Toi radiation storm on muuten aika kuumottava iltahämärässä kun on sopivassa paikassa.
Itse eilen tyhjentelin vanhan puoliksi rikkinäisen kartanon ghouleista, ja sitten perään rakentelin mestaa kun sai omaksi. Semmonen mesta vielä että toisella puolella meri ja kallio missä pudotusta, ja toisen puolen horisontissa kiilsi hylättyjä puutaloja lisää. Siellä vielä näkyi kauempana lisää ghouleja.
Rakentelin äkkiä perushommia vähäsen, sitten sängyn rakentamisen jälkeen tirsat että oli taas aurikoinen päivä ja rakentamista pysty taas jatkamaan mukavammin mielin. Diamond city radio vaan pauhaa auringossa ja homma pelitti taas. :D
View: https://youtu.be/acMqxcdxE0E
Tuosta L35 tuli mieleen, että jotain varmaan teen väärin mun ukolla tai vaihtoehtoisesti olen vain huono. L38 nyt, ja Hard pelaan.
Tuntuu että edelleen noi Sentry bot ja Deathclaw on kamalan haastavia. Behemotheja vasta pari kaatanut, ja olihan nekin melko keijoja ilmestyksiä. Joo, ei ole välttämättä pahoja jos sopivasti osuu Fat Boy:lla jotain kolmisen kertaa, mutta kumpikin käy päälle aika nopeaa ja ilman maastossa olevaa suojaa se on aika karua hommaa ainakin ilman power armoria miten nyt pelaan.
Tuossa hämää vielä se, että moni sanoo Very Hard sekä jopa Survival olevan myös helppoja joskus L30 jälkeen. Heh.
Damageen liittyvää perkkiä mulla on neljännet levelit sekä non-auto rifle että non-auto pistol. Viidennet tosin uupuu.
Tarvis vielä viimeisen tason tuohon ase craftaukseen, mutta sen vaatimus on joku L46. :D
Tällä hetkellä käytän jotain ~120 dmg snipua aina tappelun alkuun 2x damagella (pitäskö ottaa Ninja), ja lähempään mäiskintää jotain 100 dmg luokan pistooleja ja combat rifle.
Tuosta on muuten hauska versio, eli stealth melee ja Blink perk. Esimerkki: http://gfycat.com/AnchoredIdealisticEthiopianwolf
Juu tulee välillä itelläki semmosia hetkiä ku joku glowing lege tulee vastaan että yrittää perse eellä kiivetä karkuun ku vaikka lippaan tyhjentää ni ei mitään vaikutusta :D
Ja tuohon save hommaan piti vielä sanoa että aikanaan mulla meni new vegasissa joku 7-8 tuntia peliä pilalle ku en ollu savettanu ja quick save teki jonku errorin ja peli tilttas samalla... oli kyllä semmoset raivot päällä jonku aikaa että jäi seikkailut hetkeksi tauolle. Nykyään mulla on tuommosissa peleissä 3 tai 4 save tiedostoa mitä kierrätän koko ajan