heh, mulla on vielä sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että tuon nimistä treenimetodia käsittelevän opuksen nähdessäni juoksisin ja kovaa.German Volume Trainingia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh, mulla on vielä sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että tuon nimistä treenimetodia käsittelevän opuksen nähdessäni juoksisin ja kovaa.German Volume Trainingia
Originally posted by luca
Onkos kukaan tehnyt samassa treenissä sekä kyykkyä että etukyykkyä?
Originally posted by strong
Ai niin, yksi juttu vielä...Pyrros Dimas on siis todistettavasti etukyykännyt 280kg ja raakana. Kuin muistellaan, että Maailman paras voimanostaja 82.5kg:n sarjassa on Jarmo Laine ja hän kyykkäsi IPF:ssa varusteet päällä jotain 307.5kg ja raw-kyykky minun arvion mukaan voisi olla noin 250kg...siis Laine takaa 250kg ja Dimas edestä 280kg, onko voimanosto sittenkään Maailman vahvin urheilulaji? Miettikääpä sitä!
Originally posted by Kraftwerk n
Miten vitussa voit verrata Dimasta ja Lainetta keskenään?
Siten vitussa minä voin verrata, kun painonnostajillahan se tekniikka on niin tärkeä asia ja maksimivoimaa yms. mitä kuulemma voimanostajilta löytyy eniten, niin niiltä ei sitten oikein löytyiskään niin paljoa, kuulemma.
Kyllä tarvitsee, eli et vastannut kysymykseen, että miten vitussa voit verrata Dimasta ja Lainetta, kun toinen on lajissaan maailman huippu ja toinen ei.
Siten vitussa minä voin verrata, kun painonnostajillahan se tekniikka on niin tärkeä asia ja maksimivoimaa yms. mitä kuulemma voimanostajilta löytyy eniten, niin niiltä ei sitten oikein löytyiskään niin paljoa, kuulemma. Ja Laine kuuluu kuulemma(Saken mukaan ja Sakkeahan me kaikki uskomme) Maailman huippuhin ja varsinkin kyykyssä on parhaita, ellei sitten paras.
Originally posted by tombodyzone
noi tarasenkon tuloksethan on ihan perkeleen hirveitä!!ilman varusteita niskakyykky pohjasta pausella 385!!!!!!,väitän että jos noi on totta ei ketään ota vastaavia,toi kaverihan nostais ammattilaisvarusteilla vittu kuus jättiläismäntyä,:=)
Ja toistan itseäni:
Originally posted by tombodyzone
noi tarasenkon tuloksethan on ihan perkeleen hirveitä!!ilman varusteita niskakyykky pohjasta pausella 385!!!!!!,väitän että jos noi on totta ei ketään ota vastaavia,toi kaverihan nostais ammattilaisvarusteilla vittu kuus jättiläismäntyä,:=)
Sellaista kaveria joka nuo rikkoo, ei taida olla näköpiirissä, ellei sitten joku uusi painonnostaja käy näyttämässä näille voimanostajille miten se puntti nousee. :arvi:
Ihan kivasti kerkesit editoida tuota omaa tekstiäsi vastaukseni jälkeen.
Noh, kuitenkin, itse en ole Saken kanssa samaa mieltä, sillä tuo väite on täysin vailla todellisuuspohjaa.
Minä kylläkin ehdin kirjoittaa sinne kaikki, ennen kuin vastasit(tosin en ole varma mitä sieltä nyt puuttui, että vertailua ei voinut tehdä).
Laine on ME:n haltija, tietääkseni. Tosin, en ole oikein hyvä näissä ammattilaisliittojen tilastoissa.
![]()
Kaikki täytyy Strong hyvä suhteuttaa. Vaikea kuvitella, että kukaan lähtisi itseään lihottamaan tuollaiseksi parisataa kiloiseksi valaaksi, vain todistaakseen jotankin. Onneksi, on kehitetty wilksin taulukko vertailua helpottamaan:
Mark Henry tienasi wilksin laskurin mukaan tuolla tuloksella 580 pistettä. Kova tulos, muttei mikään mahdoton, edes voimanostajalle. ;)
Originally posted by Tahvo Tohveli
Mark Henryn painonnostotulokset ovat (onkohan oikein) tempaus 180 kiloa ja työntö 220 kiloa ja elopaino 180 kiloa. Verrataan jo mainittuun Pyrros Dimakseen 180.5 ja 215, elopaino alle 85 kiloa.
Minä veikkaan, että Henry oli huomattavasti lahjakkaampi voimanostaja, kuin painonnostaja.
Originally posted by Tahvo Tohveli
sovitaanko, että voimanostajilla on kovimmat maksimivoimatasot voimanostoliikkeissä ja painonnostajilla paras voimantuotto painonnostoliikkeissä?