Eva Wahlström

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
perkele jos Evaa vielä haukutaan niin alan uhkailemaan porkkanoilla minäkin :curs:

EVA :haart:

Näyttää erehdyttävästi siltä nelosen Miriam -transulta. Vain tissit ja aataminomena puuttuu, jos joku löytää siitä Miriamista kuvia niin vois laittaa tohon vertailuksi. Ja jos noista kuvista voi tehdä hätäisiä johtopäätelmiä niin poikamainen olemus ja luonne - eli taidatte olla vain piilohomoja. :whip:

Pinky sanoi:
Näyttää erehdyttävästi siltä nelosen Miriam -transulta. Vain tissit ja aataminomena puuttuu, jos joku löytää siitä Miriamista kuvia niin vois laittaa tohon vertailuksi. Ja jos noista kuvista voi tehdä hätäisiä johtopäätelmiä niin poikamainen olemus ja luonne - eli taidatte olla vain piilohomoja. :whip:

Haha...vai Miriam transu ja piilohomoja. Evalle 10 poäng tältä piilohomolta :love: :haart:

eva vois ajaa ne käsikarvat kun nainen ilmeisesti kuitenkin on, ehkä joku vois lainata sille tytölle veetiä;)

Pinky sanoi:
ööh.. Mitä vikaa siinä Miriamissa on peniksen lisäksi?

Perkele. Eva on todella kaunis ja vaikuttaa erittäin fiksulta ja mukavalta. Jos oisin lesbo tai mies niin....

Mä tunnen fyysistä vetoa naiseen, joka pystyisi rökittämään mut 6-0. Lienee jokin lapsuuden oidipaalinen trauma. Pyrin toteuttamaan salaa tukahdutettua homoseksuaalisuuttani Evan ja muiden kovien naisten kautta.

Tämän lisäksi minulla on fetissi naisten karvaisista käsivarsista, joiden ympärysmitta on omiani suurempi. Tämä juontaa siihen varhaisnuoruuden tapahtumaan saunassa, josta en saa puhua.

Psykiatrini sanoo minua hulluksi. Itse pidän itseäni vain valtavirrasta eroavan seksuaali-identiteetin omaavana nuorena transvestiitin alkuna.

:haart:

En muista koska näin itse ekan kerran Tv:ssä/lehdessä juttua Eva Wahlströmistä, mutta nopeasti muodostui käsitys, että kyseessä on Suomen seksikkäin nainen. Perusteluissa on korostaisi liiaksi kroppaa, vaikka pelkästään sekin saisi tuijotuksen jämähtämään. Kasvot ovat kauniit. Niihin ei voi olla kiinnitämättä huomoita. Brunette/blondi/punapää-asetelmassa jokaisella on mielipiteensä, mutta todella söpö ilme, sopiva ihon väri ja tummat hiukset sopivat kuin nyrkki silmään Evan kokonaisuuteen. Persoona: urheilullinen/reipas, aina iloinen (hymyilee paljon :haart: ), asiallinen.

Suomi on täynnä turhia julkkiksia, jotka ovat Seiskan kannessa tms. koska [ :david: ]ovat hankkineet silikonit, tekevät mallin töitä, voittaneet jonkun pienen kauneuskilpailun, laulaneet jonkun toisen säveltämän ja tuottaman tusinakamaa olevan poppi-biisin, esiintyneet vähissä vaatteissa julkisesti tai seurustelevat jonkun tunnetun henkilön kanssa julkisesti tai ei niin julkisesti. [ :david: ] Eva on julkisuudessa treenattuaan vuosikausia kovaa ja olemalla mukava ja positiivinen. Sisäistä kauneutta on enemmän kuin kaikissa turhissa julkkiksissa yhteensä. Mielestäni Eva sopii paremmin roolimalliksi nuorille tytöille kun perinteiset heilaa vuosittain vaihtavat tai playboyssa poseeraavat silikoniblondit.

Jotkut sanovat Evan julkisuuskuvan olevan väkivaltainen. Mun mielestä se ei ole sitä. Kaikissa haastatteluissahan on aina korostettu nyrkkeilyn urheilullista puolta. Eva walström vaikuttaa fiksulta nuorelta naiselta, josta olis vaikea kuvitella mitään toisen loukkaamiseen liittyvää. (Ja jos se löis mua ja sen jälkeen heittäis sen vallottavan söpön nauru-hymynsä, niin en mä ainakaan edes osais olla vihanen.)

Tomppa85 sanoi:
Mä tunnen fyysistä vetoa naiseen, joka pystyisi rökittämään mut 6-0. Lienee jokin lapsuuden oidipaalinen trauma. Pyrin toteuttamaan salaa tukahdutettua homoseksuaalisuuttani Evan ja muiden kovien naisten kautta.

Tämän lisäksi minulla on fetissi naisten karvaisista käsivarsista, joiden ympärysmitta on omiani suurempi. Tämä juontaa siihen varhaisnuoruuden tapahtumaan saunassa, josta en saa puhua.

Psykiatrini sanoo minua hulluksi. Itse pidän itseäni vain valtavirrasta eroavan seksuaali-identiteetin omaavana nuorena transvestiitin alkuna.

:haart:

:lol2: :thumbs:

Tuossa lehtijutussa jossa Eva oli äännestetty seksikkäimäksi niin Eva toteaa että:" Siinä mielessä voitto on yllätys kun en ole koskaan poseerannut bikinikuvissa. Hienoa että terveelinen naisvartalo on ihmisten mieleen. Ehkä tässä ollaan pääsemässä turhasta laihuuden ihannoinista."

kyllä oli Eva taas niin ihQ(käsittääkseni tämän sanan käyttäminen on muodikasta nuorten keskuudessa=) tossa tulikokeessa että ei mitää rajaa :haart:

Tuskin tuo Eva mahtaisi keskivertomiehelle tappelussa yhtään mitään. Tuo naisten nyrkkeily nyt ei kovin rankkaa tappelua todellakaan ole.

sä olet quiz varmaan pahin jossittelija pakkiksen historiassa...
ja mitä väliä sillä on mahtaisiko vai ei??

quiz sanoi:
Tuskin tuo Eva mahtaisi keskivertomiehelle tappelussa yhtään mitään. Tuo naisten nyrkkeily nyt ei kovin rankkaa tappelua todellakaan ole.
No perkele! Meni maku koko muijaan siis täysin! :lol2:

Oli muuten tyttö aika ihastuttava kakkosen Tulikoe-sarjan avausjaksossa. Meikä on siis niin myyty nyt. Terveellinen roolimalli tytöille. Hakkaa fingeroosit, susannapenttiset, aveelanit ynnä muut 6-0. Upea nainen.

PikkuEero sanoi:
Oli muuten tyttö aika ihastuttava kakkosen Tulikoe-sarjan avausjaksossa. Meikä on siis niin myyty nyt. Terveellinen roolimalli tytöille. Hakkaa fingeroosit, susannapenttiset, aveelanit ynnä muut 6-0. Upea nainen.
En ole kyllä koskaan käsittänyt mikä Susanna Penttisessä viehättää? Naamaltaan niin hirveä kotka ettei toista ole. Sitä se varmaan teettää kun liikaa leikellään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom