Eva Wahlström

Niin tuo äskeinen kommentti ei tarkoita sitä, että esim. daamien pitää alkaa meikkaamaan ennen salille lähötä tai pukemaan tietynlaisia kuteita niskaan, tai että miesten pitää alkaa sutimaan vahaa päähän. Lähinnä tuo ulkonäkösseikkoihin huomion kiinnittäminen on ihan ok kisoissa. Sellaista kohteliaisuutta ja mukavaa muutenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eva olis mukava tyttöystävä! Olis kiva la iltaisin vaikkapa sparrata kehässä, sit voittaja sais olla päällä punkassa ;-)) :dreaming:

Wintikka sanoi:
Eva olis mukava tyttöystävä! Olis kiva la iltaisin vaikkapa sparrata kehässä, sit voittaja sais olla päällä punkassa ;-)) :dreaming:

*Ja sitten mä heräsin* :itku:

Mä olin tosi iloinen nähtyäni Evan käsikarvat siinä Rexonan mainoksessa :) Syynä on se, että karvoista huolimatta iso kasa poikia ja miehiä haaveilee sen perään :)

Toi Ewa on töissä Torikadun liikuntakeskuksessa. Tosi mukava ja huumorintajunen nainen. Syötävän hyvän näkönenkin :kuola: .

Hippa sanoi:
Mä olin tosi iloinen nähtyäni Evan käsikarvat siinä Rexonan mainoksessa :) Syynä on se, että karvoista huolimatta iso kasa poikia ja miehiä haaveilee sen perään :)

Pointti oli?

Vaikka kasvas parta,se on silti energinen ja positiivinen likka.Mielummin semmoinen,ku vikiseva valittava ikina mikaan hyvin muija.Ja jos karvat hairitsee liikaa,ni voihan ne sheivaa veks,kuten useimmat tekevat.

oli jakamasssa emma pystejä tänään, oli kovassa kuosissa tytteli.

SniffDaddy sanoi:
On kyllä melkonen poikatyttö. En panisi.

Silläkin uhalla, että joku pitäisi kaappihomona: panisin. :rock:

yle024.jpg

eiffel sanoi:
Pointti oli?

Vaikka kasvas parta,se on silti energinen ja positiivinen likka.Mielummin semmoinen,ku vikiseva valittava ikina mikaan hyvin muija.Ja jos karvat hairitsee liikaa,ni voihan ne sheivaa veks,kuten useimmat tekevat.

Pointti oli se, että yleinen käsitys on se, ettei tytöllä saa olla karvoja tai se on vastenmielinen, epäsiisti ja miehekäs. Useimmat ei sheivaa karvoja siksi, että ne itseään häiritsee, vaan siksi, että ne häiritsee muita (ja erityisesti sitä miespuolta).

Niin monet tytöt viettää tuntikausia aikaa sheivaamassa milloin mitäkin karvaa, koska karvat ei kuulu naisille.

Iloista on se, että vihdoin löytyy monen miehen ihailema naisihminen, jolla on luonnolliset karvat ja iloista on se, ettei se tunnu sitä ihailun määrää vähentävän.

Eihän ihmisen ihailu tarkoita sitä, että mä haluan panna sua.

Eugen sanoi:
Eihän ihmisen ihailu tarkoita sitä, että mä haluan panna sua.
Tarkoittaapas. Aina kun joku, mies tai nainen, kehuu tai ihailee sun hyvää suoritusta, ulkonäköäsi, henkistä lujuuttasi tai äitiäsi, se haluaa vaan panna sua.

PS. Mä ihailen sua.

Meidän suhde strappis peruustuukin vain seksiin. Joten se ei ole sama asia. Tunteet ovat lentäneet nurkkaan, niinkuin nahkaiset stringitkin, kun kiima jyllää ja jyskyy.

Elchubagabra sanoi:
Ihan hyvän näköinen mimmi, ei siinä mitään.

Onko toi nyt kuitenkaan loppupeleissä kovin kummoinen?

Vituttaa kun Suomessa on aina tyyliin tasan kaks tai kolme mimmiä joita hehkutetaan joka paikassa ihan hulluna. Janina sitä Janina tätä. Janinan saunakuvat. Janinan rantakuvat.

Nyt taas tää Eva on esillä ihan joka paikassa. Enivei, kyllä siinä silmä lepää, ja ihan fiksun oloinenkin vielä on. Ja kova urheilemaan. Enemmänkin mediaa kritisoin.
parempi vaan että naisihanne muuttuu mediassakin sieltä langanlaihasta urheilullisempaan päin. onhan tuo eva aikas nätti :rolleyes:

Hippa sanoi:
Iloista on se, että vihdoin löytyy monen miehen ihailema naisihminen, jolla on luonnolliset karvat...

Toi kuulostaa pelottavalta. Kyllä ne alapään pusikot ja muut pitää kuitenkin vahailla pois. jos nyt on pikkasen, siis vähän, käsikarvoja niin ei se ole kauheeta.
Mä näin tänään tytön jolla oli viikset. Oli aika :eek:

ironchef sanoi:
Toi kuulostaa pelottavalta. Kyllä ne alapään pusikot ja muut pitää kuitenkin vahailla pois. jos nyt on pikkasen, siis vähän, käsikarvoja niin ei se ole kauheeta.
Mä näin tänään tytön jolla oli viikset. Oli aika :eek:

Joku toinen on sitä mieltä, että NE KAUHEAT EPÄNAISELLISET KÄSIKARVAT pitää vahata pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom