Fast Hera 80 suklaa +15%

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hejas
  • Aloitettu Aloitettu
Ite en oo hera80 ostanu suklaan makusena mut se vadelma oli ainaki tooooosi oudon makusta scheissea. Suklaan makusena ostellu Muscle+ ja Whey3 ja ne on kyl sellasta nannaa et mielummin niitä vetelen ku vaikka Fazerin blååtä, mut makunsa kai kullakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
+15% minttusuklaa oli ainakin ihan oikean makuista, ei ollu lisätty paskan makua ainakaan tohon mun pussilliseen

Itekin olen törmännyt kahden vuoden aikana Fastin tuotteissa aivan kammottavan makuisiin pusseihin ja sitten taas todella hyvän makuisiin eli laatu vaihtelee ääripäästä toiseen vaikka tuote pysyisikin samana esim Hera80 tai Muscle+.

Kannattaa ottaa yhteyttä Fastin asiakaspalveluun. He tod. näk. korvaavat tuotteen, kun ovat tutkineet sen.

Itekkin vasta ostin suklaa heraa ja liian makeaa mielestäni puoleen litraan vettä 1dl jauhoa. Jos joku ei tota alas saa, niin laita puolet maustamatonta ja puolet suklaata. On ihan hyvää noin.

...Onkohan tässä joku juju kun +15% pitäisi olla ennemmän ja tämän makuista ?...

+ 15% ja pakkaus 800g, mulla on kotona maustamaton joka painaa 900g.
800 + 15% = 920 (jos se uusi pussi edes sitä painaa) vähän kyllä pistää ärsyttämään tollanen markkinointi !

IMO fastin Hera80 suklaa on tähän mennessä vastaan tulleista paras, en tosin ole muita kuin hera80 eri makuja kiskonut. Massanlisääjistä Fastin Mass2 oli kyllä kuraa.

Itte kiskon kolmatta pussia mansikka +15% ja aivan perus pirtelöltä on jokainen maistunu..
sekoittuu normaalisti..

Eiköhän se ole ihan myynnin lisäämisen takia laitettu tuo +15% tarjous

Ukolla ainakin asenne kohillaan......... NOT :jahas:
En ole vielä viimeiseen 4 vuoteen törmännyt kertaakaan heraan mitä ei saisi alas ilman kauheita poppakonsteja. Toki muutama tullu vastaan, jotka eivät ihan maultaan mitään gourmetdrinkkejä ollu, mutta ei niiden tarkoitus ole olla mitään gourmetdrinkkejä.

Tämä on sitten omasta mielestäni kommentti tyhmemmästä päästä!!

Tarkoittaako salilla käyminen sitä ettei palkkari- ja prodejuomista saisi nauttia?
Itse panostan ruokailussa hillittyä syöntiä ja myös jokaisen aterian nauttimisesta.
Typerä on se yksilö joka ei vaadi hyvää vaikka omaa rahaa siihen panostaa! :rolleyes:

Otetaan esimerkkinä sänky. Tingitkö sängyn hinnasta ja laadusta älyttömyyksiä vaikka vietät sängyssä noin kolmasosa elämästäsi? Mikset nuku sit vaikkapa lattialla??

Eli mielestäni turha pröystäillä täällä sanoen: "Minähän syön vaikka paskaa. Mausta viis!". :down:
Oot sä kova hemmo.. :david:

Eilen korkkasin oman +15% minttusuklaan, ja en kyllä mitenkään voinut odottaa että se NOIN hyvää on, aijai. Pitää maidon kanssa juoda välillä, niin sehän on kun pirtelöä.

Vadelma oli ms:ää ennen testissä, ja se oli hyvää, mutta ei kyllä millään vetele vertoja minttusuklaalle, seuraavaksi sitten täällä kehuttu Toffee testiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom