Eye of the tiger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No huh! Mulla tulee kyllä niin paha myötähäpeä näiden idoleiden puolesta että eihän noita pysty kiemurtelematta edes katsomaan.

:itku:

Telsuakin katsellessa vastaavien juttujen ajaksi on aina pakko vaihtaa kanavaa, jotta ei lainehtiva tuskanhiki pilaa sohvakalustoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä Tiikerinpersesilmäjapoikittain todisti jälleen kerran sen, mitä olen itsekin havainnut ja olen jopa Murphyn laiksi joskus tituleerannut: Mitä vähemmän sävelkorvaa, sitä innokkaampi laulaja. :D

Neekerin kissanrääkkäämistä ei juuri erottanut tästä huippusuositusta moskasta, mitä MoskaTiiviistä tulee. Niillä on vaan lippikset vinossa ja hienommat kledjut. Kun ei ole ääntä, siirrytään nuottiviivastossa hieman sivuun oikeasta nuotista ja kuuro yleisö on villinä: Mikä soulahtava tulkinta!!1ygöne!:david: Mitenköhän olisi käynyt korvarääkkäystaistelussa huivimies vs. Wyclef Jean. Ihan sama. :lol2:

Itse asiassa tämä maailman huonoimmaksi laulajaksi tuomarin toimesta nimitetty "Minäkö?Hinttikö?Pieruni ovat still like a virginillä?" ei ollut musiikillisesti mitenkään aivan nolla. Kaverihan veteli kuitenkin ihan mukiinmenevästi (=nuotilleen) Madonnan biisinpätkän läpi. Muuten voi kyllä huoletta sanoa, että sekä Lauri Törni, suihkuverho ja hammasmuki häpeäisivät tätä kaveria. :D

Yeah baby! Katsoin ton pätkän eilen n. 10 kertaa ja nauroin joka ainoalla kerralla vedet silmissä. Parasta antia laulajan laulamiselle omistautumisen lisäksi on tietenkin tuomareiden reaktiot. :tiger:

Kyllä lähtee päivä mukavasti käyntiin noita pätkiä katsellessa!!:lol2:

Nyt joku pakkotoistolainen ilmottautumaan idolssiin ja laulamaan siellä jonkun näistä laatukappaleista "jonka sanoja löytyy palstoja selaamalla", unohtamatta että pakkotoisto paita tietty päälle.

Originally posted by Mike
Voi luoja tota Like a virgin, ainakin noi tuomarit on rehellisiä "you got to hear yourself to believe it, there is nobody on this planet who sings like you".

Voi ziisus. Toi oli kyllä mun mielestä aivan huippu! Miten joku kehtaa mennä esittää jotain tuollaista? :eek:

Nauroin käsi maassa, mutta jäi vaivaamaan eräs seikka. Mäkin oon (lähes) yhtä paska laulaja kuin ne, mutta mä tiedän sen! Miksi he eivät!

Onneksi ohjelmaformaatti saadaan pian suomeenkin!

BTW: Itse satun pitämään melkoisesti Wycleflefin tuotannosta! Uusi levy ilmestynee Lokakuussa!:worship:

:D Luulisi kaverin jo kohta rasvailevan köyttä tai valmistelevan AK-47 kourassa invaasiota lähiostarille paineita purkaakseen jos kaverit vielä soittelevat himaan ja laulavat tota biisiä puhelimessa.

Ei pysty edes kuvittelemaan miten kolossaalinen vitutus äijällä täytyy olla päällä - toisaalta omat toilailut tässä alkaa tuntua ihan OK toiminnalta eli lisää vaan näitä häiriintyneitä pätkiä tänne!

Jeesus mitä urpoja,teki mieli ampua toi virginialainen ku rupes vielä ruikuttamaan että on muka hyvä laulaja :kuola:

Ei tyyppiä rohkeudesta voi ainakaan haukkua. :)

5 vuotta laulutreeniä ja uudestaan vaan koittamaan.

Yleensä laulajalta odotetaan pysymistä tietyllä säveltasolla, vokaaleja venyttävää laulamista, ei töksähtelevää räppiä ja pitäisi oppia se oma säveltaso eikä koittaa olla kurkkutenori.

nimimerkillä: "10 vuotta baritonina kuorossa."

Nii-i

Originally posted by Tomi
Yeah baby! Katsoin ton pätkän eilen n. 10 kertaa ja nauroin joka ainoalla kerralla vedet silmissä. Parasta antia laulajan laulamiselle omistautumisen lisäksi on tietenkin tuomareiden reaktiot. :tiger:
Itse en ole tällä hetkellä kattonut vasta kun 5 kertaa ja vielä tulee joka kerta vedet silmiin......paras versio tiikerijn silmästä-----Survivor kunniaan---toivottavasti näkevät tämän :david: version.

Hakusanalla "american idols" löytää DC++ :sta aika mielenkintosia pätkiä.. :D

Esim.
American Idol - Top 5 Simon put-downs
American Idol - Top 5 Worst Auditions

-edit- kannattaa myös kattoa "American Idol - Top 5 Best Auditions", on muuten aika loistavia laulajia..

Jenkeissä asuessa tuli tuota Idolsia katottua ja Simon kyllä teki tuosta ohjelmasta hyvän - kaikki sitä siellä vihas jo siitä miten rehellinen se oli näille kammotuksille.

Todelliset paskat osui tuulettimeen toisella esityskaudella kun se kommentoi yhtä todella hyvää laulajanaista (yksikään suomalainen tangomissi tms. ei pääse taidoissa lähellekään), että muutaman kilon pudotus auttais idolipyrkimyksissä. Aiheesta kyllä muttei se tytsy todellakaan mikään jokinorsu ollut.

Originally posted by Mäntti
Hakusanalla "american idols" löytää DC++ :sta aika mielenkintosia pätkiä.. :D

Esim.
American Idol - Top 5 Simon put-downs
American Idol - Top 5 Worst Auditions

-edit- kannattaa myös kattoa "American Idol - Top 5 Best Auditions", on muuten aika loistavia laulajia..

ei sitten linkkejä olis?

mikä on DC++?

sorry tietämättömyyteni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom