se aamu vaan alkaa paskallakäynnillä, eli suoli "toimii" silloin aina.

Toki saa mutuilla, mutta ei pidä niitä mutuja esittää minään suurempana totuutena.

Oliskohan mitään "vastaavaa" palkkaria kuin tuo ht-r? Tuo hinta alkaa olemaan se että vois miettiä jotain muuta.Miten olis joku Fastin hera80+malto6 ja hommais erikseen beeta-alaniini+muut roippeet? Tiedä nyt sitten onko sen halvempi..

Itse olen nyt melkeen pussillisen tuota HT-R vetänyt ja ihan kelpo kamaa tuntuis olevan, ei tunnu että vaikuttais mitenkään palautumiseen toi hiilareiden vähyys. Pussin kyljessä ja fastin sivuilla hiilareiden määrää selitetään sillä että kehon sisäeritysreaktio jatkuisi mahdollisimman pitkään. Mikä ihme on sisäeritysreaktio? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom