Farkut reitevälle miehelle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja itte
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietääkö ihmiset tampereen kauppoja noiden bronxien suhteen? Onko se Jimm&Jill myös täällä?

googlen mukaan:

Bronx Street & ClubWear Store
Aleksanterinkatu 26
33100 TAMPERE
Puh. 03- 236 9501
Fax. 03- 236 9555

Minulla ei ole kummempaa massaa (178/77) mutta vyötärö on jonkun verran kapeampi kuin stanukropassa, 80cm, lantio 90cm, reidet 60cm. Ainoat farkut jotka olen löytänyt ja sopii myös vyötäröstä on Dieselin Kuratt. (vyötärökoon voi ottaa kaksi tuumaa pienemmän kuin kaikissa muissa mitä olen kokeillut!) Ei ole halvat, ostin parin kuukausi sitten tarjouksesta Isosta Omenasta 100e. Pakko oli, että edes kerran saa pitää jalkaansopivia...

Oisko tuolla Itäkeskuksessa jotain muitakin farkkupuoteja, mistä vois löytyä Bronxeja, tai ehkäpä jopa Fubuja :) ?

Ettei tulis vallan turha reissu...?

L0b0 sanoi:
googlen mukaan:

Bronx Street & ClubWear Store
Aleksanterinkatu 26
33100 TAMPERE
Puh. 03- 236 9501
Fax. 03- 236 9555

Kiitoksia kovasti!!! Täytyy tässä vaikka tällä viikolla käydä katsomassa mitä siellä on tarjolla.

En tiedä, myydäänkö "Reserved" merkkisiä farkkuja Suomessa, mutta jos satutte Tallinnassa käymään, niin Viru-keskuksen kakkoskerroksessa on Reserved-kauppa, josta kyseisiä keskihintaisia farkkuja löytyy. Kyseisellä merkillä on (ainakin oli) monia erityyppisiä malleja, jotka sopi hyvin reitevälle, persevällä, mutta suht kapea vyötäröiselle miehelle. Tosin lahkeita piti pikkasen lyhentää, jotta ne ois just sopivat 174cm pituiselle.

Vihdoin löysin täältäkin paikallisen Sokoksen nuortenosastolta Bronxit ja voi pojat, rakastuin ensikoetuksella :) Ei Tomi kehunut yhtään liikaa. Tilaa on reisille vaikka helvetti ja lantio ja persus on kuin ommeltu muottiin. Todella näpäkät housut

Täst'edes ei tule muita merkkejä tuettua :)

South Pole merkkisiin olen tyytyväinen minäkin ja Movementistä oon niitä ostanut. Siellä myydään muitakin hopparivarkkuja, esim. Bronxia ja Karl Kania.

Onko Pakkotoisto ajatellu missään vaiheessa laajentaa tekstiileihin? (ei oo vitsi), mut oikeesti olisi varmasti kysyntää housuille ja isojen miesten housuongelmatkin ratkeasti nätisti, kun vois täältä tilailla?

Tällähetkellä yksikään nettikauppa ei myy bronxeja ym. ym pöksyjä

Itsellä on myös paksuhkot jalat (n. 68 cm) ja on melkoisen hankala löytää mukavia farkkuja. Tosin vyötärökin on 93 senttiä eli kaipa sitä laihduttaa voisi. Joka tapauksessa reisistä sopivat farkut jäävät yleensä melko löysäksi vyötäröltä. Mitäs muita hyviä merkkejä Oulusta saisi kuin noita hopparifarkkuja joissa on hirvittävän kokoiset merkit ja kirjailut?

Pitkään luulin ettei mulle löydy sopivia farkkuja ollenkaan, aina roikkuu vyötäröltä ja perseestä, jos reisistä sopivat. Mutta, Bronxit istuvat todella hyvin, kiitos Tomi vinkistä! Pakko ostaa piakkoon toiset.

mikähän myy jyväskylässä bronxeja? itsellä reiska yli 65 ja vyötärö alta 80.. =/

mahdoton yhtälö normaaleille farkuille, vaikka massaa ei ole paljon paskaakaan. reisitaskuhousut on ollut passelit tähän mennessä, ja taas olisi housujen vaihto isompaan edessä. nykyisistä housuistakin jouduin itse kutistamaan lantiota. mistähän bodarit löytää vaatteensa kun jo kynikselläkin on ongelmia?

Dean Kuntz sanoi:
Mitäs muita hyviä merkkejä Oulusta saisi kuin noita hopparifarkkuja joissa on hirvittävän kokoiset merkit ja kirjailut?
Ainakin South Pole merkkisissä on mitättömän pienet merkit/kirjailut ja muutenkin ovat ihan tavallisen varkun näköisiä, mitä nyt lahkeissa on enemmän tilaa. :thumbs:

Big Staria kannattaa myös kokeilla. Helsingissä Itäkeskuksen Halosen yhteydessä on Zip-niminen kauppa, ja Uudenmaankadulla Big Starin oma liike.

Kehutaan nyt vielä South Pole farkkuja, tosi mukavat ja istuvat. Tuotemerkki farkuissa ei ole sellainen puolen kankun kokoinen vaan aika pieni, ehkä 5 x 10cm.

VelttoV sanoi:
Pepe Jeans. Näiltä löytyy ainakin sellaiset missä on haarakiilat. Mun 68cm reidet menee helposti. Samassa puodissa ei ollut muita, jotka olisi sopinut niin hyvin vyötärön ja perseen osalta reisien lisäksi. Monissa vyötärö nousi liian ylös, eli napaan, tai sitten ei uskaltanut istua.

99 maksoi. :(

Voin allekirjoittaa Pepe Jeansit myös. Todella istuvat ja kestävät, ja näyttää ihan hyvältä.

Dieseliltä löytyy kanssa pari mallia, jotka on tilavampia reisistä. Mallien nimiä en osaa tähän hätään sanoa, myyjät tietävät. Helpoiten sopivat housut yleensäkin löytyvät asiantuntevan myyjän kanssa, koska tuo mallien ja kokojen sekamelska on melkoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom