fahrenheit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anonymous sanoi:
Toimiikohan peli yhtä hyvin kaikilla alustoilla, aattelin ostaa ton x-boxille.

boxista en tieä, mutta mulla on toi ps2 versio ja se ainakin on loistava :hyper:

kaipa se boxillakin hyvin toimii

Huonoa pelissä on se että toimintakohtauksissa (ainakin intensiivisimmissä) ei pysty täysin keskittymään mitä ruudulla tapahtuu kun pitää tuijotella niitä rinkuloita ja painella niiden mukaan näppäimiä, mutta kaikenkaikkiaan loistava peli.

vilpurni sanoi:
boxista en tieä, mutta mulla on toi ps2 versio ja se ainakin on loistava :hyper:

kaipa se boxillakin hyvin toimii

Juu kävin just ostamassa boxille :rock:

joo voi vittu:D en löydä näppäimiä toho pelii. Siis mistä helvetistä se valitsee esim että avaa ovi tai jtn, kaikki näppäimet kävin läpi. aivan sekoa. meni hermo

edit. Siis peecee versio

Juzzi87 sanoi:
joo voi vittu:D en löydä näppäimiä toho pelii. Siis mistä helvetistä se valitsee esim että avaa ovi tai jtn, kaikki näppäimet kävin läpi. aivan sekoa. meni hermo

edit. Siis peecee versio

Pointti on nimenomaan se ettet käytä näppistä siihen, vaan hiirtä. eli jos siin ä yläreunassa on oven kuva ja pieni valkoinen pallo pomppii ylös-alas-ylös-alas niin sun kuuluu hiirelle tehdä se sama liike, eli painat vasen nappi pohjaan ja teet liikkeen kuten pallo opastaa ja päästät irti ku "liike on suoritettu". hemmetti tätä ei oo ihan helppo selittää, mut kai sait jotain selvää mitä pitää tehdä?

:-)

Joo, ei ne tutoriaalit turhaan siellä ole :)

Tässä nyt olen muutaman tunnin tuota mättänyt ja piru kun on tullut hyvä vaikutelma tuosta! Uskomattoman hieno juoni ja tekemisillä on oikeasti väliä tulevan kannalta. Sinällään kun miettii, niin tuo on aika interaktiivinen elokuva, koska itse varsinaista pelaamista on vähemmän.

On kyllä pirun jännittäviä kohtauksia tossa pelissä, ainkin minua jännittää.
Siinäkin kohdassa kun
aika alussa, kun extyttöystävä on käynyt hakemassa tavaroita, ja sen jälkeen mennään nukkumaan, ja kesken unien tulee se videopätkä missä telkkari ja kone menee itestään päälle ja ikkuna aukee. Ja sitten voi ruveta itse ohjaamaan sitä hahmoa, niin en uskaltanut käydä kattomassa olisko siellä olohuoneessa ollu mitää erikoista. Pistin vaan ukon nukkumaan mahd. nopeesti :D

Aika lyhyt peli lopulta. Jos sen pelais uudestaan eri valinnoilla niin saisikohan siitä lisää irti?

aargh.
miten sillä pojalla pääsee varottamaan niitä lapsia. en pääse vartijoista ohi sen jälkeen kun olen kiivenny sen aidan yli.

Sun pitää oottaa että sieltä hangaarista tulee se rekka siihen kohdalle ja hiipiä sen suojaamana uuteen piiloon

juu just samalla hetkellä ymmärsin sen. :)
mut nyt uus onkelma ja ottaa päähä, vissii 2h yrittäny ettii sitä
oikeeta videoo siellä kellarissa kun pitää sitä hengitystä ohjailla

Juzzi87 sanoi:
juu just samalla hetkellä ymmärsin sen. :)
mut nyt uus onkelma ja ottaa päähä, vissii 2h yrittäny ettii sitä
Kun tulet sinne huoneeseen, niin se kasetti on ekana oikealla olevan hyllyn takana. Siis siellä nurkassa olevassa hyllyssä. Vähän vaikeesti selitetty.

Eli: kun tuut siihen tietsikan luo, niin lähet vasemmalle että saat ne virrat siihen koneeseen siitä yhestä vivusta, ok, tän oot varmaan tehnykkin, sen jälkeen tuut takas siihen tietsikan luo ja lähet pyörittelee niitä hyllyjä siinä tietsikan oikeella puolen. se video on siellä niin perällä kun voi olla. Muistaakseni vasen yläkulma, siis kun olet kasvot niitä hyllyjä kohti.( Menihän taas vaikeeks)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom