Siirsin tämän toisesta ketjuta tänne kun taitaa olla parempi paikka, eli kysymyksenä on, mikä on optimaalinen plussakalorien määrä? Ja miten pitkään yleensä vedätte massajaksoa?
Taustoista sellaista vielä että olen miespuolinen, 27v, 176cm ja tällä hetkellä painoa 75kg. Tavoitteena olisi nyt pitkän diettaamisen jälkeen kasvattaa lihasmassaa edes vähän, motivaatio on kova
Ajattelin kokeilla saada tuloksia aikaan GOMAD:lla mutta juon vain litran päivässä sitä täysmaitoa. Onko järkevää? Katsoin kalorilaskurista että treenipäivinä kulutukseni on noin 2500 kcal, ja lepopäivinä noin 2250 kcal. Tiedä sitten pitääkö noi paikkansa.
Safkasta saan noin 2000 kcal ja sitten siitä maitolitrasta sen joku 640 kcal jolloin treenipäivinä jäisin plussalle 140 kcalia, tietty palkkarista tulee tuohon 140 kcaliin vielä lisää jonkin verran, joku 250-300 kcal.
Lepopäivinä jäisin plussalle noin 400 kcal.
Onko tuollaisella virityksella mahdollista saada lihaksia, tietty kun tuota maitoa hörppii niin tulee läskiä myös mutta tällä haavaa se on paras vaihtoehto mulle kun kerta työttömäksi olen jäämässä, ja ei hirveästi ole varaa ostella isoja määriä ruokia.
Ruokaohjelmana on on tuunattu versio Jutan ja Bullin LITE-ohjelma, en viitsi laittaa sitä tänne kun se kuitenkin maksoi mulle rahaa pari kuukautta sitten kun sen hankin. Ruokaohjelma sinänsä on ok koska siinä saa mielestäni hyvin kaikkia aineksia, protskua on runsaasti.