Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos täällä on asiasta tietäviä, niin osaatteko sanoa minkälainen arvo on noilla vanhoilla kolikoilla? Esimerkkinä vaikka 1939 vuoden 20mk kolikko.
Tuli kaupasta tuommonen jossa on 2 naamaa kääntöpuolella, ilmeisesti joku 100v jostain juhlaraha noista raapustuksista päätellen . Mikäs tää tämmönen on??
Suomen uusin juhlakolikko. Tais olla joku eduskuntaan liittyvä.
Tais olla naisten äänioikeuden kolikko.. Ei kuulemma mikää arvokas :/
Paljonko niistä sitten nykysin pyydetään?kun olis silloin 2004 tajunnu laittaa niitä eu-rahoja sivuun niin ois tehny jonkillaisen tilin..
Mulla on sellanen eurokolikkopussi tallella missä on jokaista kolikkoa yksi kpl, mitä myytin R-kioskeilla pari vuotta sitte kun ensimmäiset eurot tuli nähtäväksi. Joskus vuosi sitten luin lehdestä että niitä kolikkopusseja on ostettu jopa 20 eurolla kpl, paljonkohan niistä nytten saa?
yhtäläinen äänioikeus 100v. mulla on noita joku 450kpl sivus.. saa nähä nouseeko arvo tosta nimellisarvosta paljonkaan. kun olis silloin 2004 tajunnu laittaa niitä eu-rahoja sivuun niin ois tehny jonkillaisen tilin..
niitä on tehty muistaakseni 2500000. mutta ne mun kolikot olen saanut kaverin töistä mihin tulee vaihtorahat pankista,ja olen aina kun kassassa ollut rahapajan näitä rullia olen vaihtanut ne itselle..ohan noissa 900€ kiinni, mutta tuskin se arvo ainakaan tuota nimellisarvoa alemmaksi meneeMisät helvetistä sä oot noita 450 kekkassu?