Itelleni on alkanu tulee ihan vitusti ongelmia noiden vaatteiden kanssa. Paidoista vielä löytyy se xxxl mutta housuissa on yhtä tuskaa. Ravattii tossa MissEvilEven kanssa joku aika sitten kaikki tän kaupungin vaatekaupat läpi (paitsi ne missä myydään pukuja) ja etsittiin mulle housuja. Ihan Citymarketit ja Prismat ja kaikenmaailman halpahallit, sekä Seppälät, Dressmannit ym mutta ei niin ei. Dressmannista oon saanu itelleni kauluspaitoja, niitä sen lafkan suurimpia kokoja (tosin niidenkään xxxl ei mene enää kunnolla päälle hartioiden ja käsien ja selän kohalta), ja oon ollu kyllä tyytyväinen mutta voi helvetti niiden housujen kanssa!!! Yhdet housut oon saanu Dressmannista ja ne oli kaikista isoimmat maastokuvioiset reisitaskut, ja nekin on semmoset että yhtää ei saa kasvaa tai lahoaa käsiin :curs:
Nyt kokeiltiin sitten seitsemän paria housuja Dressmannissa ja myyjät kiikutti niitä sovituskoppiin mutta ei vaan mahu. Sanoivatkin että kun normaali miesten koot suurenee läskiyden, eikä lihasten mukaan ni se on ongelma. Kyllä niissä vyötärönympärys riitti hyvinkin, mutta vaikka puolentoistalitran limsapullo mahtuis mahan kohdalle housuihin niin reidet oli kuin missäkin stretchtiukkiksissa. Olin jo valmiina saamaan hepulit kun muija keksi että mennään käymään Jim&Jillissä että suostuisin ees sovittamaan jotain hopparihousuja tai muita, eihän sitä mies nyt voi perse paljaana kulkea koko kesää joten sinne sitten suunnattiin :evil:
Muija tomerasti sanoi myyjälle että haaste: tolle äijälle housut ja jumalauta, kahdet mahtui päälle! Yhdet mustat reisitaskuhousut xxxl ja sellaset mustat tyylikkäät Karl Kani-merkkiset hopparihousut jotka ei kyllä mun päällä hoppareilta näytä vaan tavallisilta farkuilta melkein. Jotain vähän punaista ja valkoista niissä on mutta mun mielestä rennot ja tyylikkäät eikä mitkään joujou-housut. Hintaa vaan oli aika paljon eli ei kaukana 100e pari, mutta ei nyt auta pätkääkään nirsoilla kun sentään yksi kauppa löytyi josta mulle housut mahtuu jalkaan :D
Olen aatellut että voisi netistä tilata myös noita jotain housuja mitä bodari/voimailu vaatekaupoissa myydään, koska nyt on valikoima normaalikaupoissa erittäin minimaalinen. Mullakin on reidet nyt 80cm ja yhtään ei oo tarkotus pienentyä vaan kasvaa vaan niin perkeleesti (:whip: ), niin pakko se on sitten hampaita purren maksaa enemmän vaatteista kun ei tavallisten isojen ukkojen vaatteet sovi kun niihin on mitoitettu silleen että vyötärön seutu on kunnon paskamaha ja jalat on pillit :lol2:
Mut hei! Kertokaa mulle mistä vitusta
Riku Kirin kokoiset kaverit saa ostettua ittelleen vaatteet jos jo meikäläisellä on tälläisiä ongelmia???