Excel ja kaloreiden laskeminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabitsi
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kellään ois valmista excel-ohjelmaa, johon voi merkata hiilarit, proteiinit ja sitten niiden kalorit. Ja lopussa sitten tulis päivän kokonaissaldo. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku sellaisen lähettäsi/väsäisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa sulle Energialaskuri.

Voit editoida sitä ja lisäille siihen tietoja, kun se on tuolla google docsissa. Mutta kannattaa kuitenkin jossain vaiheessa kopioida se itselle. Alussa se saattaa näyttää vaikeaselkoiselta, mutta se tieto helpottaa että noihin keltaisille alueille tehdään ne kaikki päivittäiset muutokset!

-edit- otin ton editointi mahdollisuuden pois, kun joku asshole sen kumminkin pistäisi tyhjäksi jossain vaiheessa :D. Mutta sun pitäis pystyä lataan se tuolta ja sen jälkeen tehdä omia muutoksia.

Tossa sulle Energialaskuri.

Voit editoida sitä ja lisäille siihen tietoja, kun se on tuolla google docsissa. Mutta kannattaa kuitenkin jossain vaiheessa kopioida se itselle. Alussa se saattaa näyttää vaikeaselkoiselta, mutta se tieto helpottaa että noihin keltaisille alueille tehdään ne kaikki päivittäiset muutokset!

-edit- otin ton editointi mahdollisuuden pois, kun joku asshole sen kumminkin pistäisi tyhjäksi jossain vaiheessa :D. Mutta sun pitäis pystyä lataan se tuolta ja sen jälkeen tehdä omia muutoksia.
Tuosta ei näy ravintoarvot. Itse olen väsännyt sellaisen jossa näkyy kaikki ja vielä kalorivaje loppurivillä. Minusta on tärkeä nähdä missä mennään protsku/hiilari/rasva-arvoissa ennen nukkumaan menoa.

Jokainen tekee samanlaisen 2 minuutissa. Jakaminen on työläämpää.

^Ravintoarvojen erikseen lasekminen on turhaa mikromanagerointia, proteiinien määrän laskee helposti pääsäkin. Samoin kun hiilihydraattien, jos niitä syödään vähän ~10g-20g päivässä.

Ja muutenkin...
Energialaskurit published by feikki-elvis: 1
Energialaskurit published by XXL: 0

^Ravintoarvojen erikseen lasekminen on turhaa mikromanagerointia, proteiinien määrän laskee helposti pääsäkin. Samoin kun hiilihydraattien, jos niitä syödään vähän ~10g-20g päivässä.

Ja muutenkin...
Energialaskurit published by feikki-elvis: 1
Energialaskurit published by XXL: 0
Jos ravintoarvojen laskeminen onnistuu päässä, niin mitä ekselillä tekee energian laskemisessakaan?

Olen itse kiinnostunut erityisesti sopivasta rasvan saamisesta päivittäin ja oman laskurin käyttö on yhtä helppoa kuin muidenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom