Evolution mass

Hei,mitä mieltä olette tuosta evolution mass tuotteesta.Olen 14-vuotias,ja 163/50.Tiedän että itse tehty on halvempi,mutta tuo on sopivassa suhteessa nuo(varmaan) ja mansikan makuinen:dance2:
Sitäpaitsi se on ainoa mitä saan ostaa,koska bongasin tuon lähikaupassa:rock:
Menisikö se Juoksuharjoitusten(Intervalli)ja punttiksen jälkeen?Vai myös ennen ja harjoituksen aikana?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenin jälkeen ja jos kulutus on niin kova että ei normiruuasta saa tarpeeks kaloreita, niin sit jotain drinksuja päivän aikana voi vedellä kaloreiden tarpeessa. Että palkkarina tota voipi käytellä. Juoksutreenien jälkeen käsittääkseni hiilarit on tärkeempiä kun protskut, mutta tuskin tosta haittaakaan on jos sitä drinksun vedät niiden jälkeen. Salitreenin jälkeen ihan ehdoton :)

Tsemppiä treeneihin!

Itse ostellu samaa shittiä samasta syystäkin kun kerran lähikaupasta löytyy. Tosin ei ole kuin suklaata ja kieltämättä aika karmeeta (no ei pahaa, mut ei hyvääkää). Kai se ihan palkkarina menettelee vaikka kreatiinin määrä on suorastaan naurettava (oliko 2g/100g).

Toimii ihan hyvin palkkarina. Itse pari pussia vetänyt. Mansikanmakuinen on maitoon tehtynä järkyttävän hyvää.

onhan tota tullut vedettyä pidemmänkin aikaa.. suhteellisen halpaa ja maku on hyvä verrattuna moniin muihin tuotteisiin nähden. hyvä tuote! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom