Evolutionin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Tämän puljun kreaa oon ostanut ennenkin mutta nyt tuli testattua Evolutionin Mass-pussukkaa mansikan makuisena. Ongelmana tosin on, että juoma on valkoista eikä se edes hirveesti maistu mansikalta, ei oikeastaan maistu miltään. Onkos tämä ihan normaalia vai onko kyseessä joku maanantaierä? Tottunut kuitenkin siihen, että juoma edes värjäytyy makunsa väriseksi eikä jää sellaiseksi värittömäksi mössöksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normaaliahan tuo taitaa olla. Evolutionin recovery juomatkaan värjäydy. Eipä ne nyt täälläkään ihan siltä mansikalta maistu, mutta empä anna itseäni haitata. Ei tuo pahaa ole.

Eivätkös poistaneet väriaineita, jotta jauheet sopisivat kaikille? Tykkään kyllä itse enemmän siitä, että väri on maun mukaista.

Eivätkös poistaneet väriaineita, jotta jauheet sopisivat kaikille? Tykkään kyllä itse enemmän siitä, että väri on maun mukaista.
Näin voikin olla, mutta täytyykö sen värin olla maun mukaista? Does it really matter?

Itse olen syönyt pussillisen tuota evolutionin massaa ja mansikan makuisena. Siinä on tosiaan ilmeisesti mansikanmakuista heraa ja maltoa sekaisin eli ei dextroosia tai vastaavaa ja maku on sitten neutraali kuten maltossa yleensä. Itse ehkä haluaisin tuollaiselta valmiilta sekoitukselta hiukan enemmän makua, mutta halpaa tuo aikanaan oli kun pussin ostin.

Sen sijaan evolutionin maustetut herakonsentraatit on mielestäni hyviä tuotteita ja mansikan makuisena olen whey1:stä vedellyt useita pusseja. Kreatiini evolutionilla on halpaa ja sitä olen pari 800g pussia ostanut myös. UFS whey maustamattomana tietysti hyvä perustuote, maistuu oikeasti neutraalille ja on edullinen.

Tilasin tänään täältä muuten evon whey 2 pussin ja ajattelin kokeilla sitä kaksivaiheista palautumista missä prodet eka ja sit hiilarit myöhemmin, nii et senhän pitäs käydä hyvin siihen ku se on heraisolaattia? Varmistan vaa :)

eipä oikeastaan, koska tuossa kaksivaiheisessa palautumisjuomassa pitäisi tuon pelkän proteiinin olla hydralisoitua heraa, ja isolaatti+maltodekstriini puoli tuntia tämän jälkeen. Tiedä sitten, onko tuolla käytännön merkitystä, mutta näin se menee jos hifistelemään aletaan.

Nyt kantsii testaa tuo Phase3 kun se tarjouksessakin on tämän viikon. Saa testaa Evon makua edullisemmin.

Phase3 pusseja on tullut ostettua ja hetkeäkään en ole katunut. Sekoittuvat ihmeen hyvin ja suklaa on maultaan lähes loistava :kuola:

No pitänee silti kokeilla miten toimii tässä kaksivaiheisessa palautumisessa. Tuskinpa hukkaan menevät kummiskaan?
Tuskinpa... Ota tuon whey2:n kanssa glutamiini+leusiini, ja kreatiini (ja mahdollisesti lisää glutamiinia) ota tuon jälkimmäisen drinksun kera. Jälkimmäiseen juomaan käynee proteiinilähteeksi myös herakonsentraatti, jos haluat säästää... Kaikkea voi kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom