Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti totta, mutta ainakaan itselläni ei vaan ranteet taivu riittävästi, jotta faarao-otteella (vai mikä se nyt oli) pystyisi nostoa tekemään.
Faarao-ote on sama ku ristiote eli se "helpompi" tekniikka, jossa sormet tulee tangon päälle, ei alle. Painonnosto-ote (front rack) on se, mihin tarvii hiukan enemmän liikkuvuutta mm. ranteilta, ojentajilta, olkapäiltä ja yläselältä. Helpotettu versio pn-otteesta on vetoremmitekniikka.
Kokeile takakyykkyä smithissä jos vain mahdollista, mut etukyykky "grass to the ass"on kuitennii kingi.
En käsitä miten ihmisten kädet taipuu kumpaankaan asentoon. Mä en ainakaan tangosta saa luotettavasti kiinni kummallakaan otteella.
En käsitä miten ihmisten kädet taipuu kumpaankaan asentoon. Mä en ainakaan tangosta saa luotettavasti kiinni kummallakaan otteella. Tuntuu että solisluut ja rinta menee poikki jos laittaa enemmän painoa tankoon ja ei saa käsillä pidettyä. Oon varmaan läheistä sukua joilleki virtahevolle kun kiloja on ja raajat ei taivu.
Ai saakeli, kun muistelee ensimmäisiä kertoja etukyykkyä painonnosto-otteella Ranteet olivat muusia, mutta kummasti parin viikon jälkeen venyvyys parani, ja siitä lähtien tehnyt ilman kipuja.
Grass to ass xD
Ruohoa perseeseen :fuckyeah:
Itselläni juuri tuo GTA eikun siis ATG takakyykky pistää kyllä DOMSit etureisiin, perseeseen ja takareisiin tasapuolisesti. Sen takia juuri olen miettinyt sitä, että millä perustelisin etukyykyn tarpeellisuuden. Hack-laitetta ei valitettavasti nykyisellä salilla ole.
Siinä pitäisi olla sitten videokamerat seuraamassa, kun joku sankari oikeasti toteuttaa tuota grass to the ass -touhua jollain nurtsilla. Porukka pälyilee ympärillä, että what the fuck! Joku uskaltautuu kysymään, et "onks kaikki ok? Mitä sää oikein teet?"
"Vittu, mää kyykkään! Kaikki kovimmat bodarit tekee näin; ne kyykkää! Halme teki näin! Arnoldi tekee näin! Kaikki saatana tekee näin!" Ja tietenkin vyön kanssa!
Ja sit äkkiä palkkaria kituseen kovan kyykkäyksen palkinnoksi