helou, mulla ois tavotteena ihan raa'asti lihasmassan kasvatus ja treeneistä nauttiminen, oon siis rintavampaa sukupuolta,tosin niitä rintoja ei ihan tarpeeks oo ku oon tällänen midi 165cm ja painoo n 50kg, elikkä siis syömishäiriö taustaa..mut painoo oon noilta ajoilta saanu nostettua joku 5kiloo ja nyt oon alottanut taas uudelleen liikkumisen,tosin terveemmällä tavalla ku aiemmin ;) mun "lihakset" oli lähes surkastunu tai ei siellä kyllä mittee voimia ollu ku aloin salilla käymään, nyt onki kehitys lähteny kivasti käyntii, vähä jalat saanu skrodemmiks mut olkapäät ja yläkroppa yleensäkki on ihan naurettavan luikku :urjo: palautus juoman otin käyttöön reenien jälkee tos pariviikkoo sit ,ja ilman sitä en enää salille lähe
mut tosiaan vois käyä asiaanki..ohjelma on jaettu kahteen
1. rinta, selkä,olkapäät
´rintaprässi 3x15
toinen "rintaprässi",enempi eristävä liike 2x15
alataljasoutu 3x15
ylätaljaveto 2x15
pystypunnerrus 2x15
viparit sivuille 2x15
vatsat laittees 2x max
vartalonkierto 2x 20
selkälaite 2x20
2.Jalat, käet
vaakaprässi 3x15
polven ojennus3x15
polvenkoukistus maaten3x15
pohkeet hack 2x20
hauberi sil vinotangol 3x15
hauis scott 2x15
ojentaja dippipunnerukset3x15
ojentaja taljassa2x15
ja vinoja vatsoja 20/puoli x 2
jalan ojennukset 2x20
-> salin ohjaaja on siis tehny ohjelman, mut itsenäisenä tyllerönä oon koittanu vähä pakkikselta saadulla tietopohjalla muokata tota itelleni paremmaks,huom,tavotteena se lihaskasvu ;)
Eli 15toistoo on mul käytännös 12, sen takii nyt niinki "paljon" et oppii ne liikkeet kuitenki oikeen tekee,mut tosiaan painot on sellaset et tää neiti ähkii ja huutaa leipää :D nyt oon alkuun ekan kuukauden tol ohjelmal käyny n.neljäkertaa viikos..mun aerobisena toimii sillon tällön juoksulenkki ja ihan kävely...en haluu kuitenkaa hirveitä rasvavarastoja vaik painoo onki tarkotus nostaa,siks haluun pitää aerobistaki messis..
safkapuolesta : viel on helvetisti skarppausta (saa kannustaa:whip: ) ,mut paljon oon jo tehnykki..,mm, aamupala tulee vedettyä, protskun määrää kiinnittäny huomioo ja yleensäkki vaa safkannu enemmän ku ennen..,mut kuitenki ihan terveellistä mättöö, näit perus, maitorahkat,tonnarit sun muut..
valitettavasti oon vielä vähän rasvakammonen,koitan tehä asialle jotain!!!
kaloreita en oo laskenu,enkä' toisaalta sitä haluiskaan tehä syömishäiriötaustan takii,mut mitäköhän sitä veikkais et päivän aikana uppoo...,n1400-1700kcal ei varmaa hirveesti huijaa :O pieni epäilys ois et elimistö saattaapi olla säästöliekil..mut nyt kun kerta massaa haluun nii saa toi saatanan pääkoppaki kestää sen et nyt tää tyttö joutuu tai saa syödä paaaljon

(*psyykkaa itteään*)
tällästä meininkii tällä alottelijalla, vinkkejä kommentteja yms !!
kiitoooooooooooooooooooooos