Etelä-Pohjanmaalaisia punttimimmejä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hellou ladies!

Mä en nyt vielä sitten tiedä, että lähdenkö treeneihin mukaan kun on selkä reistaillut tän vkon, mutta tuun mä ainakin salille norkoilemaan :) Ja sinne Amarilloon kyllä voisin lähteä joukkoon :)

Hei, ja yksi kysymys.... Saisinks mä ottaa isosiskonkin joukkoon kun sitä niin kovasti huvittais lähteä ku tästä jutskusta sille höpisin? Ei se kyl pakkislainen oo, mutta mun kanssa se salilla/jumpassa käy ja on kyl Sports Clubin jäsen?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lauantai senkun lähestyy. Mukavaa! :)

Tavataanko me jossain siinä sport-clubin edessä vaikka silloin kello 13, niin mennään yhtä matkaa sisälle?

Salityts(k)y: En nyt muista enää oliko koolla vai ilman. :lol2: Sisko vain ehdottomasti mukaan! Ilmoittaa vain cassybutille, hän kun varaa pöydän meille Amarilloon.

Harmittaa, kun ollut flunssassa viimeiset kaksi viikkoa, mutta nyt alkaa onneksi olemaan paremmassa kunnossa, mutta kevyet treenit silti vedän. Ruokaa voin syödäkin sitten senkin edestä.. :lol2:

Haluatteko/ onko tarvetta ostaa jotain lisäravinnetta nyt kun tavataan? Pitäisi vähän tietää... ettei poijat tuu availeen kaupan ovia turhaan ;). Muistakaa ettei tarvi niitä omia palkkareita ny rehata sitten mukaan, mä hoidan sen teidän puolesta!

Tavataan vaan siellä sisällä, eli ovesta sisään ja mä odottelen siinä kahviossa joka on heti respan vieressä. Eli mennään sitten itse treenisaliin sisään yhdessä, niin annan liput niille, joilla ei jäsenyyttä ole.

Mikä lihasryhmä kenelläkin on vuorossa huomiselle? Cassyput? Jos salitytsy ei treenaa, niin jos ei natsaa tulla roikkumaan salin reunalle kun muut pumppailee, niin voittehan te siskon kansaa tulla sitten mukaan kun on treenattu. Mehän kuitenkin hetki istuskellaan siinä "loungessa" ja juodaan palareitamme. Tuskin kukaan treeniensä lomassa kauheesti juttelee, (en mä ainakaan--> salille on tultu treenaamaan-asenteella ;) !) Mutta stten kaikki muu aikahan on otollista seurustelulle.

Huomenna nähdään siis hiukka ennen 13.00. eiks vaan?

Mä en osta mitään sieltä kaupalta, koska hiljattain on tullut täydennettyä lisäravinnevarastoa!
Mulla on oikeastaan tämän viikon treenit jo pulkassa, mutta olkapäitä olisi ainakin vielä tarkoitus kiduttaa ja tietenkin kokeilla laitteita, joita ei omalta salilta löydy (tietääpä sitten ainakin mistä jää paitsi!). Mun punttiksen laitevalikoimat kun on aika rajalliset, joten on kiva päästä kokeilemaan jotain uutta!
Huomenna nähdään!:)

En saanut enää tänä aamuna meille pöytävarausta Amarilloon. Sanoivat että oli niin täyttä. :( Täytyy sitten katsoa että mennäänkö sittenkin vaikka Rossoon, sanoivat siellä että sinne yleensä mahtuu siihen aikaan. Pahoittelen, on vaan niin järjetön höyry päällä töiden ja opintojen kanssa.

Mä voin ostaa jotakin lisäravinnetta, riippuu mitä valikoimissa on. Ainakin erilaisia patukoita pitäs hankkia joku varasto töihin. Lisäks tarvisin jotain boosteria.

Mailasin tänään Salitytsyn kanssa, sanoi ettei pääse muuta kuin moikkaamaan meitä salille. Oli kuulemma alkuillastakin menoa. Tosi harmi! No, toivotaan että tämä on ensimmäinen monista tapaamisista!

Itsellä olisi treenivuorossa jalat... Tosin selkää pitäis hiukan varoa kun olin eilen hierojalla, runnoi paikat auki oikein kunnolla! :D Treenin lomassa ei tosiaan välttämättä hirveesti sosialisoida, sen jälkeen sitten sitäkin enemmän. Tosi mukava tavata tyttöjä jotka ymmärtää tän hulluuden päälle! :lol2:

Tapaamme siis salin kahviossa hiukan ennen yhtä!

Kyllä me aina jonnekin päästään! Onhan täällä näitä paikkoja! Rosso on bueno :) joten mennään ovelle kolkuttelemaan ja katsotaan miten käy.

Zone-sarja -42%
Lupa tuli eli syömään tuun :hyper:

Noniin, onhan tuota varmaan jo hetki odoteltukin ;) ? Kyllä ne tankkaukset on sitten kivoja :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom