En muista koska näin itse ekan kerran Tv:ssä/lehdessä juttua Eva Wahlströmistä, mutta nopeasti muodostui käsitys, että kyseessä on Suomen seksikkäin nainen. Perusteluissa on korostaisi liiaksi kroppaa, vaikka pelkästään sekin saisi tuijotuksen jämähtämään. Kasvot ovat kauniit. Niihin ei voi olla kiinnitämättä huomoita. Brunette/blondi/punapää-asetelmassa jokaisella on mielipiteensä, mutta todella söpö ilme, sopiva ihon väri ja tummat hiukset sopivat kuin nyrkki silmään Evan kokonaisuuteen. Persoona: urheilullinen/reipas, aina iloinen (hymyilee paljon :haart: ), asiallinen.
Suomi on täynnä turhia julkkiksia, jotka ovat Seiskan kannessa tms. koska [
]ovat hankkineet silikonit, tekevät mallin töitä, voittaneet jonkun pienen kauneuskilpailun, laulaneet jonkun toisen säveltämän ja tuottaman tusinakamaa olevan poppi-biisin, esiintyneet vähissä vaatteissa julkisesti tai seurustelevat jonkun tunnetun henkilön kanssa julkisesti tai ei niin julkisesti. [
] Eva on julkisuudessa treenattuaan vuosikausia kovaa ja olemalla mukava ja positiivinen. Sisäistä kauneutta on enemmän kuin kaikissa turhissa julkkiksissa yhteensä. Mielestäni Eva sopii paremmin roolimalliksi nuorille tytöille kun perinteiset heilaa vuosittain vaihtavat tai playboyssa poseeraavat silikoniblondit.
Jotkut sanovat Evan julkisuuskuvan olevan väkivaltainen. Mun mielestä se ei ole sitä. Kaikissa haastatteluissahan on aina korostettu nyrkkeilyn urheilullista puolta. Eva walström vaikuttaa fiksulta nuorelta naiselta, josta olis vaikea kuvitella mitään toisen loukkaamiseen liittyvää. (Ja jos se löis mua ja sen jälkeen heittäis sen vallottavan söpön nauru-hymynsä, niin en mä ainakaan edes osais olla vihanen.)