Fallout 3

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tämä peli tulee kyllä Xbox360:lle hankittua...sen verran aiakisemmista osista olen pitänyt.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Uusia screenshotteja taas tullut.
 

Liitteet

  • 1.webp
    1.webp
    70,6 KB · Katsottu: 279
  • 2.webp
    2.webp
    138,5 KB · Katsottu: 308
  • 3.webp
    3.webp
    80 KB · Katsottu: 309
  • 4.webp
    4.webp
    55,5 KB · Katsottu: 291
Eipä tuo oikeastaan mitään kerro.

Enemmän nuo kuvat kertovat. Itse perustelen sen sillä, että pelistä tehdään paljon suppeampi kuin Oblivionin maailmasta, mutta enemmän detaljeja. Sen takia yritetään ahtaa kuvaan paljon asioita. Paljon vaikuttavampi pelin laajuudesta olisi kuva järjettömän isosta aavikosta, jossa kaukaisuudessa näkyy vuoret, joissa ukkosmyrsky.

Itsehän et perustellut mitenkään väittämääsi. Ja eiköhän luvattu 20 tuntia peliaikaa kerro jotain pelistä.
 
Ja eiköhän luvattu 20 tuntia peliaikaa kerro jotain pelistä.

Tosta on kyllä paha mennä tekemään mitään johtopäätöksiä. Jos ihan rauhassa pelailee ilman mitään kiirettä, niin veikkaisin että menee reilusti enemmän. Jossain haastattelussa pelin yksi tekijöistä sanoi, että pelistä tulee suppeampi kuin Oblivion, mutta laajempi kuin Fallout 2:sta. Oblivionissahan oli iso se pelimaailma, mutta kaikki ne sivutehtävät oli tyyliin "tapa örkit kartan toisesta päästä ja palaa hakemaan palkkio". Fallout 3:een on panostettu vähän enemmän noihin. Vähemmän questeja, mutta ne on paljon pitempiä ja lopputulos voi vaihdella todella paljon.
 
Mutta Baldur's Gate 2:n tasoisiin questeihin tuskin koskaan päästään enää. Siinä questit olivat niin pitkiä ja moninmutkaisia, että unohti mistä ja milloin tehtävä edes lähti.
 
Terminator2 sanoi:
Mutta Baldur's Gate 2:n tasoisiin questeihin tuskin koskaan päästään enää.

Tää on aina niin mieltä lämmittävää kun joku vertaa uusia karkkigrafiikka pelejä vanhoihin ja oikeasti hyviin missä se sisältö oli tärkeintä :) Voisikin pelata joskus taas BG:t läpi. Se ensimmäinen BG vie vaatimattomat 7 cd:tä mikä oli sillon jo helvetisti ja ei se vähältä kuulosta nykyäänkään :D Tosta on kai tullu joku DVD missä on lisäosat ja kaikki :)
 
Enemmän nuo kuvat kertovat. Itse perustelen sen sillä, että pelistä tehdään paljon suppeampi kuin Oblivionin maailmasta, mutta enemmän detaljeja. Sen takia yritetään ahtaa kuvaan paljon asioita. Paljon vaikuttavampi pelin laajuudesta olisi kuva järjettömän isosta aavikosta, jossa kaukaisuudessa näkyy vuoret, joissa ukkosmyrsky.

Itsehän et perustellut mitenkään väittämääsi. Ja eiköhän luvattu 20 tuntia peliaikaa kerro jotain pelistä.

Ei tarvitse perustella. En vain jaksa arvailla. Odotetaan ja katsotaan mitä saadaan viidelläkympillä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on aina niin mieltä lämmittävää kun joku vertaa uusia karkkigrafiikka pelejä vanhoihin ja oikeasti hyviin missä se sisältö oli tärkeintä :) Voisikin pelata joskus taas BG:t läpi. Se ensimmäinen BG vie vaatimattomat 7 cd:tä mikä oli sillon jo helvetisti ja ei se vähältä kuulosta nykyäänkään :D Tosta on kai tullu joku DVD missä on lisäosat ja kaikki :)

:kippis1: :thumbs: Ja itseasiassa infinityn-moottorin taistelusysteemi oli mainio BG:ssä. Parhaiten mallinnettu taika-systeemi, imo.
 
Ahh, BG2. Ei ole kyllä samanlaista peliä tullut sen jälkeen. Neverwinter Nightseja pelatessa itkee verta lähinnä :)
 
Ahh, BG2. Ei ole kyllä samanlaista peliä tullut sen jälkeen. Neverwinter Nightseja pelatessa itkee verta lähinnä :)

:rock: Puhut asiaa. BG2 oli jotain, mitä ei muuten ole sen jälkeen kokenut.

Vuosien varrella pari peliä sen lisäks on ollut kans niin kovia että... Final Fantasy VII ja Red Alert !!! :offtopic: Sorry.
 
Näistä uusista 3d roolipeleistä Neverwinter Nights 2:sta pelaa kyllä ihan mielikseen.

Promo-screenshoteista ei voi kauheasti päätellä. Tottakai pyritään näyttämään jotain mielenkiintoista, mitä 100 km joka puolelle avautuva pölyinen aavikko ei oikein ole. Lisäksi tuo pelimaailman "avaruus" aiemmissa Fallouteissa on hieman kyseenalainen siinä mielessä, että kentät olivat pieniä ja random encountereissa kierrätettiin samoja taustoja uudestaan ja uudestaan. Avaruus voi kääntyä helposti myös itseään vastaan. Tyhjyys kun ei ole kovin pelattavaa...
 
Aikaisemmissa Fallouteissahan matkat kuljettiin siinä kartalla ja aika rullas pikakelauksella. Olisi paljon mukavampi kulkea itse ne matkat sitä tyhjää aavikkoa pitkin. Ehkä tylsää, mutta ainakin tunnelma olisi parempi.
 
Aikaisemmissa Fallouteissahan matkat kuljettiin siinä kartalla ja aika rullas pikakelauksella. Olisi paljon mukavampi kulkea itse ne matkat sitä tyhjää aavikkoa pitkin. Ehkä tylsää, mutta ainakin tunnelma olisi parempi.

Samaa mieltä ja itseasiassa voi kuvitella kuinka mahtava tunne olisi ensin kävellä puolet pelistä ja sitten saada auto :) Pelistä tulisi kertaheitolla Post-apo Interstate 76 ja random encounterit olisivat jotain hylättyjä huoltoasemia, joissa aina jotain mielenkiintoista :)=

Kyllä itse joskus tuntuu, että voisi kyhätä paperille paremman ropen kuin pelitalojen luomukset. :lol2:
 
Zone-sarja -42%
Vähän alkaa jänskättämään. Mutta miksi kaikki vain miettivät laajuutta, miksei kukaan mieti sitä kipeää huumoria, jota pelistä löytyi ? :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom