Farkut reitevälle miehelle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja itte
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mitäs farkkuja käytätte, kun uudet pitäs saada? Merkillä ja hinnalla eo ole väliä, mutta ei mitään hip hop tyylisiä kannata ehdotella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pepe Jeans. Näiltä löytyy ainakin sellaiset missä on haarakiilat. Mun 68cm reidet menee helposti. Samassa puodissa ei ollut muita, jotka olisi sopinut niin hyvin vyötärön ja perseen osalta reisien lisäksi. Monissa vyötärö nousi liian ylös, eli napaan, tai sitten ei uskaltanut istua.

99 maksoi. :(

GASP ja löytyy tiätysti Meijeriltä. 79.90 tais maksaa. Ne vaan oli loppu jossain vaiheessa et en tidä oisko jo tullu lisää?? Pitäis ostaa toisetkin on nii hyvät.

Tästä on ollut monta threadia. Itäkeskuksen Playlife ainakin myy Bronx Clothing -housuja, jotka istuvat pienivyötäröisille ja isoreisiselle henkilöille täydellisesti. Gaspin housujen hinta-laatusuhde on niiden ohuiden mustien housujen osalta onneton. 79,70 e ja housut ratkeaa perseestä 3 kk käytön jälkeen. :jahas: Sen sijaan Gaspin paidoissa ja takeissa ei ole ollut valittamista.

Tomi sanoi:
Tästä on ollut monta threadia. Itäkeskuksen Playlife ainakin myy Bronx Clothing -housuja, jotka istuvat pienivyötäröisille ja isoreisiselle henkilöille täydellisesti. Gaspin housujen hinta-laatusuhde on niiden ohuiden mustien housujen osalta onneton. 79,70 e ja housut ratkeaa perseestä 3 kk käytön jälkeen. :jahas: Sen sijaan Gaspin paidoissa ja takeissa ei ole ollut valittamista.

Tarkoitinkin niitä harmaita farkku housuja mitä siellä on ollut myynnissä. En ole edes mustia huomannut?? Tarkoitatko niitä treeni housuja?

Hercules sanoi:
Tarkoitinkin niitä harmaita farkku housuja mitä siellä on ollut myynnissä. En ole edes mustia huomannut?? Tarkoitatko niitä treeni housuja?
Joo ne farkkukankaiset kyllä kestää, vaan ei mulle ainakaan istu. Tarkoitin niitä kokopitkiä ohuita muistia cargo pants -tyylisiä pöksyjä. Se kangas on ihan paperinohutta. Noi Bronx Clothing -farkut maksaa 70-80 e/pari, mutta siinäpähän sitten on taas housuja vähäksi aikaa. Parasta noissa housuissa on se, että housuostoksissa kestää 5 min, kun on päässyt kauppaan sovittamaan. Hyllystä 32 tai 34 ja sovituskopin ja kassan kautta kotiin. Nimim. viidet Bronxit kaapissa ja yhdet jalassa. :jahas:

Mä kans kallistun Tomin tyyliin noihin Bronxeihin, löytyy nimittäin kokoja (mulla 40). Malleja on erinlaisia, mutta ainakin mun bronxeissa ei ole mitään isoja brodeerauksia eli ei näytä niin paljoa hiphop-housuilta. Karl Kanit löytyy kans, mutta ne näyttää ehkä jo vähän enemmän hiphopilta.

Itselläni on parit South Polen mustat, aika hillitynnäköiset, leveälahkeiset housut. Koot ovat 33 ja 34. Ei isoja logoja ja muutenkin ovat aikalailla tavallisten mustien farkkujen näköiset, paitsi että vyötärö on juuri sopivan kokoinen ja perseelle ja reisille on tilaa kunnolla, eli kaikkialla muualla paitsi vyötäröllä on kokoa ihan reilusti. Haaruksetkin asettuvat onneksi järkevälle korkeudelle, eivätkä roiku polvissa asti. Ovh. oli 64,90€ ja housut ovat tukevaa farkkukangasta, joten uskoisin niiden kestävänkin melko pitkään ennenkuin kuluvat puhki jostain.

Sovitin myös normaaleja farkkuja eilen, mutta sellainenkaan malli, jonka piti olla ns. "bodarimalli", eli jaloissa tilaa ja vyötäröllä ei, ei sopinut ollenkaan. Farkut olivat pienet perseen kohdalta ja reisistäkin melko ahtaat ja vyötäröllä taas oli vähän liikaa tilaa minun makuuni.

Mittani ovat siis:
vyötärö vyön korkeudelta: 86-88 cm
perseen ympärys: 104-105cm
reisi paksuimmasta kohdasta: 66 cm
pituus: 174 cm

Eli olen huomannut olevani varsinkin housujen suhteen aika ongelmakokoinen. :D

Mistäs ihmeestä löytyis farkut isomahaiselle ja pienireitiselle :nolo:

T: toivoton penkkipelle

P.S: Salihousuja en oo kuitenkaan koskaan omistanut ("...Simo vaatehuoneelta hei...")

Lahest en löydä mistään bronxeja, joka ikinen kauppa tullu koluttua läpi.. Tietääkö kukaan myykö yksikään nettimyymälä bronxeja?

Google ei auttanut :(

Meikäläisen nykyiseen 177cm varteen, 70cm reisiin ja metrin vyötäröön an ollut hankala löytää hyvin istuvia farkkuja. En tiedä onko maanlaajuinen ketju vai mikä mutta paikallisesta Halosesta (juu vaatekauppa on :)) on löytynyt sellaisia missä lahkeet ei ole ylimittaiset. Viimeisin löytö tuolta perus raikkaan siniset stretch farkut, ihan uusi tuttavuus mulle ja voi nanna, ei ahista istuminen tai kyykistelu vaikka on "istuvat" farkut. Hintaa noilla ei kauheesti oo ollu, oisko 30-40€ kieppeillä !?
Suosittelen, merkki Edward's ... malli.. öö stretch farkku :)

Eikait se auta, ku ottaa suunta tonne Itikseen ja ettiä sielt se PlayLife, josta Tomi on housunsa ulos kantanu...En oo koskaan käyny koko puljussa, kun 100km on matkaa, mutta jospa se löytyis ja jospa siellä olis tolkusti bronxeja :hyper:

Isojen tavaratalojen, kuten stokka, miesten osastoiltakin löytyy välil hyvännäköisiä miehen kokoisille miehille tehtyjä housuja. Ne vaan on vähän tyyriin puoleisia (merkit brax, hilfiger, boss jne.),mut isompiakin kokoja saa kait myös tilattua.

Helsingissä Bronxia myy myös Forumissa oleva kauppa, jonka nimeä en nyt muista sekä Porthaninkadulla oleva Streat Beat. Fatso, Bronxit käy varmasti sulle. Omat mitat 178 cm, 96 kg ja nykyään reidet 68 cm.

Kiitti Tomi vinkistä :)

Osaatko kertoa, onko siellä PlayLifessä ihan kohtuulliset valikoimat ym? En ole kertaakaan puljussa käynyt ja nyt vois nostaa tilin tyhjiin ja läthee bronxi ostoksille..

Yhdet Bronxit mullakin on ja nämä on todellaki mainostensa mukaiset "Rough clothes for rough streets" Nää tosin jo varmaan 5v vanhat, mutta silti ehjät =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom