Evästä iltapäiväksi töihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt loppui ideat! Syön töissä n. 11 aikaan aamupäivällä ja kotona olen vasta viideltä. Kahden aikoihin pitäisi saada joku proteiinipitoinen mäjäytys mutta mikä?
Raejuustoon kyllästyy, rahka ei uppoa töissä.

Ideoita?

Edit: Jääkaappi löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syö samaa ruokaa kun kotona. Valmistat edellisillan aterialla 2xtavallista enemmän sapuskaa ja purkitat puolet huomista työpäivää varten.

maitorahka purkki,"maustat" mielesmukaan, ja joku hedelmä tai 2.tollasella setillä mä jaksan kotiin asti ;)

Prodepirtelö? On helppo tehdä ja saa vaihtelua kun vaihtelee sen sisältöä. Ja ainakin itselle tärkeintä on se että sen pystyy nauttimaan varsin kiireenäkin päivänä jos ei muuta kerkeä syömään.

Prodepirtelö? On helppo tehdä ja saa vaihtelua kun vaihtelee sen sisältöä. Ja ainakin itselle tärkeintä on se että sen pystyy nauttimaan varsin kiireenäkin päivänä jos ei muuta kerkeä syömään.

Itsekin naukkailen protskupirtelöä termospullosta pitkin päivää, todella helppo tehdä aamulla ja ei häiritse työntekoa sen "syöminen".

Tee rahkahärdelli ja laita se pakastimeen yön yli. Töissä puolestaan jääkaappiin. Saat syödä iltapäivälla "sorbettia". Voit tehdä kerralla enemmänkin näitä välipaloja - suositeltavaa etenkin nyt kun on tuoreita marjoja tarjolla!

Rahkaa, mansikkaa, hiven vaniljasokeria ja keinotekoista makeutusainetta maun mukaan. Hyvvee o!

Mitä ootte laittanu prodepirtelöittenne sisällöksi vai vaan pelkkää proteiinia (whey3) ja vettä?

ideoita...

No, mun pirtelössä on ihan perussetti eli:
maitoa 5dl
maltoa 1dl
jotain protskupulveria (mieleistä) 1dl
kaakaota 3tl
banaani muusattuna
ja joskus siivu jäätelöä.

En juo tuota kerralla, vaan pikkuhiljaa naukkailen päivänmittaan...

No, mun pirtelössä on ihan perussetti eli:
maitoa 5dl
maltoa 1dl
jotain protskupulveria (mieleistä) 1dl
kaakaota 3tl
banaani muusattuna
ja joskus siivu jäätelöä.

En juo tuota kerralla, vaan pikkuhiljaa naukkailen päivänmittaan...

Tämä menee perjantaina ja lauantiana kokeiluun kun kiireessä ei kerkeä syömään, nuo tehosekoittimeen ja termariin :kippis1:

No jos jääkaappi on niin mikä ongelma se tuo enää on???

itsellä monesti jotain riisiä ja tunaa sekasin tai rahkaan ku lyö riisiä ja vaikka jogurttia niin ei tule töissä liian raskas olo...

Vittu kyljykset on poikaa,töissä kun muut syö sämpylää...

Mietin just samaa kun olen 17.00-23.00 välisenä aikana töissä...ja virallista ruokataukoa ei ole, ehkä 10 minuutin tauko jos sitäkään kerkeän pitämään, yleensä en...Ehkä joku tonnikalapurkki ja banaani ois hyvä.

Ehrmannin maitorahkaa ja mustikka-vadelma O´light juomatiivistettä niin voi elämä että on hyvettä! :kuola:

-banaani ja maitorahka
-pari leipää höystettynä reilulla juustolla ja kinkulla + maitoo/piimää
-prodejuoma, vaikka palkkari
-tekee kotona valmiiksi ruuan --> kippaan ---> mikroon

Mitäs väki syö jos ei ole jääkaappia? Työaikani matkojen kanssa kestää 11-12 tuntia, ja siinä ajassa tulee vedettyä vähän turhan monta Bullin prodepatukkaa = närästää niin maan perkeleesti :curs: . Eli olisi kiva keksiä jotain, joka kestää hyvin ajan ja lämmön (+30) patinaa. Miten te olette selviytyneet?

Mitäs väki syö jos ei ole jääkaappia? Työaikani matkojen kanssa kestää 11-12 tuntia, ja siinä ajassa tulee vedettyä vähän turhan monta Bullin prodepatukkaa = närästää niin maan perkeleesti :curs: . Eli olisi kiva keksiä jotain, joka kestää hyvin ajan ja lämmön (+30) patinaa. Miten te olette selviytyneet?

ajeletko autolla, hommaa jääkaappi autoon tupakansytyttimestä virta, ei pitäs olla enää mitään ylikalliita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom