Evolution Whey2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kankyl
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noh ite oon tykännyt tosta mansikasta, sillä se on mukava sekoittaa mehun sekaan=>hyvä maku :kuola: . Suklaa tod.näk. ei mehun kanssa sovi. Varmasti paremminkin maidon kanssa.
Herää vain kysymys nauttiiko joku oikeasti treenin päälle maitoa. :eek:

Tietysti noita voi veteenkin sekoittaa, mutta itse olen todennut että veteen sekoitettuna maku ei välttämättä hivele makuhermoja (on jotenkin valju).

Herää vain kysymys nauttiiko joku oikeasti treenin päälle maitoa. :eek:

Tietysti noita voi veteenkin sekoittaa, mutta itse olen todennut että veteen sekoitettuna maku ei välttämättä hivele makuhermoja (on jotenkin valju).

Ite teen aina palkkarin maitoon.

Veteen kokeilin kerran sekoittaa Fastin mass2, niin tuli aika makeeta, makuna mansikka. Enpä aio enää sekoitella vetee:urjo:

Tulsiko kyseistä proteiiniä ottaa aamuin illoin,reenin jälkeen vai miten se pitäisi ottaa ? :(

Itse otan seuraavanlaisesti:

1. aamulla joskus klo 9.00, jos aamupala on ollut proteiiniköyhä
2. tuntia ennen treeniä (tällöin lisään sekaan kreatiinia ja arginiinia)
3. heti treenin jälkeen (sekaan laitan maltoa suhteessa 1:1 ja kreatiinia)

Suklaan maku on kohtalaisen hyvä, kun sekoittaa sen pelkkään veteen. Tosin ennen treeniä otettavassa annoksessa arginiini muuttaa maun pahemmaksi kuin lämmäin hevosien virtsa.

mitenkäs kun näitä jauhoja löytyy maustettuina jollain mehevällä maulla niin mitenkäs tuo kaloripuoli. nouseeko kaloripitoisuus:D tosin aika vähän noista jauhoista mitään kaloreita saakaan vaikka olis 1000 kaloria 100g kohden:Dsellanen kysymys vielä vaikka menee täysin erituotteeseen eli:offtopic: millanen maku fast:n hera80 maustetuissa on? ittellä on maustamatonta. kannattaako ostaa maustettuja fast:lta?

Fastilla mun mielestä hyviä nuo kaikki maut.. mutta en tiiä kannattaa niitä jäädä sen kummemmin maistelemaan.. kurkusta alas ja se on siinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eric39 sanoi:
2. tuntia ennen treeniä (tällöin lisään sekaan kreatiinia ja arginiinia)
Miksi kreatiinia ennen treeniä? Siis ok, jos vedetään ennen treeniä ja treenin jälkeen, mutta mikä idea on, että vedetään ennnen treeniä? Olettaen, että kyseessä on monohydraatti, niin miksi ennen treeniä? Kreatiinihan imeytyy paremmin kun hiilaria on mukana, näin ollen on aivan päivän selvää ottaa se palautusjuoman kanssa jolloin teho oisi parempi.

Jones sanoi:
mitenkäs kun näitä jauhoja löytyy maustettuina jollain mehevällä maulla niin mitenkäs tuo kaloripuoli. nouseeko kaloripitoisuus
Siis tarkoitatko, että onko maustetussa enemmän kaloreita kuin maustamattomassa, eli toisin sanoen tuleeko mausteista enemmän kaloreita jauhoon? Jostain olisin lukenut, että maustamisessa tarvitsisi muutamia grammoja enemmän rasvaa tai muuta sellaista, eli olisi enemmän kaloreita, mutta en ole täysin varma (viisaat saavat valaista enemmän). Mutta kun katsoo tuotteita, niin jos maustaminen nostaa kalori määrää puhutaan aika marginaalisesta määrästä.

Miksi kreatiinia ennen treeniä? Siis ok, jos vedetään ennen treeniä ja treenin jälkeen, mutta mikä idea on, että vedetään ennnen treeniä? Olettaen, että kyseessä on monohydraatti, niin miksi ennen treeniä? Kreatiinihan imeytyy paremmin kun hiilaria on mukana, näin ollen on aivan päivän selvää ottaa se palautusjuoman kanssa jolloin teho oisi parempi.

Siis tarkoitatko, että onko maustetussa enemmän kaloreita kuin maustamattomassa, eli toisin sanoen tuleeko mausteista enemmän kaloreita jauhoon? Jostain olisin lukenut, että maustamisessa tarvitsisi muutamia grammoja enemmän rasvaa tai muuta sellaista, eli olisi enemmän kaloreita, mutta en ole täysin varma (viisaat saavat valaista enemmän). Mutta kun katsoo tuotteita, niin jos maustaminen nostaa kalori määrää puhutaan aika marginaalisesta määrästä.
Tässä on kiteytettynä aika hyvin tuohon kysymykseen vastaus. Eli yleensä käytetään maukeutusaineita esim. aspartaami makeuttajaksi ja keinotekoisesti jotain esanssia. Joten aika marginaalinen on se nousu mitä maustetuissa jauhoissa on.

Suositut

Back
Ylös Bottom