Juu, selainversio toimii vieläpä vallan mainiosti, myös chat tarkoituksessa.
Business mielessä ne sen poistavat.
Mulla toi FB ja Messenger appsien asentamattomuus on myös sitä, että yksi kanava vähemmän mistä tulee jatkuvasti jotain notiffia. Joo, notiffit saa pois, mutta sitten tullaan takaisin siihen miksi asentaa niitä ylipäätään.
Toki se alkoi tuosta FB app / Messenger jakaantumisesta, joka on mun mielestä ihan typerää.
Niin, ja Android puolella nuo vie vissiin edelleen akkua melko paljon.
Business mielessä ne sen poistavat.
Mulla toi FB ja Messenger appsien asentamattomuus on myös sitä, että yksi kanava vähemmän mistä tulee jatkuvasti jotain notiffia. Joo, notiffit saa pois, mutta sitten tullaan takaisin siihen miksi asentaa niitä ylipäätään.
Toki se alkoi tuosta FB app / Messenger jakaantumisesta, joka on mun mielestä ihan typerää.
Niin, ja Android puolella nuo vie vissiin edelleen akkua melko paljon.
eli avaat facebookin, menet omaan profiiliin, hiiren kursori vasemmalle harmaalle palkille ja oikealla napilla klikki -> näytä sivun lähdekoodi. Lähdekoodi viidakossa paina ctrl+f eli hakukenttä auki -> initialchatfriendslist. Sen jälkeen alkaa liuta numerosarjoja ja jokainen numerosarja vastaa kaveria kaverilistalta. Kopioi numerosarja (ilman lopussa olevaa -01 tai -02 jne numeroa) -> pastea se numerosarja osoitekenttään facebook.com/ perään ja näin esille tulee profiili, joka vastaa kyseistä numerosarjaa. Jutun mukaan ensimmäisenä oleva numerosarja vastaa kaveria, joka katselee profiiliasi eniten jne eli vikana oleva vähiten. Testasin ite ja yllätyin, että yksi todella kuuma mimmi oli siinä heti ekana :D ja tosiaan loppupäässä oli tyyppejä, joita en ole edes vuosiin nähnyt. Eli tavallaan it makes sence. Mutta oon silti epäileväinen. Testatkaa joku ja kertokaa käykö järkeen?