Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla sama homma. :D
En pysty pelaamaan horror pelejä ollenkaan, ja oon aivan hajalla tässä pelissä jossain pimeissä mestoissa sisällä missä ghoulit käy kimppuun. Paikkaan tätä sillä että heitän koiran aina uusiin huoneisiin ensin, haha.
Silti tulee väkisin pelattua! :D :D
.

En yleensä pelkää peleissä mitään, mutta tuli tuossa viime yönä tilanne, jossa rauhassa scavengasin hylättyä kylää. Jouduin ihan yllättäen karhujen hyökkäyksen kohteeksi ja yksi oli legendary. Pakenin paniikissa metsään ja siitä junarataa pitkin pulssin kuuluessa korvissa. Junaradan vierellä oli joku hökkeli ja sieltä tuli vielä sentry botti kimppuun. Kiljuin kuin pikkutyttö, kun yritin päästä näitä karkuun. Pelaan myös survivalilla, että noita ei ihan one shotata :D Myös power armor oli telakalla...

Tuosta tuli mieleen että eilen tein yhden osan main questiä, ja tänään toisen.
Tänään ajattelin että pelaan nopeasti vähän ennen töitä, eli teen yhden questin. Sehän kesti sitten makoisat 1.5h. :D
]

Mulla on ollu joka päivä toi sama. "Pelaan vielä yhen questin" ja sit havahdun monen tunnin päästä, että piti mennä nukkumaan jne.

Ainot saatanan kerta kun en rämppää vatsi nappia niin kuolo korjaa samantien. Olin selvinnyt puolen tusinasta skorpparihyökkäyksiä, legendary itikasta ja skorpparista, valtavasta ghoul armeijasta ja kuvittelin vihdoin olevani turvassa kun nään edessä checkpointtini sisäänkäynnin. Sivusilmällä huomaan valtavan elukan raadon ja samalla kun suuntaan sitä kohti niin eiköhän siellä pomppaa legendary deathclaw päiväunilta. Pillistä kiinni ja meikäläinen tonttiin.:eek::eek:

Viikonloppu reissussa ja huomenna vasta illal kotona Falloutin kimpussa - vituttaa ku liito-oravaa hakkuuaukion reunalla :mad:
Se on kyl ikävää kun muu elämä tulee Commonwealthin tielle.

Mulla kanssa pienet vieroitusoireet, kun viikonloppu meni reissussa ja vasta tänä iltana ehkä ehtii vähän pelailemaan :D
Onneksi oli sentään hyvä reissu, niin ei ihan valtavasti vituta ;)

Naureskelin eilen yöllä kun kaveri totesi voice commsissa varmaan kahden tunnin hiljaisuuden jälkeen, "mitä helvettiä, onko kello jo kolme?".
Tuota kyllä tapahtuu kovin usein nyt, myös itselle. :D

Emäntä tuli kylään ja häiritsee pelaamista. Eilenkin huuteli makkariin (varmaan olis pitäny verhoja asentaa tjsp)...ei kerenny ku oli jännä quest menossa ja aseitakin piti päivitellä. Suuttu saatana :eek:

Täällä onneksi ei tule tuollaisesta ongelmia :D Tuossa esim. viime viikolla oli muutamakin ilta, kun mä pelasin Xboxilla Falloutia ja tyttöystävä pelasi PC:llä Annoa :D

Kato niitä eri osien suojausarvoja.
Jaha ilmeisesti toi mun löytämä onkin vaan joku powerarmor frame mihin pitää lisätä suojia. Oon kyl ihan hukassa muutenkin kaikkien kledjujen kanssa. Oon käyttänyt pelkkää minutemen uniformua kun se näyttää mulle parhaat suojatasot, mutta onko se fiksumpaa koota asu monista eri suojista. Eli jos mun rintapanssarilla on pienempi suojataso kun tolla kokoasulla, mutta rintapanssariin saa liitettyä lisäksi kaikki raajasuojat niin nostaako se sitä kokonaissuojaa? Pää ihan tyhjä tällä hetkellä. En osaa paremmin selittää :D. Hirveä kasa noita *legendary suojia ja mietin pitäiskö ne lykätä vaan kaikki niskaan vaikka tuleekin turhia kiloja.

Ootteko muuten ikinä törmännyt suicide mutanttiin. Oli aika hektistä kun juoksen takaperin karkuun ja räiskin haulikolla kun mua jahtaa mutantti joka meinaa räjäyttää meidät molemmat fatmanin ammuksella. Sanomattakin selvää kumpi onnistuin tappamaan kumman. Kuolin.

Jaha ilmeisesti toi mun löytämä onkin vaan joku powerarmor frame mihin pitää lisätä suojia. Oon kyl ihan hukassa muutenkin kaikkien kledjujen kanssa. Oon käyttänyt pelkkää minutemen uniformua kun se näyttää mulle parhaat suojatasot, mutta onko se fiksumpaa koota asu monista eri suojista. Eli jos mun rintapanssarilla on pienempi suojataso kun tolla kokoasulla, mutta rintapanssariin saa liitettyä lisäksi kaikki raajasuojat niin nostaako se sitä kokonaissuojaa? Pää ihan tyhjä tällä hetkellä. En osaa paremmin selittää :D. Hirveä kasa noita *legendary suojia ja mietin pitäiskö ne lykätä vaan kaikki niskaan vaikka tuleekin turhia kiloja.

Ootteko muuten ikinä törmännyt suicide mutanttiin. Oli aika hektistä kun juoksen takaperin karkuun ja räiskin haulikolla kun mua jahtaa mutantti joka meinaa räjäyttää meidät molemmat fatmanin ammuksella. Sanomattakin selvää kumpi onnistuin tappamaan kumman. Kuolin.

Juu kyllä yhdistelemällä eri osat saa yleensä paremmat suojat. Ne pystyy myös pukemaan joidenkin asujen päälle niin ei tarvitse munasillaan kulkea wastelandia. Suicide mutantit yleensä hoidan Vatsilla ja tähtään siihen pommikäteen. Mukavasti mossauttaa muutkin mutantit palasiksi siinä lähettyvillä, kun pamahtaa :D

Ei kyllä vielä tullut vastaan yhtään "kokonaisarmoria" (ei siis power armor, vaan ukon armor) joka olisi parempi kuin osista koottu armori.
Eli joo, nyt kun ei puhuta power armorista mulla on aina palasista koostuva armori.
Palaset siis ynnätään yhteen. Sitten taas jos on tommonen one piece armori, niin siihen ei paljon muuta saa kuin tyyliin kypärän lisäksi ja alle "puvun" eli esim. se Vault 111 suit.

Power armorissa on joo frame jonka päälle sit osat kuten torso, head, jne. Eli ainoa vaihtoehto on olla se frame, ja sitten siihen vastaavasti osia. Aina ne osat pitää olla, muuten tulee nekkuu. :D
Power armor päällä ei sit merkkaa ne armorit mitä pidät muuten. Ei taida edes merkkaa outfit tyyppiset mistä tulee stat bonuksia, tosin tästä en ole varma. Tuon testaa nopeasti.

Joo, Super Mutant Suicider on erittäin kiva kaveri! :D Paras on se tiputtaa ennen kuin poksahtaa, saa se mini nuken siltä pois omaan käyttöön.
Toinen homma, sen mini nuken sen kädessä tms voi ampua, ja poksahtaa ajoissa koko ukko.<
EDIT: Vilpurni ehtikin jo kommentoida tuota että ampuu sen käsistä sen pommin.

Joo elikkäs millasia suojatasoja teillä sit on? Mulla siis päällä toi minuuttimies kenraalin asu joka on perussuoja 45 ja jokasen raajan kohdalla näyttää 18. Sitten noista *suojista esim Hunters metal leg on 9 ja parhaana Steadfast BOS combat armor chest piece joka on 17. Toki noissa on jotain bonareita eläimiä, säteitä yms vastaan mutta eikö toi minuuttimies asu ole siis kuitenkin lähtökohtasesti parempi :D. Ei painakkaan paljoa kun yksi asu vaan mutta siihen ei saa heitettyä päälle mitään.

Tai sit mä lopetan miettimisen ton suojan suhteen kun en oo powerarmoreitakaan käyttänyt ja luotan mun sniper kykyihin. Mulla on joku levoton +120damagen kiikarikivääri jolla pyrin napsimaan vihut kaukaa.

En kyllä muista ulkoa yhtään. Pitää kattoa kun pääsee kotiin, ei ne kovin korkeat ole.
Mulla on armor modaus vissiin rank 2, joten kauhean kovia bonuksia ei pysty niil tekee noihin.
Sen lisäksi ei auta yhtään, että legendareissa kun on stat bonuksia ja semmosia, niin ei millään viittisi päästää niistä irti et tilalle joku muu missä kovempi suoja muuten. :D Toki noita legendaarisia voi modaa myös.

Siellä statseissa/statuksessa lukee se kokonaissuoja. Mulla on 78/111/40. Mulla siis vault111 jumpsuitti kalsaripukuna ja siinä päällä sit kaikkia erinäkösiä legendarypalikoita.

Ei tiiä pitäskö riemuita ilosta vai itkeä surusta...

.. Kattonu täs dösä matkal fallout aiheisii videoit youtubest ja reilu tunni pääst ois taas Helsingin maaperällä = Falloutin kimppuu! Ni eiks yks mimmi soita ja pyyä lähtee treenaamaan hänen kanssa illalla. :confused:

Jos vaik ens vuon kerkeis pelailla :nolo:

Back
Ylös Bottom