Farkut reitevälle miehelle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja itte
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitoksia neuvoista :thumbs: Kokeillaan josko löytäisi kohtuullisen istuvat housut. Citymarketeissa tuntuu olevan kanssa melko sopivia farkkuja, mutta saisi olla vähän erilaiset kuin sellaiset perusfarkut ainakin värin osalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prismasta löytyy ainakin Pearson-merkkisiä farkkuja joissa oli isoja kokoja. Tuolta ostin farkut hintaan 33€.

Onko nuo bronxit tyyliä "jou" eli täynnä valkoisia brodeerauksia vai ihan "normaalit" farkut? Itselle kun ei mahdu jalkaan kuin Catepillarit ja jotkut Dressmanin 42" (pit) housut. Pituutta kun on 197 ja ressut 72..

Viikonloppuna tulossa Hesaan, joten onko ainoa vaihtoehto Mr. Big?

äksy sanoi:
Onko nuo bronxit tyyliä "jou" eli täynnä valkoisia brodeerauksia vai ihan "normaalit" farkut?
Lue viestiketju kokonaan ja kysy vasta sitten. Ainakin Isodino vastaa kysymykseesi jo ensimmäisellä sivulla...

äksy sanoi:
Onko nuo bronxit tyyliä "jou" eli täynnä valkoisia brodeerauksia vai ihan "normaalit" farkut? ?
Niitä on useita eri malleja, brodeerauksilla ja ilman.

saakohan mistään enää rehellisiä pussihousuja? :D dieselin "isoreitisin" malli tällä vyötäröllä meni hieman polvien yläpuolelle asti.. onko kukaan käynyt kysymässä jyväskylässä sokokselta noita bronxeja? jim&jill:ssä on bronxeja joskus kivikauden jälkeen ollut.

e. niin että reisissä olisi myös kesäksi asti kasvunvaraa, sitten voidaan käyttää jo shortseja:
arviK.jpg

Tomi sanoi:
Joo ne farkkukankaiset kyllä kestää, vaan ei mulle ainakaan istu. Tarkoitin niitä kokopitkiä ohuita muistia cargo pants -tyylisiä pöksyjä. Se kangas on ihan paperinohutta. Noi Bronx Clothing -farkut maksaa 70-80 e/pari, mutta siinäpähän sitten on taas housuja vähäksi aikaa. Parasta noissa housuissa on se, että housuostoksissa kestää 5 min, kun on päässyt kauppaan sovittamaan. Hyllystä 32 tai 34 ja sovituskopin ja kassan kautta kotiin. Nimim. viidet Bronxit kaapissa ja yhdet jalassa. :jahas:

Täältä myös lähtee ääni Bronxien suuntaan. Hyvin istuvat, mukavat pitää ja menevät jopa hieman reitevämmälle. Laadukkaan tuntuisetkin ovat, mutta kulutuskestävyys ei ole mielestäni mikään ihmeellinen. Itsellä ollut nyt yhdet Bronxit pari kk ja kohta taas nuokin kuluvat reisien välistä puhki. :(

Rumbum on muistaakseni sen löysimmän Diesel-mallin nimi, jos tämä tieto jotain auttaa

Lue viestiketju kokonaan ja kysy vasta sitten. Ainakin Isodino vastaa kysymykseesi jo ensimmäisellä sivulla...

Jeps niinpäs näkyy, ei sattunut silmiin. Täytynee käydä sitten katsastamassa bronxit.

Pomps! Nostanpas tällasen vanhan ja hyvän farkkukeskustelun ylös. Pari päivää on meinaan tullut kierrettyä kauppoja ja eihän niitä istuvia housuja mistään löydy, minkäs mies perseelleen voi. Kaiken lisäks äkkisistään netistä vilaistuna huomasin myös että bronx-merkiltä löytyy paljon sähäkämmän näköisiäki pöksyjä kuin mitä normikaupoista.

Eli, myydäänkö noita bronxeja tätä nykyä pääkaupunkiseudulla missä? Googlella ainaki löyty hyvin yks tamperelainen bronx-pulju joka myy netissäkin, mut ku ei kehtais alkaa ihan tuurilla tilaileen.

Mullakin tuottaa vaikeuksia housujen osto. Eilen löytyi kuitenkin sopivat Carharrtin farkut Stockkalta. Mallin nimi on Retro Pant San Jose ja hintaa oli 74,90€. Koko oli W34 L32.
Nämä on aika lailla sopivat ja hyvännäköiset, vyötäröllä on ehkä about 5cm liikaa tilaa mutta eipä se haittaa. Onpahan kasvun varaa, kun alkaa bulkkailla taas. ;)

Reiden ympärysmitta on tällä hetkellä 65cm, perseen ympärys 105cm ja vyötärö 88cm.

ehec:
Bisley muistaakseni käyttää Bronxin farkkuja. Kannattaa laittaa sille privaa...

vähän pienemmille kavereille voi suositella Jack & Jonesin loose fit mallistoa....taikka en edes tiedä onko omani sitä vai vielä jotain muuta, myyjä vaan sano että tämä on sitten tosi löysä malli.
farkut istuu aivan sairaan hyvin ja kuitenkin reisille ja perseellä jää tilaa sopivasti

reiskat 62cm ja perse 96 vyötärö 80 , ja otin vielä aika pienen koon, joten uskosin että sitä mallia löytys vielä vähän isommallekkii tyypille sopivana.
ja näitä voi erityisesti suositella niille jotka haluaa viimeseen asti välttää lökäpöksyjä

Itelleni on alkanu tulee ihan vitusti ongelmia noiden vaatteiden kanssa. Paidoista vielä löytyy se xxxl mutta housuissa on yhtä tuskaa. Ravattii tossa MissEvilEven kanssa joku aika sitten kaikki tän kaupungin vaatekaupat läpi (paitsi ne missä myydään pukuja) ja etsittiin mulle housuja. Ihan Citymarketit ja Prismat ja kaikenmaailman halpahallit, sekä Seppälät, Dressmannit ym mutta ei niin ei. Dressmannista oon saanu itelleni kauluspaitoja, niitä sen lafkan suurimpia kokoja (tosin niidenkään xxxl ei mene enää kunnolla päälle hartioiden ja käsien ja selän kohalta), ja oon ollu kyllä tyytyväinen mutta voi helvetti niiden housujen kanssa!!! Yhdet housut oon saanu Dressmannista ja ne oli kaikista isoimmat maastokuvioiset reisitaskut, ja nekin on semmoset että yhtää ei saa kasvaa tai lahoaa käsiin :curs:

Nyt kokeiltiin sitten seitsemän paria housuja Dressmannissa ja myyjät kiikutti niitä sovituskoppiin mutta ei vaan mahu. Sanoivatkin että kun normaali miesten koot suurenee läskiyden, eikä lihasten mukaan ni se on ongelma. Kyllä niissä vyötärönympärys riitti hyvinkin, mutta vaikka puolentoistalitran limsapullo mahtuis mahan kohdalle housuihin niin reidet oli kuin missäkin stretchtiukkiksissa. Olin jo valmiina saamaan hepulit kun muija keksi että mennään käymään Jim&Jillissä että suostuisin ees sovittamaan jotain hopparihousuja tai muita, eihän sitä mies nyt voi perse paljaana kulkea koko kesää joten sinne sitten suunnattiin :evil:

Muija tomerasti sanoi myyjälle että haaste: tolle äijälle housut ja jumalauta, kahdet mahtui päälle! Yhdet mustat reisitaskuhousut xxxl ja sellaset mustat tyylikkäät Karl Kani-merkkiset hopparihousut jotka ei kyllä mun päällä hoppareilta näytä vaan tavallisilta farkuilta melkein. Jotain vähän punaista ja valkoista niissä on mutta mun mielestä rennot ja tyylikkäät eikä mitkään joujou-housut. Hintaa vaan oli aika paljon eli ei kaukana 100e pari, mutta ei nyt auta pätkääkään nirsoilla kun sentään yksi kauppa löytyi josta mulle housut mahtuu jalkaan :D

Olen aatellut että voisi netistä tilata myös noita jotain housuja mitä bodari/voimailu vaatekaupoissa myydään, koska nyt on valikoima normaalikaupoissa erittäin minimaalinen. Mullakin on reidet nyt 80cm ja yhtään ei oo tarkotus pienentyä vaan kasvaa vaan niin perkeleesti (:whip: ), niin pakko se on sitten hampaita purren maksaa enemmän vaatteista kun ei tavallisten isojen ukkojen vaatteet sovi kun niihin on mitoitettu silleen että vyötärön seutu on kunnon paskamaha ja jalat on pillit :lol2:

Mut hei! Kertokaa mulle mistä vitusta Riku Kirin kokoiset kaverit saa ostettua ittelleen vaatteet jos jo meikäläisellä on tälläisiä ongelmia???:rolleyes: :eek:

Megamass sanoi:
Mut hei! Kertokaa mulle mistä vitusta Riku Kirin kokoiset kaverit saa ostettua ittelleen vaatteet jos jo meikäläisellä on tälläisiä ongelmia???:rolleyes: :eek:

Mä lueskelin joskus jostain lehdestä, että noilla tosi isoilla kavereilla on useimmiten ihan teetettyjä vaatteita tais sitten jostain valmiista suurennettuja/muuten muokattuja. sukat,alushousut nyt löytyy normaali valikoimista, samoin joitakin t-paitoja. Myös noilla lyhyillä ja leveärakenteisilla kisabodareilla taitaa myös olla hieman vaikeuksia löytää sopivia vaatekokoja. xxxl kauluspaita kun saattaa muuten olla sopiva mutta vatsankohdalle jää reilu pussi ja helmat yltää nilkkoihin :)

nevahood sanoi:
onhan noita erikoisliikkeitä, esim. mr big.

Tuo liike tais olla ainakin meidän perheessä poissuljettu vaihtoehto koska se tarjoaa vaatteita 'isoille ja pitkille' miehille, ja tämä isous ainakin mittataulukkojen perusteella tarkoittaisi samaa kuin lihavuus. Eli ne ovat vain todella isokokoisten/pitkien miesten vaatteita, ei normaalipituisten ja lihaksikkaiden. Noissa vyötärömitat ovat mielettömiä ja reidet levenevät vain sitä mukaa mitä se vatsan ympäryskin kasvaa, eikä niin että reidet ovat housuista leveät ja vyötärö silti kapea tai normaali. Meillä yksi tuttu on kehunut liikettä mutta onkin poikkeuksellisen isokokoinen ja lihava, kengätkin on jotain lähemmäs numeroa 50 joita tuolta kuulemma saa.

Leelucky sanoi:
Mä lueskelin joskus jostain lehdestä, että noilla tosi isoilla kavereilla on useimmiten ihan teetettyjä vaatteita tais sitten jostain valmiista suurennettuja/muuten muokattuja. sukat,alushousut nyt löytyy normaali valikoimista, samoin joitakin t-paitoja. Myös noilla lyhyillä ja leveärakenteisilla kisabodareilla taitaa myös olla hieman vaikeuksia löytää sopivia vaatekokoja. xxxl kauluspaita kun saattaa muuten olla sopiva mutta vatsankohdalle jää reilu pussi ja helmat yltää nilkkoihin :)

Ja toi on varmaan valitettavasti aika totta ettei sitä vaatevalikoimaa enää löydy oikeastaan ollenkaan kun ollaan HC-kunnossa, ellei sitten pukeudu vain salihousuihin jne :lol2: [Toki nuo muutamat nettiliikket myy vielä isoja kokoja mutta valikoima on todella rajattu jos vaihtoehdoiksi löytyy vain muutamat housut]... Niin se vaan on että vaatteet tehdään valtaväestön tarpeita vastaaviksi ja koot kasvavat lihaksikkaiden ihmisten kannalta väärällä tavalla vatsanmittojen ym perusteella kun isompaanpäin mennään.

Kyllä sitä on tälleen naisena silmiin pistävää se kauluspaidan lepatuskin sieltä mahan kohdalta, mutta sentään vähän auttaa kun ei tarvi vapaa-aikana kauluspaidoissa kulkea ja töissä tuo ukko lätkäisee sinne alle luotiliivit niin ei niin pahasti pussita :D Tosin mun mielestä hieman tulee sellainen paskamaha-efekti kun liivien reuna pullistaa juuri siinä ja paita pussittaa. Pitänee varmaan roudata anoppilaan ompelukoneen alle noita vaatteita hieman kavennettavaksi sieltä mahan kohdalta, tai sitten vaan pitää kasvattaa kunnon paskamaha niin ongelma on sillä ratkaistu ;)

Snoopie sanoi:
ehec:
Bisley muistaakseni käyttää Bronxin farkkuja. Kannattaa laittaa sille privaa...
Kiitän, täytyypä laittaa! :thumbs:

Magamass: otan osaa, noilla sun mitoilla voi pöksyjen osto olla kyllä jo ihan toivotonta puuhaa.

Itsellä ongelman muodostaa kookas ahteri ja siihen nähden kapea vyötärö. Eli jos ei sellanen 10cm ylimääräistä housujen vyötäisillä haittais, housuja löytys kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom