Facebook

Juu, jokaisella tarvii olla lempinimi :D

Varmaan jos vaihtaisin etunimen Tipeksi, niin kaikku kutsuis hetken päästä Timoksi...
Hei Tipp-ex! Tässä sulle uus avatar kuva. :D

tipex-white-out-756056.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tuo taas vaihdetaan uudesta versiosta takas vanhaan, ei oikein futaa operalla niinkuin kuuluisi.
Oikeassa yläkulmassa linkki "Takaisin vanhaan Facebookkiin"?

Tuo uusi versiohan on aikalailla perseestä. En tiedä oonko ainoa mutta nyt alkanut naamakirja jumittaa ihan urakalla varsinkin jos käyttää tuota vanhaa versiota.
Mulla taas uusi Facebook ja Firefox combo jumittaa ihan törkeesti. Linkin painamisen jälkeen lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu. Usein joutuu painamaan Refreshiä, jotta linkki aukeaa.

Mulla taas uusi Facebook ja Firefox combo jumittaa ihan törkeesti. Linkin painamisen jälkeen lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu. Usein joutuu painamaan Refreshiä, jotta linkki aukeaa.
Mulla on jumittanut samalla tavalla toi vanhempi versio suunnilleen viikon (Firefoxilla). Ei jaksa pahemmin siellä surffailla, kun koko ajan pyörii tiimalasi ikkunassa. Uutta vilkaisin, mutta aika rutinoitunut on kyllä tuohon vanhaan versioon.

Martina Aitolehti Facebookissa; kiinnostuksen kohteet: "Everything exiting and beautyful" Ja väittää olevansa fiksumpi kun esim. Tukiainen.. huoh..

Martina Aitolehti Facebookissa; kiinnostuksen kohteet: "Everything exiting and beautyful" Ja väittää olevansa fiksumpi kun esim. Tukiainen.. huoh..

Niin, tosiaankin fiksuus kulminoituu englannin kielen virheettömään kirjoitukseen.

PS: ja papukaijakin on fiksumpi kuin tukiainen

Niin, tosiaankin fiksuus kulminoituu englannin kielen virheettömään kirjoitukseen.

Kyllä, jos kirjoittaa kolme ala-asteella opittua sanaa ja niistäkin kaksi täysin väärin. Toisaalta mikä minä olen tuomitsemaan, jos henkilö tykkää kaikesta ulostuvasta ja kaaniiista.

Nii ja jos tää muija ois fiksu, nii hän tiedostais omat puutteensa englannin kielen taidossa ja varmistais sanojen oikeinkirjoituksen.. ainakin viimestään sillon kun menee ottaa tatskaa. Eikös se tatuoinu vatsaansa jonku kirjotusvirheen, jonka sitte tatskas uudestaan piiloon :D:offtopic:

Nii ja jos tää muija ois fiksu, nii hän tiedostais omat puutteensa englannin kielen taidossa ja varmistais sanojen oikeinkirjoituksen.. ainakin viimestään sillon kun menee ottaa tatskaa. Eikös se tatuoinu vatsaansa jonku kirjotusvirheen, jonka sitte tatskas uudestaan piiloon :D:offtopic:
Jep. Where there is will, there is a road. :D

Todellakin, ärsyttävä paikka. Tuo tekee ihmisistä ihan vammaisia. Oikeesti, mitä helvetin ideaa on invitoida randomisti Mike Suomesta "Vihaan Paula Koivuniemeä" grouppiin? Meitsille riitti, kiitti.
LOL. :D Toihan on just hauska vaan toi naamakirja. Tosin ne jotkut requestit alkaa nyppimään, mut helppohan niihin on ruksia ignorea.

Myös minä olen Facebookissa! Aluksi mietin etten liittyisi, mutta toisin kuitenkin kävi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom