Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikutti ihan ok päivitykseltä, varsinkin kun tuohon tottuu. Mutta tuntuu enemmän palvelevan niitä, joilla on koko elämä Facebookissa. Profiilien kustomointi on aika kaksiteräinen miekka, kun toisaalta siitä saa oman näköisemmän, mutta joillain menee aivan varmasti yli nuo kuvajutut.

Otin, ihan sama, paska laitos kuitenkin.

Itse olin vähän pettynyt timelineen. Ei ollut mikään ihmeellinen muutos, mutta onhan se piristystä kun vähän muuttuu tuo ulkoasu. Varmaan siitä sais enemmän irti jos jaksais manuaalisesti lisätä jotain kohokohtia. Lienee aika näyttää tuleeko sen mukana jotain uutta ja hienoa, toivotaan :rolleyes:

Mikä toi helvetin timeline juttu nyt oikeen on? En mä huomaa mitään enkä löytäny ettimisellä facebookistani mitään uuden oloista. Oonkohan mä sit kieltäytynyt jostain joskus? :rolleyes:

^ sama. Kaikki siitä meuhkaa mutta nyt vasta itekin kuulin. Mihinkään fb:n uudistuksiin en oo koskaan suostunu mutta aina ne sieltä pakkosyötöllä aikanaan on tullu :D eiköhän tuo timelinekin jossain vaiheessa tonne profiiliin ilmesty, mikä se sitten onkaan...:D

Mikä toi helvetin timeline juttu nyt oikeen on? En mä huomaa mitään enkä löytäny ettimisellä facebookistani mitään uuden oloista. Oonkohan mä sit kieltäytynyt jostain joskus? :rolleyes:

Timelinen on saanut jo aiemmin käyttöönsä erinäisillä tavoilla. Nyt sen saa käyttöönsä käymällä sellaiessa profiilissa, mistä se löytyy. Sieltä sitten seuraa linkkiä ja ottaa itselleen. Kaikille se tulee pakollisena Facebookin päivityksenä 23. päivä. Etukäteen ottamalla voit editoida sieltä vanhoja tietoja pois, mikäli sinne on jotain noloa jäänyt tai haluat muuten vain vaikeuttaa uteliaiden kaveriesi stalkkausta.

^pitääkö tää huhu nyt paikkaansa et jos ja kun timeline tulee pakolliseks kaikille niin sieltä hyppii ne yksityisviestit seinille? :D vai onko ne vaan niitä seinäviestejä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom