Evtek Leppävaara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Eli tarkotus ois muuttaa Espooseen Kirkkojärvelle ja aattelin tiedustella vaan, että mimmonen paikka tuo Kirkkojärvi on ja onko ketään pakkikselta opiskelemassa tässä kyseisessä koulussa ?

Ja tähän samaan voisi vähän kysellä Kirkkojärven saleista.. onko niitä ?
Niin ja jos jollain on tietoa että onko tuol evtekillä mitään gymiä ?

Kämppä ois tämmönen ja yhelle ois jopa viel tilaakin :)

Kirkkojärvi, Vieraskuja 5
3h+k+parveke, 66 m2
Huoneet 13,1-13,7 m2
Vuokra 569 €/kk, sis. vesi, sähkö ja HOASnet
Vapautuu 1.9.

Tossa viel pohjat http://www.hoas.fi/tjpics/11301001.gif

Semmosta tällä kertaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opiskelen itse Evtekissä (tosin en nyt kun olen vaihdossa tämän vuoden) tietotekniikkaa, 3. vuosi menossa.
On evtekillä sali, aika kämänen mutta kuitenkin. Ylätalja ja alatalja löytyy, jalkaprässi, jonkinlainen kyykkyteline, penkki.. maastavetoakin kai pysty yhdessä nurkassa harrastamaan. Oisko kokoa joku 30m2 niillä kahdella huoneella. Alimmassa kerroksessa fyssan labrojen ja liikuntasalin välissä.

Varsin lähellä lepuskin juna-asemaa on Danafitness, missä itse vielä siellä asuessani kävin. Maksaahan se tietysti, mutta toisaalta käsipainojakin oli 80kg asti, eli ei ollut ihan heti malmi itseltäni loppumassa. Minä tykkäsin, monet muut tosin eivät :D

Evtekin salilla itse viime syksynä pyörin ja taas olisi tarkoitus tämä viimeinenkin vuosi siellä veivata. Jos 5+ ihmistä niin ahdasta alkaa olemaan. Peruslaitteet on, mutta käsipainoja ei tarpeeksi isoja (reiluun 30kg asti tjsp). Myyrmäen evtekissä paljon laadukkaampaa laitetta ja muutenkin isommat puitteet (jos ilmaiseksi haluaa kolistella).

Kannusillanmäen väestösuojan kuntosali Espoon Keskuksessa:

"Käyntiosoite / karttalinkki:
Kannusillankatu 4
PL 77304
02070 Espoo
Puh: 8162 6360

Aukioloajat:
ma-pe 8-22
la 10-17
su 9-21

Kaksi hyvin varustettua kuntoilijoiden ja voimailijoiden suosimaa kuntosalia väestönsuojassa.
Toinen saleista varattu vapaaharjoitteluun, toinen urheiluseuroille. "

Myös Kuninkaantien uimahallin/lukion yhteydessä on sali, mutta en tiedä onko yleinen.

No kai se on siel evtekin salil koitettava ainakin alkuun vääntää.

Mites tuo tietotekniikka puoli muuten..Onko mistään kotosin ?

Ensimmäinen vuosi aika tylsää perusopintojen kanssa, paranee loppua kohti. Opetus laadukasta joitain yksittäisiä tapauksia lukuunottamatta. Paljon on omasta asenteesta kiinni hommat.

edit: Aika ympäripyöreetä, mutta ainakin henk.koht. oon viihtyny :).

Joop, samat sanat. Ensimmäisenä vuotena on kuitenkin VIRTAPIIRIT.. joko siitä (ja Valtosesta) pitää tai sitten ei. Mieleen se aine jää kuitenkin :D

Ensimmäisen vuoden aikana tuli itseasiassa vain 1 vieläkin niskavillat pystyyn repivä opettaja, 2. vuoden aikana tuli useampia.. Mutta tosiaan omasta asenteesta on hyvin paljon kiinni. Itse olen viihtynyt kovasti myös.

Itse opiskelin automaatiota EVTEK:n Myyrmäen yksikössä, valmistuin viime jouluna. Virtapiirit ja verkot-kurssin harkkatyön palautin lähes 4 vuotta myöhässä, juuri ennenkuin valmistuin. Siis alkuperäinen deadline oli 31.1.2002.
Onneksi sain vapautuksen signaalit-kurssista, en olisi varmaan ikinä päässyt sitä läpi. Ei tuo TST-ollut koskaan mun vahvaa aluetta.
Itse olen käynyt tuolla Myyrmäen yksikön salilla, ja hintaansa(ilmainen) nähden ihan hyvä perussali. Saatan jatkaa käymistä siellä vielä ensikin vuonna, pirustako ne tietää et olen valmistunut? Muutenkin sali on niin tyhjillään että hyvä kun joku käy taljoja liikuttelemassa etteivät ruostu kiinni.

Joop, samat sanat. Ensimmäisenä vuotena on kuitenkin VIRTAPIIRIT.. joko siitä (ja Valtosesta) pitää tai sitten ei. Mieleen se aine jää kuitenkin :D

Valtosen kurssit on kyllä harvinaisen syvällisiä :D Signaalit ja muutosilmiöt oli erityisesti varsinaista taidetta.

Valtosen kurssit on kyllä harvinaisen syvällisiä :D Signaalit ja muutosilmiöt oli erityisesti varsinaista taidetta.

offtopic; Mitäs muuten putosi numeroa? Itsellänihän on toki puhtaat vitoset molemmista, aineet kun nyt sattuivat olemaan mieleeni :D Signaaleiden harjoitustyön ohessa jätettiin sitten Valtoselle vielä vappulabra, jossa oli tehtävänä tutkia muutosilmiöitä alkoholin vaikutuksesta ihmiskeholle laboratorio-olosuhteistta (esim. Espa), ja liitettiin mukaan vielä tutkimusaineistokin ;)

Evtekin salilla itse viime syksynä pyörin ja taas olisi tarkoitus tämä viimeinenkin vuosi siellä veivata. Jos 5+ ihmistä niin ahdasta alkaa olemaan. Peruslaitteet on, mutta käsipainoja ei tarpeeksi isoja (reiluun 30kg asti tjsp)..

No ei se nyt ihan niin pieni ole :) Kyllä nyt molemmille puolille mahtuu helposti tuo 5 tyyppiä, tietysti sitten alkaa ärsyttämään jos joku "heimo" tulee samaan aikaan salille vetämään sitä penkki/hauis treeniä kauhean älämölön säestämänä ja farkut jalassa. :jahas:

Mutta kun ilmainen sali oli niin ei paljon viitsinyt opiskelijan tuloilla Danan suuntaan katsella. Ja kuitenkin melkein kaikki peruslaitteet tuolta löytyivät ja vapaita painoja riittävästi, lukuunottamatta noita käsipainoja jotka loppuivat 27kg kohdalla.

Edit. Valtonen oli niin kiva tyyppi että päätin käydä Signaalit kahteen kertaan... :D

Pelimies ei mene syömään 11.30 ;).

Kyllä melko paljon turhia kursseja tulee eteen kahtena ensimmäisenä vuonna. Varsinkin, jos on lukiopohja. Itse en koulusta pitänyt juuri noiden turhien kurssien takia, mutta niitä taitaa olla joka koulussa. Noh, tulipahan käytyä.

Koulun salia käytin itsekin opiskelujen ajan. Perusliikkeitä saa tehtyä mutta hienosäätöön ei sali taivu. Eniten kaipasi juurikin noita suurempia käsipainoja.

Pelimiesliikkeitä... Älä mene digitaalitekniikan 6 tunnin maratonluennolle klo 8 kahden tunnin yöunien jälkeen krapulassa. Tai mene, koska tunneilla on läsnäolopakko :jahas:

Tai mene, koska tunneilla on läsnäolopakko :jahas:
Ainakin me onnistuttiin kiertämään läsnäolopakkoa silleen että joku vaan merkkasi kaverit läsnäolijoiksi. Harva opettaja tajusi(ei kiinnostanut?) laskea läsnäolijat vaikka luokassa oli 5 oppilasta ja listan mukaan kaikki paikalla. Aijai, eniten kaipaan opiskeluajoista juuri tuota, että aamulla jos väsytti pystyi vaan laittamaan kaverille viestiä että "laita mun nimi listaan" ja sitten :zzzz: . Tietysti oli myös kursseja joiden tunneilla oli pakko käydä jos meinasi päästä kokeista läpi.
En osaa sanoa onko tuota läsnäolojen tarkkailua tehostettu viimeisen vuoden aikana. Ainakin Myyrmäen evtekissä tuntui olevan hälläväliä-meininki vuosina 2001-2005.

En osaa sanoa onko tuota läsnäolojen tarkkailua tehostettu viimeisen vuoden aikana.

Ei ollut ainakaan vielä viimevuonna. Riippuu tosin opettajasta, jotkut ovat tarkkoja.

Virtapiirit ja verkot-kurssin harkkatyön palautin lähes 4 vuotta myöhässä, juuri ennenkuin valmistuin. Siis alkuperäinen deadline oli 31.1.2002.
Ajattelin juuri että toi sama harkkatyö pitäis varmaan kohta tehdä, deadline oli viime helmikuun lopussa. Mutta eipä sillä taida sitten mikään kiire vielä olla :D

Kyllä melko paljon turhia kursseja tulee eteen kahtena ensimmäisenä vuonna. Varsinkin, jos on lukiopohja. Itse en koulusta pitänyt juuri noiden turhien kurssien takia, mutta niitä taitaa olla joka koulussa. Noh, tulipahan käytyä.

No mutta ensimmäisten vuosien kurssithan ovat sitä pohjaa niille ammattiaineille. Meidänkin saapumisryhmästä (:D) lähes kaikki tuntuivat niistä kitisevän, olisipa vaan ollut kiva nähdä nämä sankarit sitten vääntämässä jotain sulautettuja ilman että olisi pienintäkään hajua noista pohjiksi opiskelluista, kun nytkin olivat about kyynel silmässä ihmettelemässä kun pitäisi saada jotain aikaiseksi..

edit:
Niin joo, tuntui muuten lukion pitkän matematiikan ja fysiikan käynneillä ryhmillä olleen eniten ongelmia matematiikan ja fysiikan kanssa... Itse ol(i|e)n "amispuolella", koska kävin vain 3 kurssia fyssaa lukiossa, joka ei sitten ilmeisesti riittänyt "pitkään".

Pelimiesliikkeitä... Älä mene digitaalitekniikan 6 tunnin maratonluennolle klo 8 kahden tunnin yöunien jälkeen krapulassa. Tai mene, koska tunneilla on läsnäolopakko :jahas:

Jos sitä kurssia vetää sauron, niin ne läsnäolomerkinnät on vähän mitä on. Kyseisellä opettajalla on varsin suurpiirteistä kaikki, paitsi luokkaan saapuminen: aina 7 minuttia myöhässä. Aina.

Sauronin kanssa pysyttelee ns. hyvissä puheväleissä (vaikka tuo ei taida vieläkään muistaa edes nimeä ;)) ja esittää edes pientä kiinnostusta, niin läsnäolomerkinnöillä ei todellakaan ole mitään merkitystä. Jäänyt itseltä merkitsemättä useampaan kertaan labroissa läsnäolot (joissa siis on läsnäolopakko - olen ollut paikalla mutta vääntänyt jotain harkkaa sillä kiihkolla ettei ole nimilappua huomannut), selitellyt sitä jälkikäteen niin sauron toteaa vain että ei se niin justiinsa.

Samoin assembler-kurssin kohdalla, olin tehnyt harkkaa kaikki labrat ja jälkikäteen piti sitten ikivanhoja näytellä. Tämä tuli vihkosen kanssa siihen katsomaan kun kopsasin kotikoneelta labrat, totesi että "jaha onhan ne siinä" ja merkkasi kaikki tehdyiksi - ennen kuin olin saanut niitä edes avattua. Kysäisin sitten että eikö halua niitä kurkata, totesi vain että "etköhän sinä assembleria osaa vääntää" ja lähti kahville.

Asm-harkkamme muuten päätyi heti valmistuttuaan evtekin esittelymateriaaleihin :D

Joidenkin opettajien (esm. Luomajärvi) kohdalla sitten kun harrastaa tuota "kaveri merkkaa" tyyliä niin voi olla suht varma siitä että nalli napsahtaa ja pääsee käymään kurssin uusiksi.

Tyttöystävä opiskelee tuolla mediatekniikkaa. Muuttakaa Kiloon ASOlle, kämpät hyvässä kunnossa ja rauhallista.

Mitä nyt tuota on vierestä katellut niin eipä ne ekan vuoden fyssat, se yksi kemian kurssi (mikä olikaan atomi jne.) ja matikka olleet kovin haastavan oloisia. Kuitenkin mm. joku fyssan opettaja oli niin syvältä ettei melkein kukaan pääse tenteistä läpi. Mutta jos on vahva lukiopohja niin TKK:llehan sitä kannattaa lähteäm.

Se sali olisi muuten hyvä mutta kun kyykystä puuttuu varmistusraudat kokonaan. Ja käsipainoja puuttuu, ei ole niin pienin välein tai niin suuria.

Danafitness on KALLIS. Siellä voi katsella litteää televisiota samalla kunkuntopyöräilee ja käydä pulahtamassa jossain pienessä uima-altaassa jne. On kyllä kaikki tarvittava ja vähän päälle, kävisin varmaan siellä jos olisi rahaa liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom