Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
metalman sanoi:juu, lopullisessa pelissä on hyvä tutoriaali missä neuvotaan kaikki kamerakikkailut jne.
Shamrock sanoi:Heh kerroppa mulle mitä tein väärin kun en tutoriaalissa päässyt edes sitä kohtaa läpi missä auto syöksyy päälle?? piti painaa vasemmalla-näppäintä sillä hetkellä kun signaali tulee. Äijä ei tee mitään ja auto syöksyy aina vaan päälle. Mä olen aika kahvilla noitten controllien kanssa, moni on suositellut että kannattaa vaikka liittää ps2:sen ohjain pc:hen, kuulemma elämä helpottuu.
Pelasin tänään sen alun vessa kohtauksen. Vaikuttaa kyllä huippupeliltä! Täytyy varmaan ottaa nitroja, kun tota pelaa..
metalman sanoi:Joo siinä meni kotva ennenku tajusin
Eli idea kontrolleissa on se, että kuten näytölläkin näkyy, niitä konrollereita on kaksi. ite käytän nuolinäppäimiä ja hiirtä, hiiren sijasta voi käyttää myös numpadia. Eli jos vasen kontrolli näytöllä näyttää oikeata ja samoten oikea kontrolli oikeata, pitää yhtäaikaa painaa nuoli-oikealle + vasen hiirennappi pohjassa hiirtä oikealle (tai vaihtoehtoisesti numpad 6).
Tajusitko?