Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm mitähän "kohautukset" mainaavat?
^ Jep sitähän ne olivatkin, kiitti.
Ajattelin vetää tuon 3. jaksoisen ohjelman ti - to - la, niin ajattelin tehdä joka kerta treenin loppuun vatsalihaksia vatsalaudalla. Onkohan tuo ok?
noi sarjamäärät tais olla 3x viikkoon käyvälle, eli kantsii yks reeni ainakin suht rennosti ottaa jos 4x käyt.mm semmonen piti viä äsköseen liittää että kunka monta kertaa viiikossa on suositeltavaa tehrä vaikka toi koko kropanhomma eli jos nyt tekee sen 4 kertaa viikossa niin tuleeko jotain lihasrasituksia vai meneekö siinä kaikki hyöty jne.
Aloitusviestissä on 1-jakoisessa ohjelmassa kohta "Kyykky / Prässi 2 x", niin meinaako tuo 2 x, sitä, että tehdään 2 kertaa 6-15 toistoa? Ymmärsinkö oikein? Meinaako samassa viestissä oleva "1 x" samaa, mutta tehdään yhden kerran 5-16 toistoa?
saattaa kysymykseeni jossain tuolta jopa löytyä vastaus mutta en nyt aivan noita reilua200 vastausta jaksa lukea joten mikä olisi suotuisa aika/tauko sarjojen välillä sekä liikkeiden välillä
mm semmonen piti viä äsköseen liittää että kunka monta kertaa viiikossa on suositeltavaa tehrä vaikka toi koko kropanhomma eli jos nyt tekee sen 4 kertaa viikossa niin tuleeko jotain lihasrasituksia vai meneekö siinä kaikki hyöty jne.
(Postaan tämän tänne, koska ensimmäisen postin mukaan laadittu.)
jalkaprässi
pohkeet istuen koneella
reisikoukistaja istuen
alatalja
ylätalja
penkkipunnerrus käsipainoilla
ranskalainen punnerrus käsipainoilla
hauiskääntö käsipainoilla
vipunosto
vatsarutistus
2 sarjaa jokaista ja:
1. kk 14 toistoa
2. kk 10 toistoa
3. kk 8 toistoa
Tein ton treenin tänään kunnolla ja jäi vähän toi alaselkä ehkä treenaamatta, mikä ois tehokas alaselkä liike?
Niin ja olen 170/60, otan kerran päivässä 1dl hera80 ja syön paljon lihaa ym kotiruokia. Ja öö haluun lihaksia ja saada se pienikin määrä läskiä pois lihasten päältä.
Prässin tilalle kyykky ja koukistusten tilalle suorinjaloinmaveTein ton treenin tänään kunnolla ja jäi vähän toi alaselkä ehkä treenaamatta, mikä ois tehokas alaselkä liike?

Onko muita ku noi jos en haluu tehä tangolla? Se on meiän salilla aina varattuna ja jos siihen joskus pääsee ni joku kovis jättää välissä tehdessään painot tankoon..
Ja siis tarkotin tossa että läskiä on tosi vähän, että koitan jättää herkut minimiin ja kattoo jos ne karsiutuis ittestään.
Edit: Niin ja onko toi 1dl hera80 per päivä hyvä määrä mun kokoselle?
Kyhyllä, mut mulle on suositeltu tota 1dl hera80 per päivä tässä parin päivän ruoat.Siis kai sä nyt tiesit että ne jauhot on vaan lisäravinteita? Sun pitäis laskee sun päivän protskumäärä ja lisäillä sitä heraa sinne väliin täyttämään puuttuvat protskut.
Kyhyllä, mut mulle on suositeltu tota 1dl hera80 per päivä tässä parin päivän ruoat.
Mitenniin? prkl :DSyöt kyllä ihan päin helvettiä. :wtf: