niimpä, minusta huomattavasti parempi tämä uus :kippis1:Ööh uudessahan just ei tartte kattella kaiken maailman applicationeita, vaan voi katsoa vaan Wallin tai Infon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niimpä, minusta huomattavasti parempi tämä uus :kippis1:Ööh uudessahan just ei tartte kattella kaiken maailman applicationeita, vaan voi katsoa vaan Wallin tai Infon...
Mä oon tota pelannu, mutta en vaan jaksa niitä inviteja niin paljoa laittaa ja mitenkään muuten ei pääse eteenpäin. Onko siellä joku add-namiska, mistä voi lisätä sieltä pelin sisältä tyyppejä, ilman siis että ne on frendilistalla?How about trying Mafia Wars?
Mä oon tota pelannu, mutta en vaan jaksa niitä inviteja niin paljoa laittaa ja mitenkään muuten ei pääse eteenpäin. Onko siellä joku add-namiska, mistä voi lisätä sieltä pelin sisältä tyyppejä, ilman siis että ne on frendilistalla?
Hyvä kun suurin osa porukasta on vastustanut uutta layoutia niin silti se tuli voimaan.
Mitä tarkoitat suurimmalla osalla porukasta? Itse olen saanut aivan eri käsityksen, toki uudistukselle löytyy vastustajia paljon, mutta suhteessa käyttäjämäärään en tätä ryhmää pitäisi kovinkaan suurena osana koko käyttäjämäärään nähden.
Se ei oo luuri, vaan kuu. Ne on "poissa", ts. ei oo hiplannut näppistä hetkeen.Mitä tarkoittaa facebookissa kun jos ottaa oikeasta alalaidasta ketä on paikalla/keskustelu valikon auki niin joidenkin kohdalla on vihreä pallo ja joillakin luuri (sellainen banaanin mallinen kaari)? Onko se vihreä pallo, että paikalla ja luuri keskustelee paraikaa?
Se ei oo luuri, vaan kuu. Ne on "poissa", ts. ei oo hiplannut näppistä hetkeen.
Veikkaan, että pelkkä fb. Heh, vertaa joskus esim. ircissä tai messengerissä kirjottavat kaverit vs. paikalla olevien lista fb:ssä.Onko muuten tietoa et tuleeko tuo kuu sillon kun ei oo facebookissa hyöriny hetkeen vai tunnistaako tuo muustakin koneen käytöstä et ootko paikalla vai poissa?
Nolo se on ja vielä kahdella eri tapaa, mutta kiitti.Dymond: thanks! Tuo avatar on aika cool.