Farkut-ostovinkkejä

saanen kysyä millanen on "bootcut" ? liittyy varmaan lahkeisiin, mutta millaiset lahkeet ne nyt sitten on?:arvi:

Lahje menee kengän päälle.
Z8307403-DWA-RF.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väitinkö jotain? Sanoin että voi olla vaikea löytää, kun eivät ole olleet "in" vuosiin. Ja vaikka niitä on mallistossa, ei välttämättä ole kaupassa. Itselläkin on Zathanit ja en enää ehkä laittisi niitä jalkani, tulee liian cowboy olo :hyper:. Alkuperäisen kysyjän kannattaa käydä myös Kämp-gallerian Maranellossa, imho Helsingin paras farkkuvalikoima.

RJDIO: Bootcutilla meinataan levenevää lahjetta. Sellainen minkä alle sai kätevästi cowboy-buutsit:)
Zathan:
diesel-zathan-bootcut-488606-41874_zoom.jpg

Ei ole vaikeat löytää. Olen ostanut Zathanit ja Zatinyt tänä vuonna Stockmannin hulluilta päiviltä. Molempia oli myös isot läjät stokkalla kun joku viikko sitten kävin.

Ite ostin Nudie jeansit kesällä, straight leg mallia. Mahtuu jalatkin sisään hyvin:) Samalla myös mahdollisimman ekologisesti valmistettu ja osa hinnasta menee amnestyn hyväksi. Makso muistaakseni 110 euroa.

Bootcutin löytämisen vaikeus johtuu siitä, ettei ne ole olleet "in" vuosiin. Itsekin kyllä pidän. Dieseliä saat ainakin Manskulta niiden omasta storesta. Katso nettisivuilta onko sellaista edes tässä mallistossa. Jos on, niin sieltä näet nimen jota voit sitten kysellä kaupassa.

Tsekkaa H&M, farkuissa niillä on jopa kiva mallisto. Itse en ostaisi bootcutia enkä mitään pillifarkkua, vaan ihan välimuodon.

Sellainen pointti, että jos on iso kengännumero ja keskimääräistä enemmän pituutta niin nuo bootcutit näyttää juuri siltä "välimuodolta" ja lahje laskeutuu hyvin kenkien päälle. Sen takia itse noita suosin. Lähinnä Dieselin Zatiny:a. Toki tuo riippuu niin paljon siitä tuumakoostakin. Omalla tuumakoolla noissa on suht kapeat lahkeet.

Alkuperäiseen kysymykseen sen verran että olisi tarpeettomana yhdet Dieselin Zatinyt W33/L32 008AT-pesulla. Kangas on ainakin paksua, mutta en tiedä onko pesu se mitä etsit. Aika peruspesu noissa. Ei ole montaa kertaa käytetty kun ovat jääneet isoiksi. Lähtis suht halvalla kun ovat vailla käyttöä.

edit: mä taisin myydäkkin täällä aikaisemmin jo toiset samankokoiset Zatinyt eri pesulla pois samasta syystä.

Suunnitelmissa mahdollisimman matalavyötäröiset farkut. Mikä olisi paras merkki ja malli?

Minulle istuu matalavyötäröiset farkut jalkaan aika saatanan huonosti. Ei oikein rakentava kommentti, sori! Kellään muilla samoja ongelmia? Tai eihän toi mikään ongelma ole, mun perse pääsee paremmin esille vähän korkeampivyötäröisissä farkuissa! ;)

Täytyy viel semmonen merkki heittää ilmoille ku Tom Tailor, farkkujen mallit on tosi hyviä ja kangas paksua ja jenkkimerkkinä kootkin on vähän eurooppalaisia reilumpia ni sopii ainaki oma kyykkyperä sisään vaikka on matala vyötärö :thumbs:

-edit-
Niin tosiaan sokokselta noita ainaki saa mut hinnoista en osaa sanoa mitää ku ite saan noita mallikappaleita ilmaseks mut en usko et kauheen hinnakkaita on

Sellainen pointti, että jos on iso kengännumero ja keskimääräistä enemmän pituutta niin nuo bootcutit näyttää juuri siltä "välimuodolta" ja lahje laskeutuu hyvin kenkien päälle. Sen takia itse noita suosin. Lähinnä Dieselin Zatiny:a. Toki tuo riippuu niin paljon siitä tuumakoostakin. Omalla tuumakoolla noissa on suht kapeat lahkeet.

Alkuperäiseen kysymykseen sen verran että olisi tarpeettomana yhdet Dieselin Zatinyt W33/L32 008AT-pesulla. Kangas on ainakin paksua, mutta en tiedä onko pesu se mitä etsit. Aika peruspesu noissa. Ei ole montaa kertaa käytetty kun ovat jääneet isoiksi. Lähtis suht halvalla kun ovat vailla käyttöä.

edit: mä taisin myydäkkin täällä aikaisemmin jo toiset samankokoiset Zatinyt eri pesulla pois samasta syystä.

Voisitko laittaa kuvaa jonnekkin? Millä hinnalla lähtee?

Voisitko laittaa kuvaa jonnekkin? Millä hinnalla lähtee?

Muistin sitten väärin, pesu onkin 008GW. No, lainaan kuitenkin huuto.netistä kuvia tähän samanlaisista:

1b7f147653da1b6d62024668d1ddc-orig.jpg

50bc69eca6419a0d1256c4ab72ac9-orig.jpg

Jos malli kiinnostaa niin onko 40€ liikaa? Huuto.netissä yrittävät pyytää 7-kymppiä noista. Uutenahan nuo maksaa tasan huntin. Eivät tosiaan uusista juuri kalpene kun ei ole ollut käyttöä. Vielä vähemmän käytetty kuin toiset farkut mitä myin pois. Opetus; ei kannata uusia farkkujaan silloin kun alkaa keventelemään.

Lee Denver on omaan makuun istuvin Bootcut - mallinen farkku. Ainakin Jean & Clothes:sta saa moisia. Hinta on abaut 90 eugenia. Levi's 512 on kans ihan jees samassa hintaluokassa, tosin ite tykkään enemmän noista Lee:n bootcut farkuista. Dieselin pöksyjä tosin en ole hinnan vuoksi edes kokeillut.

Onko nämä nyt siis bootcut-versiot? Onko tuo kangas miten paksua, esim jos vertaat Zathan-malleihin?

Käsittääkseni kaikki Zatinyt on bootcutteja, mutta nämä ainakin on. Vaikea tuota kankaan paksuutta nyt on kuvailla tai arvioida, mutta paksuinta ja jämäkinta kangasta muihin omiin Dieselin farkkuihin verrattuna. Tuo kangas on ihan perus farkkukangasta eikä mitään stretchiä tai muita sekotteita. Veikkaan että aivan samaa kangasta käytetään myös muissa malleissa, jos niitä saa samaa samalla pesulla ja kankaalla. Zathaneita ei ainakaan taida saada, enkä tiedä saako muitakaan. Tuosta pesusta, kulutuksesta ja seoksesta se kankaan paksuus pitkälti kai on kiinni.

Käsittääkseni kaikki Zatinyt on bootcutteja, mutta nämä ainakin on. Vaikea tuota kankaan paksuutta nyt on kuvailla tai arvioida, mutta paksuinta ja jämäkinta kangasta muihin omiin Dieselin farkkuihin verrattuna. Tuo kangas on ihan perus farkkukangasta eikä mitään stretchiä tai muita sekotteita. Veikkaan että aivan samaa kangasta käytetään myös muissa malleissa, jos niitä saa samaa samalla pesulla ja kankaalla. Zathaneita ei ainakaan taida saada, enkä tiedä saako muitakaan. Tuosta pesusta, kulutuksesta ja seoksesta se kankaan paksuus pitkälti kai on kiinni.

Ookoo. Noh mun pitänee harkita(syvästi:D) tätä asiaa nyt ainakin tuonne tiistaille asti, tulee silloin palkka.

Nyt muuten tuli samalla mieleen että jos joku ihana ihminen onnistuu bongaamaan Dieselin Zathan farkut pesulla 008BK ja vieläpä kokoa 33x32 niin saa tämän miehen ikionnelliseksi. Itsellä kyseiset farkut ja on kyllä olleet parhaimmat mitä päällä pitänyt. Nyt vain liiallisen pesun takia ohentuneet niin paljon että pitäisi uudet saada. Mistään en ole löytänyt. Eli etsivät asialle.

Inskalle laittelin tuonne profiiliin viestiä, privaa kun ei ilman vippiä voi laittaa. Mutta jos et sieltä tajua katsella niin laitetaan tähän keskusteluun. Eli olisin kiinnostunut ostamaan ko. farkut jos tosiaan uudenveroiset.

Mistököhä löytyis semmosia farkkumalleja joiden vyötärö on sillee pienempi suhteessa reisiin? Toivottavasti joku ymmärs mitä tarkotan..

Mistököhä löytyis semmosia farkkumalleja joiden vyötärö on sillee pienempi suhteessa reisiin? Toivottavasti joku ymmärs mitä tarkotan..

no vaikka gasp-merkkiset farkut on sellasia.

Pistetään tähän ketjuun omakin kysymys, mistäs liikkeistä kannattaisi alkaa katselemaan vähän suurempia kokoja? Tuumakokona olisi sellanen 38/36 (tuppaa nuo H&M farkut olemaan joko 36/38 tai 38/34)

Nonii helmi ku aina nii vittumaist hankkii farkkui..

Niinpä, mä en oo ainakaan löytänyt mitään dieselin malleja jotka sopis enää. Jos levikset mahtuu niin ne kuluu haaroista puhki 3-5 kuukaudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom