Farkut-ostovinkkejä

Osaisiko joku antaa vinkkejä hyvien farkkujen löytämiseksi? Hakusessa olisi Dieselin farkut, mahdollisimman paksua materiaalia, bootcut, koko 33/32. Yrittäny penkoa kaikki hyllyt ja kaupat niin netissä kun kaupungillakin mutta ei löydy kivoja. :( Dieselin nettistoressakin aina ne mistä pitää niin loppu oma koko :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi hyvä tietää, mistä kaupungista puhutaan niin osaa sitten vähän ohjeistaakin.

Helsinki tai Espoo / tai netti

Ootko käynyt JC:t ja Onewayt läpi? Noissa putiikeissa on ainakin paljon Dieseliä ja oon aina itse löytänyt koot sieltä. Noi pystyy myös tilaamaan tavaraa kaupasta toiseen jos vaikka jossain sattuisikin olemaan sopiva koko.

Noh, kysyn nyt vielä varmuuden vuoksi, että oletko tsekannut Dieselin oman liikkeen Manskulla?

Valikoimaa siellä on aika kattavasti ja itse olen saanut hyvää palvelua.

Bootcutin löytämisen vaikeus johtuu siitä, ettei ne ole olleet "in" vuosiin. Itsekin kyllä pidän. Dieseliä saat ainakin Manskulta niiden omasta storesta. Katso nettisivuilta onko sellaista edes tässä mallistossa. Jos on, niin sieltä näet nimen jota voit sitten kysellä kaupassa.

Tsekkaa H&M, farkuissa niillä on jopa kiva mallisto. Itse en ostaisi bootcutia enkä mitään pillifarkkua, vaan ihan välimuodon.

laitetaas nyt vielä kerran tähänkin farkku-threadiin..eli väljiä farkkuja mistä? muitakin kuin gazoz ja gasp...

Juu ei kauheasti kiinnosta onko "in" vai ei. Kun yleensäkkään en osta vaatteita sen mukaan mikä on in koska se nyt ei tarkoita yhtään näyttääkö se oikeasti hyvälle :)

Dieselin maskun storessa oon kerran käynyt kyllä ja hm:llä on ihan kivoja mutta kangas on liian ohutta. Perkele kait se on pakko mennä käymään vaikka joka päivä siellä diselillä josko sinne joku kiva tipahtaisi taivaasta.

Tsekkaa myös Hilfigerin farkkuja, itse ainakin diggailen niistä. Samoin Gantilla on sen tyylisiä farkkuja, mitä etsit.

Käy nyt ihmeessä läpi kaikki isot farkkumerkit Yooxista. Luulisi jossain natsaavan. Esim. nuo 52-numeroiset Marie-The:t ovat varmasti riittävän väljät 32-33 numeroiselle. Voivat olla toki kokemukseni perusteella vyötäröltä hieman löysät, mutta senhän saa korjattua.
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&...y=361A2971&rr=1&cod10=421152851L&sts=sr_men80

Hintakin on vain osa siitä yli 200 eurosta, mitkä niistä joutuu vaatekaupassa maksamaan.

Bootcutin löytämisen vaikeus johtuu siitä, ettei ne ole olleet "in" vuosiin. Itsekin kyllä pidän. Dieseliä saat ainakin Manskulta niiden omasta storesta. Katso nettisivuilta onko sellaista edes tässä mallistossa. Jos on, niin sieltä näet nimen jota voit sitten kysellä kaupassa.

Tsekkaa H&M, farkuissa niillä on jopa kiva mallisto. Itse en ostaisi bootcutia enkä mitään pillifarkkua, vaan ihan välimuodon.

Wrong. Dieselillä on bootcutteja ja ne mallit ovat nimeltään Zathan ja Zatiny. Keskustan Stockmannilla on noita. Ja jos ei muualta löydy niin lyön vaikka vetoa että pystyvät tilaamaan sinne Dieselin kauppaan noita.

Mistä löytyisi stadista sellaset perinteisen malliset levi's 501:t? Kaikki on sellasia muotifarkkutyylisiä, ja esim stockalla myytävissä järkyttävän leveät lahkeet. Toisaalta löytyy taas sellasia vanhemman sukupolven suosimia "työmaaleviksiä", jotka nyt ovat kaikista järkyttävimmän näkösiä.
Tosta nyt näkee jotenkin millasia haen http://americanjeans.com/images/levis-men/levis501-m-newwash.jpg

e.Vielä tuli mieleen sellanen, että kun yhet justiinsa tollaset stockmannilta ostetut 501:t mulla on, niin paljonkohan maksaa jos niistä kävisi lahkeita hieman kaventamassa?

Lrg:n farkuissa on ainakin väljyyttä ja siistejäkin imo. Ei oo kyl niitä halvimpia tosin.. Ainakin Union Fivestä (kampista) ja Beamhilleistä pitäs löytyy noita.

Wrong. Dieselillä on bootcutteja ja ne mallit ovat nimeltään Zathan ja Zatiny. Keskustan Stockmannilla on noita. Ja jos ei muualta löydy niin lyön vaikka vetoa että pystyvät tilaamaan sinne Dieselin kauppaan noita.
Väitinkö jotain? Sanoin että voi olla vaikea löytää, kun eivät ole olleet "in" vuosiin. Ja vaikka niitä on mallistossa, ei välttämättä ole kaupassa. Itselläkin on Zathanit ja en enää ehkä laittisi niitä jalkani, tulee liian cowboy olo :hyper:. Alkuperäisen kysyjän kannattaa käydä myös Kämp-gallerian Maranellossa, imho Helsingin paras farkkuvalikoima.

RJDIO: Bootcutilla meinataan levenevää lahjetta. Sellainen minkä alle sai kätevästi cowboy-buutsit:)
Zathan:
diesel-zathan-bootcut-488606-41874_zoom.jpg

Noh itsellä myös Zathania löytyy hyllystä eikä kyllä niissä ole omasta mielestä todellakaan mitenkään erityisen leveät lahkeet. Paremmalta imo näyttää kun sellaset ihoa myötäilevät ylitrendikkäät fruittarifarkut:D Niitä bootcuttejakin on erikokoisia käsittääkseni. MUtta kiitos neuvoista, käyn dieselillä taas ja maranellossa.

Esim tuleeko sulla hevoset mieleen näistä Zathanin farkuista bootcuteilla?:D

http://www.haburi.de/tmpl/en/detail...10;cat=2;main_cat=2;id=kAsGb0NOiUco1WyMq2Bd8v

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom