Vittu sulla on tyhmiä kommentteja tripleh.. itekkin pelasin Falloutteja 14-vuotiaana. Ei se ikä katso mitä peliä haluaa pelata....(niin ja oikeasti, jollain ikärajalla on ihan helvetisti merkitystä jos haluaa pelin?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vaikka menisit muualle trollaamaan?
Tosi tyylikästä ku ydinsota ollu mut sit joku johnny depp istuu kuppilassa gouteen ja tarkkaan parturoidun pikkutakatukan kanssa. Ghoulikin on aika sporttinen, mitä vittua.
Tää on just näitä trendipelejä. Ei mitään väliä minkälainen maailma ympärillä on. Pääasia, että näyttää hollywood tähdeltä. Onneks kohta tulee stalkerin lisäri. Siin ei varmaan oo mitää hyväryhtisiä sporttighouleja.
Tosi tyylikästä ku ydinsota ollu mut sit joku johnny depp istuu kuppilassa gouteen ja tarkkaan parturoidun pikkutakatukan kanssa. Ghoulikin on aika sporttinen, mitä vittua.
Tää on just näitä trendipelejä. Ei mitään väliä minkälainen maailma ympärillä on. Pääasia, että näyttää hollywood tähdeltä. Onneks kohta tulee stalkerin lisäri. Siin ei varmaan oo mitää hyväryhtisiä sporttighouleja.
muuten ihan siisti kuva mut varjot puuttuu kokonaan. näyttää tosi typerältä
No voi jessus.
Mun mielestä toi kuva näyttää tosi hyvältä. Odotan peliä kyllä innolla.
Mä taidan pelata mielummin oikeita falloutteja ku jotai trendipelleilyy. Tos varmaa armor class määräytyy vaatteiden cool -kertoimen mukaan.
Niin siis yritätkö nyt tosissasi sanoa että 200 vuotta ydinsodan jälkeen ihmiset eivät osaa enää leikata tukkaa/ajaa partaa, tyylikkyydenhalu on hävinnyt maailmasta ja kaikki hyvännäköiset miehet ovat kuolleet sukupuuttoon?
Vain aito Fallout-fanboy osaa itkeä noinkin turhasta asiasta. :arvi:
Mä taidan pelata mielummin oikeita falloutteja ku jotai trendipelleilyy.
Joo. Fallout maailmassa vedetään turpaan ja evoluutio suosii kovia jätkiä. Ei johnny deppejä ja muita siloposkia.
Ja mikset kommentoi tosta sporttighoulista? Se menee jo niin yli.