Eye of the tiger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jimmy
Mikähän noissa pätkissä naurattaa, ja mikä noissa saa aikaan jopa hysteeristä naurua?
Ei kertakaikkiaan mikään. Elämän tulee olla vakavaa. Täällä Hannu Karpo, Pasila.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Ei kertakaikkiaan mikään. Elämän tulee olla vakavaa. Täällä Hannu Karpo, Pasila.

Yeah :kuola: Johtuukohan se sitten jostain korkeasta estrogeenitasosta tms. kun tunsin noita pätkiä katsoessani vain myötätuntoa ja ihmetystä? Sitähän sanotaan että vahingonilo on paras ilo, mutta minulle se ei koskaan ole kunnolla avautunut.

Kyllä mua kuitenkin ihan "oikea huumori", melkein minkälainen tahansa, naurattaa. Aamulla viimeksi totesin sen katsoessani Austin Powers: Goldmember:ä, vatsa kipeänä vieläkin. Pitäiskö nyt mennä hakemaan nolva-ressu lääkäriltä vai mikä avuksi? Onko täällä ketään muuta jota eivät kyseiset surulliset pätkät naurattaneet, vai olenko täysin alien?

nimim. olenko :david:

Originally posted by Jimmy
Mikähän noissa pätkissä naurattaa, ja mikä noissa saa aikaan jopa hysteeristä naurua?
Se jumalaton kanjoni tyyppien self imagen ja todellisuuden välillä sekä Simon, joka töksäyttää sillan kuilun yli... Ei se ole hauskaa että laulaa päin helvettiä vaan se, omissa korvissa hoilaaminen kuulostaa tosi hyvältä :whip:. Vähän ilkeämielistähän noille on naureskella kun ei noilla ole varmaan paljoa kavereita ja ovat oikeasti haaveilleet pop-idolin urasta jne., mutta mä säästän säälin oikeasti kärsiville.

Originally posted by Dopey
Se jumalaton kanjoni tyyppien self imagen ja todellisuuden välillä sekä Simon, joka töksäyttää sillan kuilun yli...

No joo, tuomarien suorat ja lakoniset kommentit olivatkin ainoa hauska juttu noissa. Mulle vaan jäi käsitys että noi itse "laulu"esitykset olivat naureskelun aiheena, en ehkä taas lukenut kunnolla.. Tuomarien naureskelun kyllä ymmärrän, itsekään en olisi varmaan siinä tilanteessa osannut muuta tehdä kuin nauraa, tai ehkä olisin keskeyttänyt moisen kärsimysnäytelmän alkuunsa.

Sittenhän on varmaan tyyppejä, jotka tietävät olevansa aivan paskoja laulajia, mutta menevät silti julkisuuden toivossa esiintymään.

Originally posted by Dopey
Se jumalaton kanjoni tyyppien self imagen ja todellisuuden välillä sekä Simon, joka töksäyttää sillan kuilun yli... Ei se ole hauskaa että laulaa päin helvettiä vaan se, omissa korvissa hoilaaminen kuulostaa tosi hyvältä :whip:. Vähän ilkeämielistähän noille on naureskella kun ei noilla ole varmaan paljoa kavereita ja ovat oikeasti haaveilleet pop-idolin urasta jne., mutta mä säästän säälin oikeasti kärsiville.
Varsinkin joku joka haluaa idoliksi pitää kestää kritiikkiä hyvin, ja pitää koko ajan saada sitä.

Muusikkona on tosi tärkeää että myöntää omat mokat. Mutta tuo kaveri ei varmaankaan ollut ennen tuota toiminut yhdessä toisten kanssa musiikin merkeissä.

Se on vain kova totuus: ei tule mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom