Facebook

Sama juttu tulee meikäläisellekin. Kokeilin varoiksi Explorerilla, Foxilla, Operalla ja Google Chromella. Kaikilla sama juttu. Kyllä siellä sitten ilmeisesti jotain todellista häikkää on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole viime kuukausina tullut facebookissa tehtyä muuta kuin pelattua Mafia Warsia. Koukuttava ja tyhmä peli :) Nyt kun saan pelin tiettyyn pisteeseen niin poistan profiilin koko facebookista. Ei vaan yhtään kiinnosta lukea muitten tekemisiä eikä informoida omia.

... niin poistan profiilin koko facebookista. Ei vaan yhtään kiinnosta lukea muitten tekemisiä eikä informoida omia.

Olen samaa mieltä. Itse en kirjoita seinille mitään paskaa, koska itseäni ei kiinnosta joka päivä ihmisten tekemiset. Kuten töihin lähtö, syöminen ja juhliminen.

Miten saa oman facebook-profiilin piiloon tavalla, että sitä ei löydy haku-kohdasta, vaikka nimen kirjoittaisi täysin oikein?
Entä miten voi estää suorat kaveripyynnöt, että vain viestin lähettäminen on mahdollista?

Nrj sano juontaja et oli tehty tutkimus jonka mukaan 50% FB käyttäjistä jättäs mielummin seksin ku FB. Kuole FB.

Minkä takia FB kerää tuonne selaimen osoiteriville kaikkea paskaa kun sivulla liikkuu? Tähän tyyliin: "http://www.facebook.com/?ref=logo#!/?ref=logo". Olen huomannut, että silloin ei toimi oikein mikään koko paskassa, esim. kuvien lataaminen, tilapäivityksien kommentointi jne. Eli pitää aina pyyhkiä tuosta facebook.com eteen päin pois kaikki tuo sotku ennen kuin toimii taas. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Minkä takia FB kerää tuonne selaimen osoiteriville kaikkea paskaa kun sivulla liikkuu? Tähän tyyliin: "http://www.facebook.com/?ref=logo#!/?ref=logo". Olen huomannut, että silloin ei toimi oikein mikään koko paskassa, esim. kuvien lataaminen, tilapäivityksien kommentointi jne. Eli pitää aina pyyhkiä tuosta facebook.com eteen päin pois kaikki tuo sotku ennen kuin toimii taas. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Thanks bro. Olen ihmetellyt että esim omat kommentit ei tule näkymään mutta tuo auttaa. On se vaan paska..

Vuorokauden tuota käyttäneenä täytyy todeta että todella hidas ja kankea käyttää. Varsinkin tuo chatti, vajaa 10 min myöhässä tulee mulle asti viestit ja sitten se sama ikkuna ilmoittaa mitä ihmeellisimmin väliajoin siitä miten kyseinen henkilö on nyt poissa.

Nyt alkaa todella kyrpiä tuo chatti, yleensä en näe koko paikkaa ollenkaan. Sitten kun sen harvoin saan näkyviin, niin samantien häipyy jos erehdyn painamaan esim. etusivu nappia. Ja ei voi olla koneesta kiinni kun avokilla toimii kaikki ilman ongelmaa. Kellään mitään ratkaisua, facebookin tuesta ollut mitään hyötyä?

En edes muista milloin se chatti olisi toiminut kunnolla. Häviää aina näkyvistä joksikin aikaa jos siirryn esim. omasta profiilista etusivulle. Joskus chatti toimiin vain etusivulla ollessa, joskus profiilissa. Jos olisi sitä kuuluisaa selkärankaa, ottaisin facebookin etusivusta screenshotin, tallentaisin sen levykkeelle ja heittäisin levykkeen parvekkeelta voimieni takaa lähimmän pasaatituulen vietäväksi. Mutta jospa se huomenna olisi jo parempi..

Tuo tsätti on kyllä sieltä ihtestään, mutta muuten musta on tullut aika addikti vaikka kuinka vastustelin. Se on vaan kätevä tapa pitää yhteyttä frendeihin :)

Ei sitä chättiä pysty siellä facebookissa käyttämään hullukaan, mutta esimerkiksi Digsbyn kautta toimii oikein vikkelästi ja mukavasti ja chathistoriakin tallentuu. En tajua, miten kolmannen osapuolen softat voi niin helposti tehdä sen niin paljon paremmin.

Ei sitä chättiä pysty siellä facebookissa käyttämään hullukaan, mutta esimerkiksi Digsbyn kautta toimii oikein vikkelästi ja mukavasti ja chathistoriakin tallentuu. En tajua, miten kolmannen osapuolen softat voi niin helposti tehdä sen niin paljon paremmin.

Sen takia se kolmas osapuoli toimii paremmin kun sillä on murto-osan kuorma hoidettavana ja voivat puskuroida viestejä omalla palvelimillaan kunnes ne menee läpi.

Jos vetäsee tolla "deactivate account" niin meneekö kaikki sileeksi ja joutuu uudestaan pyytelemään kaverit vai voiko sen parin viikon päästä aktivoida takasi entiseen loistoonsa?

chatti toimii täydellisesti jo neljättä viikkoa google chromella. sitä ennen oli vähän väliä ranteet auki firefoxin ja exploderin kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom