Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiku en mä epäilly ketään, enkä kusettanut omissa jutuissa. Oli vain ihan pakko heittää vähän ninja-huumoria tuohon loppuun. Ninja-huumori on kuitenkin olennainen osa päivää.Originally posted by Iivili
:lol2:
Missäs se maanviljelijä luuraa? :D
Miten nää "Paljon nostat siinä ja siinä liikkeessä?" tai "Montako toistoo menee...?" tai "Kuinka kova jätkä olet?" ketjut aina menee samaan suuntaan?
Tulikohan nyt vähän syötettyä pajunköyttä?Originally posted by N.O.Kummonen
Mun mielestä toi käsien taputtaminen selän takana on kova juttu... siis jo ihan seisaaltaankin. Ei meinaan multa onnistu!
Tulikohan nyt vähän syötettyä pajunköyttä?
Originally posted by N.O.Kummonen
Mun mielestä toi käsien taputtaminen selän takana on kova juttu... siis jo ihan seisaaltaankin. Ei meinaan multa onnistu!
Eikös tuolla "notkeudella" ole jo vaikea pyyhkiä persettä
Mä kokeilin tota kerran betonilattialla -->tämän jälkeen olin 15sek. ihan hiljaa mahalleen siinä ja menin pois. ja sen jälkeen en ole kokeillu.Tomi sanoi:Onnistuuko ninja-läpsäytys selän takana kun punnerratte? Intissä joku alikersantti elvisteli kunnollaan punnertamalla 10 "hyppypunnerrusta", jossa läpsäytettiin kädet edessä yhteen. Koin velvollisuudekseni näpäyttää häntä ja punnersin 10 kertaa, läpsäyttäen kädet selän takana yhteen toistojen välissä.