Fallout 1&2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

Orava

Chef
Ketkä teistä ovat pelanneet tätä legendaarista pelisarjaa?

Itse meinasin asentaa kakkosen vasta huomenna mutta näin bonbonin avatarin ja iski pelihimo ja..

Minkä tyyppisillä hahmoilla te olette pelailleet?
itse yleensä speech max ja laser aseet maksimilla, Ja new renoon
k18 tähdeksi:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mul on traitteina Gifted ja Bruiser, eli siis lahjakas karpaasi. Strengh on 10 ja perception ja intelligence on kans aika hyviä. Nimi on tietenki Deat:D Pelit-lehdessä neuvottiin kerran et roolipeleissä kannattaa tehä sellanen hahmo ku ite on tai millanen haluaa olla. Mä en oikeen luota NRJ weaponeihin, mä annan mun kavereiden hoitaa niillä ampumisen. Sen sijaan mun unarmed on sitä rataa, että ku mä kerran täräytän mega power fistillä silmille, niin se kyllä tuntuu kenellä vaan. Mä oon New Renon nyrkkeilymestari.

Jes sama täällä ja musta tuli myös karate kid :worship:
Ja ota Kamasutra perk ja menet juttelemeen k18 leffojen tuottajalle, tulee kivoja extroja.
En ite oikein tykkää tehdä samanlaista hahmoa koska siitä tulisi luuseri:kippis1:
Tulisi vaan Van Buren äkkiä :) ((fallout 3))

Samat kuin Deatilla, mutta nimi Deke Rampage (aina), ja tosiaan, koska kuvastaa parhaiten itseäni........ ........ ........ :david:

Originally posted by letku
Samat kuin Deatilla, mutta nimi Deke Rampage (aina), ja tosiaan, koska kuvastaa parhaiten itseäni........ ........ ........ :david:

Lähinnä siis nuo speksit kuvastaa itseäni, eikä nimi. Anteeksi, joulukinkut mielessä.

Fall out

Joskus kauan sitten (oisko ollut -96 tai jotain kun ykkönen ilmestyi), tuli tahkottua ne molemmat läpi PC:llä, ja moneen kertaan. Pisimmät pelisessiot kestivät jotain 8 tuntia putkeen. Tunnelma kyseisissä peleissä on ihan omaa luokkaansa kun niihin pääsee sisään. Kolmosta odottelin kovasti ilmestyväksi, Fall out tactics ei yllä ihan samalla tasolle aikaisempien versioiden kanssa.

Jokohan PS2 versio on ilmestynyt ja jos on niin onko kellään kokemuksia jo siitä?

:kippis1: Pelattua on!

Ykkösen pelasin läpi, kakkosessa jumitin johonkin kohtaan puolen välin jälkeen ja se sitten jäi. MAHTAVIA PELEJÄ!

Huumori niissä on tosi hauskaa, joskin paikoitellen melko tummanpuhuvaa.
Nämä ovat yksiä niistä peleistä mikä tekee pelaamisesta hauskaa.

Originally posted by Juha1
Jes sama täällä ja musta tuli myös karate kid :worship:
Ja ota Kamasutra perk ja menet juttelemeen k18 leffojen tuottajalle, tulee kivoja extroja.
Määki kävin pistämässä Lo Panin kylmäks. Mul on siinä Karatekehässä oma tekniikka: Eka potkastaan munille, sit ku se kaatuu mennään ja hakataan nyrkeillä silmille. Mä kutsun sitä Oppenheimer-tekniikaks:kippis1: . Mä en nii tohon pokestaran uraan perusta, mun hahmo on yksinäinen susi, ei mikään pr0nohiiri..

Mulla on jumalaton fame tyyppi :)

Menin pistämään kylmäksi koko new renon
ja nyt on palkka murhaajat perässä. Kun ampuu niitä lapsia siellä kaduilla niin kannattaa katsoa mitä niillä on löysin itse gauss riflen ja sitten pip boy statuen:worship:

Joo, mahtavia pelejä tosiaan ovat. Ykkösosan oon menny läpi mut kakkonen on jääny kesken loppumetreillä.

Oon kuullu et Fallout 3 julkastais kohta. Onkohan totta?

joo ehdottomasti parhaita pelejä mitä oon koskaan pelannu, kiero huumori ja väkivalta, mitäs sitä muuta tarvitaankaan :D

Kakkosta oon pelannu ja mainiohan se peli on. Ite en oo vissiin oikeen tajunnu tehä tollasta hahmoa mikä ois jossain asiassa ihan täydellinen ku pikemminki jokapaikanhöylä... Taitaa olla huono veto.

Itsellläni on voima 7, sillä kun power armorin saa nousee se 10. Sitten perception 9 tai 10 sillä sniputtaminen on pelin tehokkain tapa tiputtaa vihu. Myöskin älykkyys kymppiin tai ysiin sillä lopussa sitä tarvitaan ja expaa tulee enmmän. Gifted on ehdoton valinta alussa. Oikeastaan kaikki statsit voi jättää ysiin sillä ne saa nostettua Teräksen veljeskunnassa.

Aseista kannattaa joko Big guns tai small guns olla tagina, sillä niistä löytyy tehokkaimmat aseet. Toisaalta power fist on tehokas kuin mikä kun on melee weapons korkealla ja voimaa löytyy. Hauskinta on nyrkkeillä kun on oikea Tyson. Olen kerran lyönyt äijään reijän :D :D :D kun oli 300 melee ym.

Loistava peli todella, jossa tunnelma on ainutlaatuinen.

Originally posted by Terminator2
Itsellläni on voima 7, sillä kun power armorin saa nousee se 10. Sitten perception 9 tai 10 sillä sniputtaminen on pelin tehokkain tapa tiputtaa vihu. Myöskin älykkyys kymppiin tai ysiin sillä lopussa sitä tarvitaan ja expaa tulee enmmän. Gifted on ehdoton valinta alussa. Oikeastaan kaikki statsit voi jättää ysiin sillä ne saa nostettua Teräksen veljeskunnassa.

Aseista kannattaa joko Big guns tai small guns olla tagina, sillä niistä löytyy tehokkaimmat aseet. Toisaalta power fist on tehokas kuin mikä kun on melee weapons korkealla ja voimaa löytyy. Hauskinta on nyrkkeillä kun on oikea Tyson. Olen kerran lyönyt äijään reijän :D :D :D kun oli 300 melee ym.

Loistava peli todella, jossa tunnelma on ainutlaatuinen.
Se voima nousee kyllä ku saa power- tai advanced power armorin, mutta alussa selviytyy paremmin ku hahmolla on oikeetaki voimaa. Ei mun muistaakseni sillä BOS:in koneella voinu nostaa ku älykkyyttä, karismaa ja jotain kolmatta traittia...

Isot pyssyt on vahvoja, mutta niitä ei montaa sorttia ole ja niiden kaikkien ammukset on pirun kalliita. Eikö power fist ja mega-versio ole unarmed aseita? Mulla ainaki oli kerran unarmed päälle 200, mutta melee hyvä jos 20 ja mega power fist osu suunnilleen aina ja teki pirusti damaa..

Tietääkö kaikki jo Algernonin, sen rähjäsen pummin siel New Reno Armsin kellarissa? Sinne pääsee ku päivällä hiipii sen takahuoneen kautta sinne portaille. Sielt kellarista löytyy jonki verran ihan käyttökelposta tavaraa (ja easter egg), mutta tärkein on itse Algernon, joka ei osaa puhua, ainoastaan matkia aseiden ääniä. Kyseinen herra modifoi kaikkia aseita (mitä vaan voi modifoida) ilmaseks ja samalla täyttää niitten lippaat (muista siis tyhjentää aseet ennen sille niitten vientiä). Algernon on myös joidenki lähteiden mukaan ainoa, joka pystyy muuttaa Plasma Riflen Turbo Plasma Rifleks (pirun vahva pyssy varsinki Marcucsen käsissä).

Ei kannata oikeasti laittaa voimaa seiskaa suuremmaksi, koska sillä ei tee yksinkertaisesti mitään. Seiskan voimalla voi kantaa mitä asetta vain ja nyrkkeilyynkin se riittää. Menee hukkaan pisteitä. Ja jos unrmed ei muka tee tarpeeksi vahinko, käyttää quick save , quick loadia paljon. En keksi ainuttakaan New Renon tai Vault Cityn tehtävää jossa voimaa tarvitsisi.

Ja BOS kone nostaa kaikkia paitsi onnea muistaakseni. Mutta vain kerran. Ja korkea älykkyys ja doctro skill on kultaa jos haluaa New san fransiscosta ja Vault citystä implatit kehoon.

ps. kerro nyt sitten mitä alussa on niin tärkeää että voiman pitäisi olla enemmän kuin 7? Mikä ei hoidu käsiaseilla ja muilla mihin voimaa tarvitsisi hukata pisteet?

Noista power fisteistä puhuin vain niiden tehon takia, älä takerru detaljeihin että mikä se skilli olikaan, melee vai unarmed. Joka tapauksessa annoin vaihtoehdon tehokkaalle tappamiselle, jos Big arms tai Energy weaponsia ei halua käyttää.

Big arms on EHDOTTAMASTi paras, koska siihen saa Vindicatorin ja Bozer (vai mikä se oli?) , kuitenkin se iso pyssy jonka voi pölliä NCR:stä. Sillä saa hengiltä isonkin lössin.

Kunhan pääsee niihin depot paikkoihin ja tapaa mutantteja, kutejakin löytyy yllinkyllin.

Gauss aseet ovat sitten se paras pikku aseiden vaihtoehto.

Siis siinä alussa, missä ei ole varaa vielä ees kunnon käsiaseissin ja joutuu nuijimaan Gekkoja hengiltä, niin kyllä siinä kunnon voimalla on hyötyä. Ja kyllä muistaakseni se power armor nostaa muitaki skillejä ku voimaa. No ei ne tehtävät niin vaikeita ole, että niissä tarvis paljoo muitakaan skillejä. Pitää vaan saada iso kasa äijiä hengiltä, ja sehän järjestyy mainiosti mun mega power fistillä ja voimakkaalla hahmolla (sekä sillä kaverijengillä, mikä mul on mukana).

Pelit lehdessä oli kerran vinkkipaketti, jossa sanottiin, että niitä memory moduleja on kolme, ja ne nostaa älykkyyttä, karismaa ja sitä jotain kolmatta skilliä jota en muista.

Ton voiman tarpeen selitin jo aiemmin.

Ei ne niin ehdottomasti parhaita ole... niillä kyllä saa hengiltä nopeiten, mutta ne syö perhanasti panoksia. Vindicatorin luoteja saa suht helposti tappamalla vähän hubologisteja, mutta Bozarin luodit on jo vähän harvinaisempia. Mitään hirveen isoja jengejä harvemmin tulee vastaan, usein vaan kerkeintaan 5 pahiksen jengi.

Gaussit on mun suosikki pienissä aseissa, varsinki ku niillä osuu silmään, mutta niissä on padit todella kiven alla. Mul ainaki on ollu todellisia vaikeuksia saada niihin pateja - niit sai eka San Fransiscon asekaupasta, mutta ku ne loppu, niitä ei enää tullu lisää. Enclaveiltaki saa hyvällä tuurilla puolikkaan pistoolinlippaan niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom