Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
palmu sanoi:Tuli tässä mielee että onko mitään järkeä tehdä aina kuukauden välein yksi viikko voimaohjelmalla? esim. 1vko 5x5 ja 3vko normaalii bodausta?
Juu, voimaa tavoitteena. Oon dietin alottanu ja voimat on ruvennu tippuu, ja ajattelin et söisin ton viikon enemmän ja tekisin "voima-viikon", mutta liian lyhyt aika? Kannattaako tästä enää tällä puolella jatkaa vai enekö kysymään suurelta GurultaTimba79 sanoi:Ehkä kannattaisi tehdä vähän pidemmissä jaksoissa nämä, saisi varmasti suuremmat hyödyt irti. Mutta on tuokin varmaan vaihteluna ihan hyvä. Jto voisi voimapuolella antaa tuohon vähän tarkempaa ohjeistusta.
Siis vaihteluna tuosta on varmasti hyöty, mutta en tiedä onko sitten itse voimansaannin kannalta jos se sulla tavoitteena on.
voimapuolella neuvoa? Timba79 sanoi:Mä treenasin 4-jakoisella yleensä 1 on ja 1 off systeemillä, eli en ole koskaan katsonut viikonpäivänmukaan noita treenejä. Yhtä hyvin voi treenata myös 2 on ja 1-2 off jos haluaa vähän lyhyemmän kierron.
ZaGaTo sanoi:Ok.. Ei kyl innosta mennä just 1 on 1 off systeemillä ku mieluummin just tiettyinä päivinä..Eli sit pitää ensviikolla alkaa treenaan 3-jakosella et pääsee sit vaikka ma,ke ja pe..
foo sanoi:Naruranne: voit myös kokeilla nostaa sarjamääriä ja intensiteettiä sarjoissa. Ota mukaan erikoistekniikoita( pakkotoistot, pudotussarjat jne.) kunnes lihaskivut astuvat kuvaan seuraavana päivänä. Jos silti tuntuu helpolta niin sitten vaikka 2-jakoseen.
http://www.hermeliini.net/erikoistekniikat.htmnaruranne sanoi:käytän nyt jo pudotussarjoja. ja sarjamääriä ei viittis nostaa ku menee treenit liian pitkäks ellei sitten lyhennä taukoja?? mitä noi pakkotoistot oikeen on? sellasia että kaveri auttaa kun nostat suuria painoja?