Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäsköhän mennä huomenna aamulla vinguttamaan masteria ja ostamaan F3 ja PS3..
Löysitkö Dogmeatin?
Fallout 2 joka on edelleen ehdottomasti paras peli ikinä.
Itelläni tuottaa kanssa hankaluuksia varsinkin nuo luolat. Ja kun kartta ei tietenkään näytä kerralla koko luolaa vaan osan siitä, niin pitää lähte tutkimaan, että mitäköhän ton käytävän päässä nyt sit oikein on. Ja kun pääsee sinne niin se olikin aivan turha paikka ja kääntyy takaisin lähtöpisteeseen päin. Mutta kun sitä sivuhaaraa on ehtinyt kävellä jo lähemmäs 5-10 minuuttia niin on ihan unohtanu mistä olikaan lähtenyt.Joo no nyt hetken pelanneena, saanen kysyä:
Miksi hemmetissä jokaisen kaupungin ja tukikohdan pitää olla niin jumalaton sokkelo. Rivet city oli ehkä pohjanoteeraus tässä.
Sama pätee melkein jokaiseen luolastoon. Tai ehkä se on sitten vaan mun puusilmäisyyttä että pystyin eksymään esim. sinne ranger missionin kerrostaloon noin puoleksi tunniksi extraa.. mutta joo. Tulee ihan muutamat muut Bethesdan pelit mieleen (muistaako joku vielä daggerfallia?).
Muutenkin nämä tehtävät ovat vähän tämmöisiä "mene luolaston x läpi, luolaston y pohjalle ja tapa/puhu/nouda"
Jos nyt miettii niin fallout2:ssa esim ei ollut näitä loputtomia hylättyjä armeijan tukikohtia tms kuin muutama. Fallout kolmosessa ei muuta olekkaan. Ja mahdollisuus saada näistä mitään hyödyllistä on hyvin pieni. Pelissä ei vain voi saavuttaa mitään siistiä tutkimalla randomluolastoja. Fallout kakkosessa se meininki ja idea oli nimenomaan puhumisella, pikkuquesteilla, joita tehtiin useimmiten kaupungin sisällä jne. Nyt kolmosessa menee vähän siihen että klikataan kaikki puhevaihtoehdot läpi ja sitten katsotaan quest logista ja kartasta että minne seuraavaksi ravataan. Ja ravaushan menee läpi miljoonan random monsterin matkalla.
No, eipä sillä. On tuossa ollut pari hyvääkin hetkeä mukana. Nyt ei vaan tule mieleen yhtäkään.
Itelläni tuottaa kanssa hankaluuksia varsinkin nuo luolat. Ja kun kartta ei tietenkään näytä kerralla koko luolaa vaan osan siitä, niin pitää lähte tutkimaan, että mitäköhän ton käytävän päässä nyt sit oikein on. Ja kun pääsee sinne niin se olikin aivan turha paikka ja kääntyy takaisin lähtöpisteeseen päin. Mutta kun sitä sivuhaaraa on ehtinyt kävellä jo lähemmäs 5-10 minuuttia niin on ihan unohtanu mistä olikaan lähtenyt.
Ja noissa monikerroksissa taloissa/kellareissa harmittaa myös se, että kartta osaa tietenkin näyttää vain yhden kerroksen kerrallaan. Eli pitää aina astua uuteen kerrokseen, jotta hahmottaa mihis sitten pitäis mennä. Olen tottunut siihen, että pelin kartassa pystyy selamaan Floor1, Floor2 jne... tässä pelissä kun pitää itse kokoea ja etsiä. Mutta siksi se onkin niin koukuttavaa.
Eli kyllä toi on iha kiva, että on jotain sokkeloita, mutta siitä olen samaa mieltä, jotta välillä tuntuu, että kaikki tunnelit on tehty samaa työkalua käyttäen.
Onko joku löytänyt iloa Sniper Riflestä? Tuntuu, että se on melko hyödytyn ase kun tarkkuudessa ei ole juuri mitää etua esin Huntin rifleen. Oman hahmon Small guns on jossain 75 paikkoilla ja agility 7 ja yhtenä perkkinä Commando, siltikin pitää päästä melkoisen lähelle vihua että prosentit VATS:ssa alkavat olevaan siedettäviä.
Niin ja Sniper riflen kunto on muuten todella heikko, vaikuttaakos se tarkkuuteen vai vaan tehokkuuteen?
Perkit löytää ohjekirjasta, tietty jos on mennyt ja warettanut pelin niin voi olla vähän hankalampaa.
Explorer-perkkiä varmaan meinasi mikä paljastaa kaikki paikat kartalla.
Kuullostaa ihan Oblivionilta kaikkine puolineen ja varsinkin tuo luolasto häröily oli jotenkin maksimoitu oblivionissa aivan tappiinsa... Aiheutti välillä aikamoista vitutusta suoraan sanottuna.