Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä avasin oman ketjun Ylen Fantasy Fooball pelaajille. Ei tukita EM-2008 ketjua meidän hömpötyksillä:)

Tässä vielä viestini tuolta EM-2008 ketjusta.

Nyt kaikki jalkapallolla pätijät voi osoittaa taitonsa ylen fantasyfootball pelissä

http://www.yle.fi/urheilu/tapahtuma.../pelaa_itsesi_euroopan_mestariksi_109281.html

Laitoin Pakkikselle oman kaveriliigan pystyyn. Katsotaan kuka on pakkiksen fudis-guru.

Peli on siis täysin ilmainen ja tosimiehille on jotain palkintojakin luvassa. Liittykää ihmeessä mukaan. Pakkiksen liigan löytää nimellä "Pakko Cup"

Tässä on siis Pakko Cupin liigan tunnus koodi, jolla pääsee mukaan liigaan.

203628-34489

Lauantaihin aikaa tulla mukaan.

Mitä mieltä olette, suljetaanko liiga lauantaina ennen ensinmäistä peliä? Vai otetaanko pelaajia mukaan vielä kisojen alettua?

En ole kerennyt tarkemmin tutustua noihin sääntöihin, joten en tiedä sulkeutuuko liiga automaattisesti ennen avauspeliä.

Mun puolesta liigan vois sulkee ku ensimmäinen peli alkaa. Tuskin kuitenkaan automaattisesti sulkeutuu.

en oo myöskään noita sääntöjä kattellu niin kysyisin että voiko noita pelaajia vaihdella ihan oman mielen mukaan vai meneekö joukkue lukkoon pelien alettua? meinaan, että lopussa, kun alussa aloittaneilla olisi enää mukana olevista joukkueista olevia pelaajia pari kpl, niin voisi silloin tulla joku liigaan mukaan uudella joukkueella, jossa kaikki pelaajat ovat vielä mukana.

e: nyt kun jaksois selailla tuota sivustoa niin löyty tuolta rulesista noi vaihtojen määrät. eli mulle ihan sama lukotatko vai et

en oo myöskään noita sääntöjä kattellu niin kysyisin että voiko noita pelaajia vaihdella ihan oman mielen mukaan vai meneekö joukkue lukkoon pelien alettua? meinaan, että lopussa, kun alussa aloittaneilla olisi enää mukana olevista joukkueista olevia pelaajia pari kpl, niin voisi silloin tulla joku liigaan mukaan uudella joukkueella, jossa kaikki pelaajat ovat vielä mukana.

e: nyt kun jaksois selailla tuota sivustoa niin löyty tuolta rulesista noi vaihtojen määrät. eli mulle ihan sama lukotatko vai et

Tuo fantasygame perustuu aika pitkälti samoihin sääntöihin mikä oli talvella Champions Leaguen vastaava uefan sivuilla. Eli ennen kisojen alkua voi tehdä "maksutta" vaihtoja, mutta sen jälkeen on muistaakseni 1 vaihto/ kierros sallittu (mutua!?). Jos vaihtaa kerralla useamman pelaajan menettää tietyn määrän pisteitä ylimääräisistä vaihdoista.. Eli ennen kisoja vaihtoja loputtomasti, ja kisojen käynnistyttyä vaihdot sallittu tietyin pistemenetyksin. Olettaen että sama systeemi kuin muissakin samalla pohjalla olevissa fantasy football- peleissä.

Kyhäsin itsekin nopsaan joukkueen ja liityin mukaan. Joutuu tosiaan katsastamaan noita kokoonpanoja vielä tarkemmin ennen huomista, mutta nyt takaisin lukemisten pariin...

Mun puolesta liigan vois sulkee ku ensimmäinen peli alkaa. Tuskin kuitenkaan automaattisesti sulkeutuu.

Laitan näillä näkymin liigan kiinni lauantaina kello 19.00. (siis, niin ettei siihen voi tulla uusia jäseniä)

Jos jollain on eriäviä mielipiteitä, niin viestiä tänne tai liigan omalle foorumille. En sulje liigaa, jos enemmistö ei sitä halua.

Messis ollaa :D joukkue ei ole mikään huippu mut lähetään kokeilee :D

prkl ei onnistu rekisteröinti...

tonne käy muuten samat tunnukset ja salasanat kuin champions league-skabaan,tai ainakin mulla kävi :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
17 tiimiä mukana.

Mulla on paha kutina siitä, että vien teitä ruotsalaisella parivaljakolla 8-0

Ja mähän voin aina erottaa liigasta kaikki, jotka on mua parempia;)

Mulla taas on paha kutina siitä, että mä oon tässä(kin) ihan paska. :D
Mut pääasia, että Saksa jyrää.

Mukana myös. Aika pikaisesti kasattu joukkue, mut voitan kyllä silti :D

Ei onnistu rekisteröinti. Monena päivänä olen yrittäny, mutta aina tulee tämä teksti:
The activation of your account could not be completed.
The service is temporary unavailable. Please try again later.
Thank you.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom