Trifixion
Banned
- Ikä
- 50
Tbm sanoi:Niin, sun makuun on varmaan poikapojat. :whip:
Saattaa myös olla, että Evalta puuttuu kokonaan se sisäinen kauneus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tbm sanoi:Niin, sun makuun on varmaan poikapojat. :whip:
Pinky sanoi:Näyttää erehdyttävästi siltä nelosen Miriam -transulta. Vain tissit ja aataminomena puuttuu, jos joku löytää siitä Miriamista kuvia niin vois laittaa tohon vertailuksi. Ja jos noista kuvista voi tehdä hätäisiä johtopäätelmiä niin poikamainen olemus ja luonne - eli taidatte olla vain piilohomoja. :whip:
ööh.. Mitä vikaa siinä Miriamissa on peniksen lisäksi?Pinky sanoi:Näyttää erehdyttävästi siltä nelosen Miriam -transulta. Vain tissit ja aataminomena puuttuu, jos joku löytää siitä Miriamista kuvia niin vois laittaa tohon vertailuksi. Ja jos noista kuvista voi tehdä hätäisiä johtopäätelmiä niin poikamainen olemus ja luonne - eli taidatte olla vain piilohomoja. :whip:
Tomppa85 sanoi:Mä tunnen fyysistä vetoa naiseen, joka pystyisi rökittämään mut 6-0. Lienee jokin lapsuuden oidipaalinen trauma. Pyrin toteuttamaan salaa tukahdutettua homoseksuaalisuuttani Evan ja muiden kovien naisten kautta.
Tämän lisäksi minulla on fetissi naisten karvaisista käsivarsista, joiden ympärysmitta on omiani suurempi. Tämä juontaa siihen varhaisnuoruuden tapahtumaan saunassa, josta en saa puhua.
Psykiatrini sanoo minua hulluksi. Itse pidän itseäni vain valtavirrasta eroavan seksuaali-identiteetin omaavana nuorena transvestiitin alkuna.
:haart:
No perkele! Meni maku koko muijaan siis täysin! :lol2:quiz sanoi:Tuskin tuo Eva mahtaisi keskivertomiehelle tappelussa yhtään mitään. Tuo naisten nyrkkeily nyt ei kovin rankkaa tappelua todellakaan ole.
quiz sanoi:Tuskin tuo Eva mahtaisi keskivertomiehelle tappelussa yhtään mitään. Tuo naisten nyrkkeily nyt ei kovin rankkaa tappelua todellakaan ole.
En ole kyllä koskaan käsittänyt mikä Susanna Penttisessä viehättää? Naamaltaan niin hirveä kotka ettei toista ole. Sitä se varmaan teettää kun liikaa leikellään.PikkuEero sanoi:Oli muuten tyttö aika ihastuttava kakkosen Tulikoe-sarjan avausjaksossa. Meikä on siis niin myyty nyt. Terveellinen roolimalli tytöille. Hakkaa fingeroosit, susannapenttiset, aveelanit ynnä muut 6-0. Upea nainen.