Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko vieläkään porukka löytänyt viittauksia Fallout 1:een tai 2:een?

Itsehän löysin
Haroldin, eli satoja vuosia vanhan ghoulin joka on ollut mukana FO1:stä lähtien. Sillä kasvaa se Bob-niminen oksa päässä

Mainitsinkin tästä aikaisemmin mutta pistin uudestaan jos joltakin meni ohi :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vai että level cappi 20.
Sithän oli todella turha tuhlata 3 perkkiä swift learneriin
voi prkl. vanhasta tottumuksesta tietty heti swift learnerit kehiin.
Törkeä temppu oli myös tuo Bloody Mess perkki. varsinaista hyötyähän siinä ei paljoaa ole, mutta pakkohan se oli ottaa.. :D

Mitä tarkoittaa keskusteluissa esim [strength] tai [endurance] ennen varsinaista lausetta? ainakin tossa survival guide-tädin keskusteluissa näitä tullut vastaan

Pitääkö muuten paikkansa että PS3 ei olisi tulossa lisäosia? Mihin tämä perustui?
Itkuhan tässä sitten pääsee..
Onhan tosta bloody messistä hyötyä kun teet 5% lisää damagea joka aseella :) Se suluissa oleva juttu tarkoittaa että sulla on sen verran hyvä joku arvo että voit sen perusteella sanoa jonkun lauseen.

Pitääkö muuten paikkansa että PS3 ei olisi tulossa lisäosia? Mihin tämä perustui?
Itkuhan tässä sitten pääsee..

Ladattavaa lisäsisältöä Fallout3:n ei ole tulossa PS3 versioon. Tulee vain PC ja XBOX360 versiolle.
Syytä en varmuudella tiedä, mutta aavistuksia on ;)

Se suluissa oleva juttu tarkoittaa että sulla on sen verran hyvä joku arvo että voit sen perusteella sanoa jonkun lauseen.
Eikös se tarkota, esim. että jos lukee näin [52% Speech], niin sulla on 52% todennäköisyys, että se keskusteluvaihtoehto uppoo sille kenelle puhut? Ja tuota prosenttilukua voi kasvattaa ainakin Speech skill pisteillä ja vissiin myös karisma vaikuttaa siihen. Sit taisin lukea jostain, että mitä enemmän onnistut noissa [Speech] dialogeissa (tai oli se sitten vai [Strength]), niin se nostaa todennäköisyyttä ensi kerralla.

Edit: ... ööö tai ei mitään... noi Speech + prosentti jutut on vissii iha eri asia ku noi mitä alunperin kysyttiin. Itelläni on tullu vaan noita Speech juttui.

Eikös se tarkota, esim. että jos lukee näin [52% Speech], niin sulla on 52% todennäköisyys, että se keskusteluvaihtoehto uppoo sille kenelle puhut? Ja tuota prosenttilukua voi kasvattaa ainakin Speech skill pisteillä ja vissiin myös karisma vaikuttaa siihen. Sit taisin lukea jostain, että mitä enemmän onnistut noissa [Speech] dialogeissa (tai oli se sitten vai [Strength]), niin se nostaa todennäköisyyttä ensi kerralla.

Edit: ... ööö tai ei mitään... noi Speech + prosentti jutut on vissii iha eri asia ku noi mitä alunperin kysyttiin. Itelläni on tullu vaan noita Speech juttui.

Juu, tuossa oli kyse siitä, kun keskusteluvaihtoehdon edessä on vaikkapa [Strenght] tai [Agility]. Mun ymmärtääkseni tuo on sellainen lause, joka on käytettävissä siksi, kun suluissa mainittu ominaisuus on tarpeeksi korkea. Eli jos ko. ominaisuus olisi alhaisempi niin sitä lausevaihtoehtoa ei tulisi lainkaan.

Juu, tuossa oli kyse siitä, kun keskusteluvaihtoehdon edessä on vaikkapa [Strenght] tai [Agility]. Mun ymmärtääkseni tuo on sellainen lause, joka on käytettävissä siksi, kun suluissa mainittu ominaisuus on tarpeeksi korkea. Eli jos ko. ominaisuus olisi alhaisempi niin sitä lausevaihtoehtoa ei tulisi lainkaan.

Noin se menee.

Heh, huomasin tuossa että kun laitoin Endurancen 9 heti alkuun niin mulla oli heti melkein 300HP, aika ero kun viime äijällä mulla oli hieman alle 400 20 levelillä :D Melee weaponsilla on hyvä lätkiä porukkaa kun ne on kuollu kun pystyy dismemberoimaan kaikki ruumiinosat äijästä :)
Tässä yks kuva kun tein flamerilla criticalin super mutanttiin, lenti kaikki ruumiinosat kerralla eri suuntiin :D

Liitteet

• Kuva 127.webp
    Kuva 127.webp
    146,2 KB · Katsottu: 391

Danke. Tuohan vaikuttaa loogiselta selitykseltä. Ja tosiaan ton Speech X% jutun tajusin jopa itse ;)

Hiirellä muutat sen tiirikan asentoa, A ja D näppäimillä kokeilet, että aukeaako. Heti jos haraa vastaan niin säädät hiirellä asentoa ja kokeilet uudestaan.

Paskaksi menee, jos käytät sitä Force toimintoa, eli älä käytä ;)

no niin hyvä tietää.
on menny kyllä 70% lukoista paskaks. jäi varmaan paljon kamaa saamatta.

Joko joku on aloittanut vanhan kunnon "tapa joka kaupungista kaikki" -operaation? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko joku on aloittanut vanhan kunnon "tapa joka kaupungista kaikki" -operaation? :D

Ei onnistu tässä pelissä. Lapsia ei pysty tappamaan lainkaan ja löytyy myös muutama muu NPC, joita ei voi päästää päiviltä (menevät vaan tajuttomiksi, kun healthi nollilla).

Oon tappanu molemmat kaupungit jo.

Three dogin pysty tappaa muuten kans. :)
Tulee joku teknikkomamma tilalle selostaa välil ja selittää et joku asshole killed our dj.

Juu, meitsillä alkaa jo tökkimään peli, joten aloitin etnisen puhdistuksen, Megatonin pistin haulikolla tyhjäksi kun pommin menin alussa purkamaan.
Rivet cityyn viimeisenä kun faija on siellä.

help

Laitaisiko joku privaan hiukan apuja, netistäkään en löytänyt, muuta kuin bugi asiaa PClle, itsellä XBOX. Eli tehtävä "picking up the trial", Citadelissa olen käyttänyt Vault-Tecin tietokonetta ja paikallistanut G.E.C.Kin. Nyt pitäisi löytää uudestaan Scribe Rothchild ja saada infoa Vault 87, ei vaan löydy äijää enää mistään?! Ilmeisesti Citadelin labrassa pitäisi olla.
Kartalle ilmestyy Big Townista kaakkoon ilmeisesti Vault 87 mutta käytyäni paikalla siellä ei ole kyllä mitään.

Miten helvetissä siis eteenpäin? PC versiossa jotain bugia tässä on, ja ei kuulema saata löytääkään Rothchildia, mutta ei kai nyt sentään boxissa voi samaa ongelmaa olla?

Level 13 menossa nyt ja ei huvita aloittaa enää koko juttua alusta.

Laitaisiko joku privaan hiukan apuja, netistäkään en löytänyt, muuta kuin bugi asiaa PClle, itsellä XBOX. Eli tehtävä "picking up the trial", Citadelissa olen käyttänyt Vault-Tecin tietokonetta ja paikallistanut G.E.C.Kin. Nyt pitäisi löytää uudestaan Scribe Rothchild ja saada infoa Vault 87, ei vaan löydy äijää enää mistään?! Ilmeisesti Citadelin labrassa pitäisi olla.
Kartalle ilmestyy Big Townista kaakkoon ilmeisesti Vault 87 mutta käytyäni paikalla siellä ei ole kyllä mitään.

Miten helvetissä siis eteenpäin? PC versiossa jotain bugia tässä on, ja ei kuulema saata löytääkään Rothchildia, mutta ei kai nyt sentään boxissa voi samaa ongelmaa olla?

Level 13 menossa nyt ja ei huvita aloittaa enää koko juttua alusta.

Se scribe menee nukkumaan aika ovelaan paikkaan välillä. Varmaan punkassa siis. Jos et löydä niin etsi lamplight caverns, Vault 87:aan ei pääse suoraan.

Löysin ensimmäisen kaverin mukaan, eikä ole ihminen :rock:

Kysymyksenä, että kerääkö noi kokemusta ja vahvistuu, vai onko ne ja pysyy tasavahvoina?

Löysin ensimmäisen kaverin mukaan, eikä ole ihminen :rock:

Kysymyksenä, että kerääkö noi kokemusta ja vahvistuu, vai onko ne ja pysyy tasavahvoina?

Löysitkö Dogmeatin vai Fawkesin? Mä en ainakaan ole huomannut, että vahvistuisivat, eli taitavat pysyä sellaisina kuin ovat. Aseilla yms. niitä voi tietysti parannella. Muutenkin olen vähän pettynyt noihin seuraajiin, kun niihin vaikuttamismahdollisuudet ovat selkeästi suppeammat kuin esim. Fallout 2:ssa.

Zone-sarja -42%
Huono homma pelissä on se, ettei saa porukkaa messiin, olisi kiva jos jokaiselle hahmolle voisi esittää ehdotuksen messiin tulemisesta, spottaisivat paremmin vihut ja olisivat jeesimässä.

Saa niitä messiin, mutta ainoastaan tietyt tyypit. Neljä sellaista olen löytänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom