Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonazn, varsin näyttävä ohjelma. :thumbs: Yks mikä pisti silmään, niin eikös tuo vipunostot eteen tuossa ekassa treenissä ole melkolailla ajantuhlausta? Treenissä kuitenkin vinopenkki, dippi ja pystypunnerrus.
E: Lisäksi takareisille melko vähän sarjoja? Toisaalta tuo on se lihas mikä usein vastaa treeniin melko helposti.![]()
Tervehdys vain kaikille. Olen foorumin uusi tulokas ja kovasti kiinnostunut kamppailulajeista (K1, UFC, Kickboxing, Karate jne.) Paussia on ollut, useamman vuoden ja siinä ajassa on kerennyt kroppakin muuttumaan... huonompaan suuntaan. Nyt olisi tarkoitus päästä ottelukuntoon, mutta helkkarin vaikea aloittaa mistään.
Tavoite olisi saada lihaksia (ei mitään 24/7 salilla pattia kasvattaen) sekä päästä eroon tästä nykyisestä pizza/kebab-vyötäröstä.
Perustouhuina olen aloittanut lenkkeilyn, punnerrukset, vatsalihakset, karsinut paskaruokia pois jne. Nyt vain olisi tarkoitus kiristää ruuvia.
Miten etenen? Millainen ruokavalio ja mistä suosittelemanne ruokavalion ainekset saa. Olen helvetin huono kyttäämään mitä syön. Pitääkö ostaa jotain erikoistuotteita?
Sanotaanko, että esikuvana voisi olla esim. Randy Couture, Chuck Liddell jne. Nopeutta, sopivasti voimaa, tekniikkaa jne.
Kaikenlainen apu kelpaa.

Dodii pistänki tähän vähän syömisiä.
sanokaa vaan mikä on PERSEELLÄÄN ja kertokaa mitä kannattas lisätä/ poistaa
Ps: Saa toki vastata![]()
. Ja muutenkin oon aika heikko, hartiat ja olkapäät todella heikot muuhun vartaloon verrattuna (tuntuu olkapään ja kaulan välissä oleva luu kun koskee edestä päin). Eli niitä pitäis treenata, ja tietenkin hauista, mutta vain siten että sais vähän massaa ja että näyttäis hyvältä. Muuten onko sillä mitään väliä jos treenaa lihaksia ja laihduttaa samaan aikaan?(tuntuu olkapään ja kaulan välissä oleva luu kun koskee edestä päin).
???