Evästä iltapäiväksi töihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
ajeletko autolla, hommaa jääkaappi autoon tupakansytyttimestä virta, ei pitäs olla enää mitään ylikalliita.
Hyvä ehdotus, mutta julkisilla liikun, siks meneekin niin ******* kauan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä kanssa aina ostan lidlistä halpaa kalkkunaleikettä ja lyön sitä leipien väliin useita siivuja + jotain kevyttä juustoa. Siihen päälle vielä joku hedelmä tai pari. Ihan riittävän hyviä välipaloja mulle.

Minä kanssa aina ostan lidlistä halpaa kalkkunaleikettä ja lyön sitä leipien väliin useita siivuja + jotain kevyttä juustoa. Siihen päälle vielä joku hedelmä tai pari. Ihan riittävän hyviä välipaloja mulle.

Sama juttu, ruisleipää, juustoa, kinkkua/kalkkunaa.. Protua saa kuitenkin sen 25-30gr kun tekee tuhdit leivät, olen syönyt 2v aamupalaksi, iltapalaksi,välipalaksi... Ei vaan kyllästy :kuola:

Ja tähän taas mainostan omaa suosikki-välipalaa..
Vehnätortillan päälle tomaattipyrettä, kinkkua, juustoa ja maun mukaan tonnikala, kana, metwursti ym täytteitä ja uuniin kunnes juusto sulaa. Nam!

Minä olen tyytynyt protujuomaan. Eli jotain perushalpaa jauhoa pakkiskaupasta ja kaverina esim. banaani tai rypsäriä, mitä nyt sitten milloinkin on tarvetta välipalalta saada. Jääkaappikin ois, mutta ei vaan jaksa säätää minkään ihmeempien eväiden kanssa. Ihan rahka mehulla ois kans hyvä, mutta noita kun jo vetää aamulla ja illalla niin ihan hyvä on jotain vähän erilaistakin ottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom