Evtek Leppävaara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tänään 8kk tauon jälkeen tuolla Evtekin salilla, ja täytyy sanoa että olipas paikat muuttunu. Uusi järjestys (=avarampi) ja uusi lattia. Leuanvetotanko näytti olevan alempana, eikä enää aivan katon rajassa ja levypainotkin näyttivät lisääntyneen. Miinuksia tulee kyllä siitä että siellä on enää tasan kaksi 20kg levytankoa, yksi kyykkytelineessä (joka on mikä on) ja toinen penkissä. Ja käsipainoja eivät vieläkään olleet lisää hankkineet.

Saas nähdä mikä ruuhka sinne tulee :).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska muut on tähän kommentoinut saleja, niin minäpäs sanon muutaman sanan tuosta talosta ja pihapiiristä. Sattui sinänsä hauskasti että itse vietän kyseisessä osoitteessa kaikki viikonloput kihlatun luona. :P Ihan on mukavaa ja suhteellisen rauhallista seutua, ellei lasketa aivan pihapiirin vieressä olevaa baaria, josta kyllä kantautuu öisin aika asiallista älämölöä. :) Niin ja kannattaa varautua siihen, että suuri osa naapureista tulee olemaan erinäisten vähemmistöjen edustajia.. Mikäli sillä on merkitystä. :)

Pari kertaa olen käynyt EVTEKin salilla, ei mikään ihmeellinen, mutta kyllä siellä ihan hyvin pystyy tekemään. Aika ahdasta vaan ja käsipainot taisi loppua 25 kiloon.

Prof, itsekin asustelen Kirkkojärven lähettyvillä, tervetuloa :D Ei tämä nyt mikään luksuspaikka ole asustella, mutta mulle käynyt ihan hyvin.

Prof, itsekin asustelen Kirkkojärven lähettyvillä, tervetuloa :D Ei tämä nyt mikään luksuspaikka ole asustella, mutta mulle käynyt ihan hyvin.

Kiitoksia :D

Sattuukos kukaan pakkislainen muuten olemaan tietotekniikan alottavien joukos ? Tai jopa siel matikan preppaus hässäkässä ?

Danafitness on KALLIS. Siellä voi katsella litteää televisiota samalla kunkuntopyöräilee ja käydä pulahtamassa jossain pienessä uima-altaassa jne. On kyllä kaikki tarvittava ja vähän päälle, kävisin varmaan siellä jos olisi rahaa liikaa.

Sielta saa (ainakin sai) muuten opiskelija-alet kysymalla.. Taisin maksella itse jotain 40e/kk, sis. personal trainerin (Vesku kannattaa valita jos bodaus on mielessa, mies on kilpaillutkin Ranskassa aikoinaan) ja kaikki muutkin. En tosin koskaan kaynyt missaan niissa jumpissa tai uinneissa, vaikka Richard75 mainostikin miten mukava siella venyttelyissa on tuijotella tyttojen takamuksia :D

Piti nostaa tää vanha topic taas esille kun on taas uusi vuosi ja uudet kujeet. Muutama pakkispaitakin näkyny tuolla käytävillä. Eli onkos ketään uusia pakkislaisia täällä :)

ja oli muuten virtapiirit, signaalit ja laplace aikamoista kuraa.

Piti nostaa tää vanha topic taas esille kun on taas uusi vuosi ja uudet kujeet. Muutama pakkispaitakin näkyny tuolla käytävillä. Eli onkos ketään uusia pakkislaisia täällä :)

Mä oon välillä pakkispaitaa pitänyt hupparin alla. Evtekin salilla en kyllä käy, mutta seuraavana vuonna pitää varmaan alottaa, kun muuttaa siihen lähemmäs, eikä rahat taida Danafitnessiin riittää.

Talotekniikkaa

Taisimpa bongatakkin sut tos yks päevä ;) ite oon käyny tossa koulun salilla ja sit sain ilmatteeks vuoden elixiaan ni viikonloppusin tulee käytyä siellä.

Mut tunnistaa yleensä aika hyvin ku on mukana aina järjetön määrä kamaa ja sellanen prkleen kalenteri kokoajan kädes :D ku erehdyin yhdistämään kalenterin ja lompakon et ois kalenteri aina mukana ni tuloksena on sellanen järjettömän kokonen möhkäle aina kädessä :P

Taisimpa bongatakkin sut tos yks päevä ;) ite oon käyny tossa koulun salilla ja sit sain ilmatteeks vuoden elixiaan ni viikonloppusin tulee käytyä siellä.

Mut tunnistaa yleensä aika hyvin ku on mukana aina järjetön määrä kamaa ja sellanen prkleen kalenteri kokoajan kädes :D ku erehdyin yhdistämään kalenterin ja lompakon et ois kalenteri aina mukana ni tuloksena on sellanen järjettömän kokonen möhkäle aina kädessä :P

Ok. Pitääpä kattella, jos pistäis silmään.

Ihme vinkumista tuo virtapiirit aiheuttaa, signaaleista sen nyt voi ehkä jotenkin ymmärtää. Mikä ihmeen tekniikan insinööri se on, joka ei osaa virtapiirejä laskea ja kytkeä? Varmaan niitä mikrotukihenkilöitä, miksi yllättävän moni (ensimmäisen vuoden aikana keskeyttävä) kouluun tullut kuvittelee valmistuvansa insinöörikoulutuksesta.

Sitäpaitsi Valtonen on koulun parhaita opettajia, ja huumorinsa aivan omaa luokkaa. Kyllä siellä paljon kamalampaakin joutuu kestämään, josta ei edes ole mitään hyötyä. Odottakaa vaan Maasalon luentoja..

Ihme vinkumista tuo virtapiirit aiheuttaa, signaaleista sen nyt voi ehkä jotenkin ymmärtää. Mikä ihmeen tekniikan insinööri se on, joka ei osaa virtapiirejä laskea ja kytkeä? Varmaan niitä mikrotukihenkilöitä, miksi yllättävän moni (ensimmäisen vuoden aikana keskeyttävä) kouluun tullut kuvittelee valmistuvansa insinöörikoulutuksesta.

Sitäpaitsi Valtonen on koulun parhaita opettajia, ja huumorinsa aivan omaa luokkaa. Kyllä siellä paljon kamalampaakin joutuu kestämään, josta ei edes ole mitään hyötyä. Odottakaa vaan Maasalon luentoja..

Maasalo? Mikä aine? Joku uus?

Ei ne Valtosen kurssit olleet suoritushetkellä niin mahdottomia, mutta näin jälkeenpäin on aika hatarat muistikuvat noista asioista. Oikeasti monenko Tietotekniikan inssin täytyy osata kapasitanssin ja induktanssin vaikutukset virtaan ajan suhteen.

juu kyllähän valtonen on hyvä opettaja ja toivottavasti saa jatkaa opetustaan nyt kun virtapiirit ja signaalit menevät fysiikan alle :( eikä niissä kursseissa mitään hankalaa ollu.. tuotti vaan niin pirusti hommia.

niin mitäs toi maasalo opettaa :) ?

En tiedä onko sillä Yrittäjyyden perusteetkin nykyisin, mutta ainakin markkinointi ja johtaminen (kaikki siis pakollisia it-linjan kursseja).

Jos ko. opettajan kursseille joudutte, älkää vahingossakaan kysykö mitään. Se on nimittäin ihan liian vaikeata kyseiselle rassulle.
Koska oli päällekäiset tentit, lähetin ko. opettajalle kyselyn sähköpostilla että josko voisin suorittaa tentin uusinnan toisessa koulussa, kun en uusintaan pääsisi - nimittäin 2 päivää ennen uusintaa lähtisin vuodeksi thaikkuihin. Tarkka selostus tilanteesta, ja ehdotukseni miten voitaisiin homma hoitaa.

No, sain vastauksen. 5 kysymysmerkkiä. Hurjan sisällökäs sähköposti.

Otin sen vittuiluna, ja vastasin lähettämällä saman viestin uudelleen, nyt tavuviivoilla varustettuna. Lisäsin väliin myös helppoja lauseita (kal-le a-jaa au-tol-la, pe-kal-la on koi-ra) ettei tulisi murhe vaikeita tavatessa. En ole kuullut ko. opettajasta sen jälkeen, pitää vielä vähän pohtia miten tuon kurssin saisi hyväksytettyä..

Ei näyttäis olevan tota maassaloa missään :) onneksi..

Otin markinnoinnin kurssin etukäteen tänä vuonna ja siinä oli ainakin joku nainen joka oli ollut äitiyslomalla. Vaikuttaa ihan mukavalta ja osaavalta opettajalta.. vähän ehkä vanhanaikanen (lue--> kalvosulkeiset) mut eipä tuo haittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom