Etupyörä lukossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Autona pösö 406, -98, 200tkm. Yllättäen aamulla lähtiessäni liikenteeseen, vasen etupyörä oli täysin lukossa. Muut renkaat kyllä toimivat ihan normisti. :)

Liekö levyjarru menny jumiin? Onko tuo tuttu ongelma kenellekään ja onko mitenkään mahdollista sitä kotikeinoin fiksata?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Autona pösö 406, -98, 200tkm. Yllättäen aamulla lähtiessäni liikenteeseen, vasen etupyörä oli täysin lukossa. Muut renkaat kyllä toimivat ihan normisti. :)

Liekö levyjarru menny jumiin? Onko tuo tuttu ongelma kenellekään ja onko mitenkään mahdollista sitä kotikeinoin fiksata?
Vähän hassultahan tuo kuulostaa... ettei olis pyöränlaakeri sanonut sopimuksensa irti lopullisesti? Onko pitänyt kenties ujeltavaa ääntä jo pitemmän aikaa tms.?

Joissakin autoissa on jäätynyt käsijarru päälle sillai, että jarrupalat ovat jäätyneet levyihin kiinni. Ja sitten kun on lähtenyt liikkeelle niin on kuulunut pamaus ja levyt auenneet. Tiedä sitten voiko jäätyä noi etu jarrut samalla lailla kun eivät kuitenkaan ole päällä samoin kuin käsijarru.

Mulla oli vastaavaa sillä tavalla että veti aina jarruttaessa juurikin saman kohdan pyörän lukkoon. Otin renkaan pois ja pistin jarrusatulan tiivisteiden välistä reilusti crc:tä ja siiinä aikani koetin sitä mekanismia vapauttaa. Noh aamulla rasva olikin tehnyt tehtävänsä ja pyörä pyöri normaalisti.

:offtopic: Itse olen soutanut ja huovannut tuota auton hankintaan, milloin mitäkin merkkiä olen ostamassa. Mut huomenna olen menossa katsomaan Pösö 406 2.0i ST 96 ajettu n.175000km. Minkälaisia kokemuksia ketjun aloittajalla noin muuten autostaan on?

:offtopic: Itse olen soutanut ja huovannut tuota auton hankintaan, milloin mitäkin merkkiä olen ostamassa. Mut huomenna olen menossa katsomaan Pösö 406 2.0i ST 96 ajettu n.175000km. Minkälaisia kokemuksia ketjun aloittajalla noin muuten autostaan on?

En ole ketjun aloittaja, mutta itselläni on ollut juuri tuollainen ja en keksi oikein mitään moitittavaa. Mikään erityisen taloudellinen se ei ole, mutta mikäpä tuon ikäinen kaksilitrainen olisi.

Zone-sarja -42%
Todennäköisesti vetonivel hirttänyt kiinni, onko kuulunut rutinaa ennemmin?

En ole ketjun aloittaja, mutta itselläni on ollut juuri tuollainen ja en keksi oikein mitään moitittavaa. Mikään erityisen taloudellinen se ei ole, mutta mikäpä tuon ikäinen kaksilitrainen olisi.

Ei ole ollut sulla mitään sähkövikoja? Lueskellu olen noita keskusteluja ja aika paljon niitä tuntunut olevan joillakin. Paljonko noin suunnilleen kuluttaa kyseinen kulkupeli?

Ei ole ollut sulla mitään sähkövikoja? Lueskellu olen noita keskusteluja ja aika paljon niitä tuntunut olevan joillakin. Paljonko noin suunnilleen kuluttaa kyseinen kulkupeli?

Ei kyllä ollut vajaan sadan tuhannen kilometrin aikana mitään sähkövikoja. Jotkut ovat niitä valitelleet, mutta minulla kyllä sähköt toimivat moitteetta. Olisiko niin, että nuo vanhemmat mallit ovat vähän varmempia sähköiltään.

Keskikulutus pyörii siinä 8,5-9 litran pinnassa. Maantiellä pääsee joskus alle kahdeksankin mutta kaupungissa saa helposti menemään yli kympin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom