fahrenheit

Ikä
42
Tämmöönen peli on pläjähtänyt eetteristä ulos. Onkos kukaan jo kerennyt kokeilla? Ainakin ulkomaisissa arvosteluissa hehkutetaan hienoa reaaliaikaisesti muuttuvaa juonta ja like-never-before-pelikokemusta.. Pitää kokeilla tänään illalla..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan helvetin siisti peli. Kerranki dynaamisuuteen on panostettu, vaikkakin vähän pelattavuuden kustannuksella. Lähinnä kamerat ja liikkuminen on välillä vähän nihkeitä, mutta ei muutamaa ärräpäätä enempää häiritse.Tarina on myös ainaki tähän asti ollu rautaa :4:

Juu, mielenkiinnolla olen odotellut tätä peliä. Demoa koitinkin vähän aikaa sitten ja hyvältä vaikutti. Ehdottomasti tulee hankittua lähiaikoina.

eilen tuli pari tuntia kokeiltua ja kieltämättä aika helvetin mielenkiintoinen peli. Mukava kun pitkästä aikaa on keksitty jotain aidosti UUTTA! Hahmon kontrollointi, liikkuminen ja pelaaminen vaatii pienoista harjoittelua mutta kun kontrolleihin pääsee sisään, ne tuntuvat aikas nerokkailta ja ihmetyttää ettei vastaavaa ohjaussysteemiä ole keksitty aikaisemmin. TOSIN kamera on välistä pelaajan pahin vihollinen..

Tunnelma pelissä on tosi hyvä, ratkaisuja pitää tehdä nopeasti ja juoni etenee erittäin mielenkiintoisesti.. Ihan niinkuin pelaisi elokuvaa eteenpäin ja pelatessa ihan aidosti ajatteli että "mitä itse tekisin jos kädet olisi veressä ja ovella koputtelisi poliisi".

On myöskin erittäin siistiä pelata samoja tapahtumia monien eri hahmojen perspektiivistä.

Suosittelen kyllä kokeilemaan, erittäin mielenkiintoinen peli!

Eilen kokeilin PC:llä tuota demoa ja vaikutti erittäin mielenkiintoiselta. Ainut tosiaan oli toi kamera joka esim. ulkona kävellessä oli aivan mahdoton, kun se kuvasi edestä päin, eikä nähnyt mihin on kävelemässä (tai sitten en vain osannut käyttää sitä).

Kun siinä demossa mainostettiin vaihtoehtoisia juonikulkuja, niin saiko sitä ruumista piilotettua ilman, että se poliisi sen löytää? En itse pikaisella kokeilulla onnistunut.

oliko demossa tutoriaali? Kameraa pystyy pyörittelemään ja kuvakulmaa vaihtamaan mm. firstpersoniin tosi kätevästi. Mutta vaatii todellakin totuttelua..

Ei siinä mitään erityistä tutoriaalia ollut. Spacesta sai vaihdettua first-personiin, mutta kävely ei onnistunut ja kamerakulmaa ei saanut vaihdettua kuin sisätilassa.

juu, lopullisessa pelissä on hyvä tutoriaali missä neuvotaan kaikki kamerakikkailut jne.

Ärsyttää, jäin jumiin ja masennuin. Meni hermot enkä löytänyt tilanteesta mitään muuta ulospääsyä kuin pyytää apua täältä
Mistä löydän SEN TIETYN kirjan kiinalaisen miehen kaupasta?
Luulin keksineeni ratkaisun monta kertaa, mutta kertaakaan ei tärpännyt :confused:

metalman sanoi:
juu, lopullisessa pelissä on hyvä tutoriaali missä neuvotaan kaikki kamerakikkailut jne.

Heh kerroppa mulle mitä tein väärin kun en tutoriaalissa päässyt edes sitä kohtaa läpi missä auto syöksyy päälle?? piti painaa vasemmalla-näppäintä sillä hetkellä kun signaali tulee. Äijä ei tee mitään ja auto syöksyy aina vaan päälle. Mä olen aika kahvilla noitten controllien kanssa, moni on suositellut että kannattaa vaikka liittää ps2:sen ohjain pc:hen, kuulemma elämä helpottuu.

Pelasin tänään sen alun vessa kohtauksen. Vaikuttaa kyllä huippupeliltä! Täytyy varmaan ottaa nitroja, kun tota pelaa.. :)

Se kirja on kolmannen kerroksen hyllyrivissä, jossa on valkoiset valot. Otin vaan siitä oikeanpuoleisimmasta hyllystä kirjan ja vein sen sille ukolle ja se näköjään oli oikea.

Shamrock sanoi:
Heh kerroppa mulle mitä tein väärin kun en tutoriaalissa päässyt edes sitä kohtaa läpi missä auto syöksyy päälle?? piti painaa vasemmalla-näppäintä sillä hetkellä kun signaali tulee. Äijä ei tee mitään ja auto syöksyy aina vaan päälle. Mä olen aika kahvilla noitten controllien kanssa, moni on suositellut että kannattaa vaikka liittää ps2:sen ohjain pc:hen, kuulemma elämä helpottuu.

Pelasin tänään sen alun vessa kohtauksen. Vaikuttaa kyllä huippupeliltä! Täytyy varmaan ottaa nitroja, kun tota pelaa.. :)

Joo siinä meni kotva ennenku tajusin :)

Eli idea kontrolleissa on se, että kuten näytölläkin näkyy, niitä konrollereita on kaksi. ite käytän nuolinäppäimiä ja hiirtä, hiiren sijasta voi käyttää myös numpadia. Eli jos vasen kontrolli näytöllä näyttää oikeata ja samoten oikea kontrolli oikeata, pitää yhtäaikaa painaa nuoli-oikealle + vasen hiirennappi pohjassa hiirtä oikealle (tai vaihtoehtoisesti numpad 6).

Tajusitko? :)

Aika äkkiä se alkaa sujumaan..

Sellainen vinkki vielä noihin nopeisiin kontrollileikkeihin, että ylimääräisistä lyönneistä ei veroteta. Eli aika hyvä tekniikka on naputella nappeja aikapitkälti reilulla kädellä.

Peli on kyllä tosi mielenkiintoinen sitä on tullu tahkottua jo 3-4h aluksi vähän epäilytti että onkohan tämä nyt niin erikoinen mutta ompahan ainakin erillainen kun muut pelit kun pääsee peliin mukaan niin pelaamista ei voi lopettaa. :)

Aivan loistava peli. Täytyy todeta tähän alkuun, että en edes muista milloin olisin viimeksi pc:llä mitään pelannut ja olin hieman skeptinen Fahrenheittiäkin kohtaan aluksi, mutta kun tutoriaalin oli tahkonut läpi niin olin koukussa. Pelin tunnnelma on aivan helvetin loistava ja en muista, että olisin ikinä säikähtänyt niin paljoa pelin parissa mitä tuota tahkoeassa :D Aloitettiin kämppiksen kanssa pelaamaan melkein samaan aikaan ja heti huomasi, että ne henkilökohtaiset valinnat vaikuttaa pelin kulkuun aika paljon. Aivan loistava ja persoonallinen käyttöliittymä kruunaa kyllä pelikokemuksen vaikka meikäläisen läpsyttimessä ei noiden graafisten herkkujen kanssa pääse mässäilemään (low detail 800x600). Pakkohan se on läpi tahkoa, että näkee miten tarina omalta osalta päättyy :)

metalman sanoi:
Joo siinä meni kotva ennenku tajusin :)

Eli idea kontrolleissa on se, että kuten näytölläkin näkyy, niitä konrollereita on kaksi. ite käytän nuolinäppäimiä ja hiirtä, hiiren sijasta voi käyttää myös numpadia. Eli jos vasen kontrolli näytöllä näyttää oikeata ja samoten oikea kontrolli oikeata, pitää yhtäaikaa painaa nuoli-oikealle + vasen hiirennappi pohjassa hiirtä oikealle (tai vaihtoehtoisesti numpad 6).

Tajusitko? :)

Ahaa no nyt tajusin! Eli siinä tutoriaalin auto kohdassa pitää siis painaa nuolta vasemmalle+ hiiren vasenta näppäintä + liikuttaa hiirtä vasemmalle...Täytyypä testailla vähän myöhemmin.

Osaisko joku jelppiä vähä tota yhtä kohtaa jossa ollaan jossain hullujen huoneella kuulustelemassa jotaki äijää ja sitte ku on lähdössä pois sieltä niin sähköt sammuu ja kaikki hullujen ovet aukeaa sitte siellä pimeessa pitäisi niinku pois suunnistaa mutta aina joku hullu tulee ja tappaa tota tullu hakattua jo aika kauan..

Jep, tänään sain sitten hankittua kyseisen pelin ja tahkosin sitä jo joku pari tuntia. Juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ainakin tähän mennessä olen pelistä tykännyt, edes kontrollien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

jeah tuli sitten mentyä läpi tämä oli kyllä peli parhaasta päästä mitä on tullu pelattua huippu tunnelma oli ainakin pelissä ja musiikit vielä korostivat sitä tämä kyllä ansaitsee :5:

Yhdyn edelliseen, fahrenheit on aika loistava peli. etenkin tunnelma on jotenkin kovin "realistinen" ja peliin jää melkein heti koukkuun, hyvällä tavalla.

ihan sama millaisista peleistä muuten tykkää, tätä kannattaa tsekata
:5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom