Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
How about trying Mafia Wars? :)
Mä oon tota pelannu, mutta en vaan jaksa niitä inviteja niin paljoa laittaa ja mitenkään muuten ei pääse eteenpäin. Onko siellä joku add-namiska, mistä voi lisätä sieltä pelin sisältä tyyppejä, ilman siis että ne on frendilistalla?

Mä oon tota pelannu, mutta en vaan jaksa niitä inviteja niin paljoa laittaa ja mitenkään muuten ei pääse eteenpäin. Onko siellä joku add-namiska, mistä voi lisätä sieltä pelin sisältä tyyppejä, ilman siis että ne on frendilistalla?

Ei ole. Äkkii niit frendei saa copy/paste-menetelmällä. Tekee Mafia Wars-nimisen profiilin esimerkiksi minkä alla olevat ei näe muuta susta ja oikeista kavereistas kuin mitä haluat niille näyttää. Mul on 1250 "kaveria" nyt, GF I.
Pirullinen homma olis vaan nyt alkaa poistelee ylimääräsiä. :)

Mulla ainakin toi vanha vielä toimii. Onhan toi varsin hyvä tapa pitää yhteyttä ihmisiin mailin ja chatin avulla sekä status tietty. Hyvä julkaista eri asioita.. Eikä tarvi muistaa osoitteita tai numeroita! Toivottavasti tulee joku puhejuttu, tiedostojenjako ja foorumit pian. Niin ja noi eri ryhmät, sillä puhutaan oikeaa asiaa tai sit ei, voi keskustella koodaksesta, vaellusesta, seksistä on miljoonia ryhmiä.. ihan mistä vain saman henkisien ihmisten kansa. Ja noi deitti palvelut eri muotoineen, tosia monia suhteita luotu tuolla, on kokemusta.. Ja jos on tylsää niin ajan vietettä riittää joka lähtöön ;)

Todella paljon tulee pidetteä yhteyttä kavereihin tuon kautta ja on saanut kiinni kavereita joita ei ole vuosiin näkynyt ja yhteystiedot eivät ole olleet tiedossa. Just chattäsin Indoneesiaan kaverin kans joka on lapsuuden ystävä mut eipä oo vähään aikaan näkyny kun kiertänyt palloa. Tuolla pystyy kyllä rajaamaan ärsyttävät asiat pois ja säätämään kaiken haluamakseen. Toi uusi on kyllä sekava mut kyllä sitä pysty käyttämään. Näitä kenttiä en vain löytänyt profiilista rivissä..

Are you like
Flirt With you
Are you like
View My Private Gallery
Send a Card
Flirt with you
♥ Send a thoughtful gift
Are You Interested
Hug You

Toi uusi on kyllä todella perseestä. Ärsyttävintä, että se heitti kenttään kaikki statuspäivitykset, vaikka ne oli postanut siitä vanhasta versiosta. Nyt kun yrittää poistaa jotain vanhoja statuksia siitä listasta niin se valittaa, ettei saa yhteyttä serveriin. Hyvä kun suurin osa porukasta on vastustanut uutta layoutia niin silti se tuli voimaan.

Hyvä kun suurin osa porukasta on vastustanut uutta layoutia niin silti se tuli voimaan.

:anssi:

Mitä tarkoitat suurimmalla osalla porukasta? Itse olen saanut aivan eri käsityksen, toki uudistukselle löytyy vastustajia paljon, mutta suhteessa käyttäjämäärään en tätä ryhmää pitäisi kovinkaan suurena osana koko käyttäjämäärään nähden.

:anssi:

Mitä tarkoitat suurimmalla osalla porukasta? Itse olen saanut aivan eri käsityksen, toki uudistukselle löytyy vastustajia paljon, mutta suhteessa käyttäjämäärään en tätä ryhmää pitäisi kovinkaan suurena osana koko käyttäjämäärään nähden.

Ainakin kaikki ketkä tunnen ei oo kovin innoissaan tosta uudistuksesta. Tuo on ihan helvetin sekava ja jotenkin tuntuu, että on vaikeampi rajoittaa sitä, mistä se tiedottaa ja mistä ei.

Uudessa käyttöliittymässä on ongelmansa, mutta on se helvetisti parempi tulevaa ajatellen ku se vanha asettelu jossa kaikki uus sälä lyötiin vaan aina jonon jatkoksi yhteen kaposaan kolumniin joka profiilissa. Sisällönjakaminen tabeilla on musta ihan hyvä pohjaratkasu, sitä pitää vaan vielä kehittää eteenpäin. Onhan tota vastustettu ja itestäki se oli aluksi sekava, mutta siinä tottumisessa menee hetki.

+ Wall, kuvat ja profiilitiedot omilla tabeillaan jotka on ainoaa relevanttia tietoa koko paskassa IMO
+ Ei tarvi nähä turhia applicationeja kun ne eivät kiinnosta

- Statuspäivitykset menee Wall-tekstien sekaan joka ei itseä ainakaa miellytä

Näköjään muuttunut nyt tohon uuteen versioon. Vaikuttaa näin aluks aika sekavalta, mut eiköhän se tosta aukee pikku hiljaa. Onhan tässä uudessa versiossa hyvätkin puolensa.

On tuossa hyvää toi syötekenttä joka päivittää kokoajan itseään niin pysyy ajan tasalla..

Ja ihmisten tiloja voi kommentoida, tulee kunnon viestiketjuja eri aiheista esim. kaveri kertoi tilassan että:

Jos joku asia ei mee putkeen ,nii sitten ei mee mikkään;)

No pitkän ketjun jälkeen mun kommetti oli tää ;) hahaa, tulee kunnon keskustelua eri kamujen kans porukalla vaikka mistä..

Eli nyt ei ole mennyt putkeen mithään mut nyt jossain reijässä on selkeesti jotain.. ehkä jopa jumissä. Ei muuta tarkasteleen sitä reikää peilistä ja ottaa "sen" illan aikana pois :D Ja jos sitä reikää ei löydy niin ehkä se poikakamu löytää sen joskus.. Mikä vitun reikä se voi olla, varmaan joku mustaaukko. Ehkä sinne on menny joku kalu.. siis työk... Lue lisääalu, esim. tosi isomeisseli tai sit sitä reikää porattu ja huolella sekä käsitelty piikkauskonella jossa isokanki. Joo, se sinne sisään jäikii.. Eiku soittamaan poliisi, ambulanssi ja palokunta. Ne tuleee tutkiin asiaa mielellään huolella ;)

Mitä tarkoittaa facebookissa kun jos ottaa oikeasta alalaidasta ketä on paikalla/keskustelu valikon auki niin joidenkin kohdalla on vihreä pallo ja joillakin luuri (sellainen banaanin mallinen kaari)? Onko se vihreä pallo, että paikalla ja luuri keskustelee paraikaa?

Mitä tarkoittaa facebookissa kun jos ottaa oikeasta alalaidasta ketä on paikalla/keskustelu valikon auki niin joidenkin kohdalla on vihreä pallo ja joillakin luuri (sellainen banaanin mallinen kaari)? Onko se vihreä pallo, että paikalla ja luuri keskustelee paraikaa?
Se ei oo luuri, vaan kuu. Ne on "poissa", ts. ei oo hiplannut näppistä hetkeen.

Onko muuten tietoa et tuleeko tuo kuu sillon kun ei oo facebookissa hyöriny hetkeen vai tunnistaako tuo muustakin koneen käytöstä et ootko paikalla vai poissa?
Veikkaan, että pelkkä fb. Heh, vertaa joskus esim. ircissä tai messengerissä kirjottavat kaverit vs. paikalla olevien lista fb:ssä.

edit: vertasin ite, näköjään pelkästä fb:stä

Dymond: thanks! Tuo avatar on aika cool.
Nolo se on ja vielä kahdella eri tapaa, mutta kiitti.

facebook.jpeg

Suositut

Back
Ylös Bottom