Ai Dexter aloittaa kilpakautensa siis jo nyt? Olin siinä luulossa, että pitää nyt tämän vuoden 2012 vuoden taukoa kokonaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai Dexter aloittaa kilpakautensa siis jo nyt? Olin siinä luulossa, että pitää nyt tämän vuoden 2012 vuoden taukoa kokonaan.
At 5 weeks out from his second Arnold Classic, Evan Centopani shows us the type of basic yet brutal training that's helped him improve his back since he turned pro. It doesn't get any more raw or blue collar than the deadlift. Watch The Ox work up to pulling 585 pounds of cold iron for 9 reps.
Who does that 5 weeks out? A champion, that's who!
Once you see this, you'll understand why Evan is a favorite to take it all in Columbus on March 3.
In part two of Evan Centopani's back workout 5 weeks out from the Arnold Classic, you'll see exactly how Evan has brought up his back from last year - by slaughtering it with every tool in the shed! Dumbbells, machines, and cables all join in as The Ox assaults his back from every angle.
Katso uusin video, selkääkin näytetään ihan riittävästi. Vahvuudet ovat kyllä kireys, symmetria, isot handut ja ei-vielä-niin-pömpöttävä-pro-maha.Ei toi rakenne säväytä vaikka lihaa onkin aika perkeleesti. Tarviis aika selkeästi leveämmän hartialinjan ollakseen näyttävä tuolla vyötäröllä. No oli se kisoissa viimekkin kerralla ihan ok ja kireyshän ratkaisee myös paljon. Toki edelleenkään ei selkäkuvia, niitä olis kiva katsoa myös.
Onhan se karrikoiden puolet leveämpikin. Tosin tuskin suella on pohkeita ja takareisiä edelleenkään. Ihan hyvältähän tuo Evan kyllä näyttää kun noita kuvia on enemmän nyt näkyvissä.Centopani ja Wolf on aika mielenkiintoinen taistelupari Arnoldissa. Veikkaan, että Wolf sijoittuu kuitenkin paremmin parempien kinttujensa vuoksi.
In part 2 of Evan's shoulder and triceps workout, we see The Ox pump up two of the biggest horseshoes in the game.
Meanwhile, Evan and his dad Victor Centopani talk about how he learned to be self-sufficient, why he's become so popular among the fans, and why you must be driven by passion - not by a desire for fame and fortune.
Taas kerran fiksua puhetta Centopanilta. Monien kisaamista haaveilevien (etenkin figuurifitnesspuolella) kannattaisi kuunnella tuo pätkä. Ottaisi itse ensin selvää palavan halun kanssa kuinka kehtittää fysiikkaa ja lihaksia, ennen kuin palkkaa 6kk salikokemuksella heti valemenjatan jolla on aikaa ehkä katsoa yksittäienn treeni läpi, ja vaihtaa treeniohjelmaa 3-4kk:n välein. Toki jos on varaa 500e/kk maksaa pt-tason valmennuksesta (mutta silloinkin jää ehkä moni asia itse oppimatta...).Pelkäsin jo, että näitä jo viime vuonna olleita Universalin pre/afterpätkiä ei tule enää, mutta tuleehan nämä! IMO kaikista parhaimpia bodyvideoita mitä on...