Etelä-Pohjanmaalaisia punttimimmejä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Niin ja järkätäänkö miitti Seinäjoelle vai Vaasaan vai molempiin? Ehdotuksia? Itse tulisin joka tapauksessa molempiin :lol2:

No, kunhan saadaan kaikki halukkaat selville voidaan katsoa sitä. Itselleni käy molemmat, ja mahdolliset Vaasasta tulijat pääsee kyydissä Seinäjoelle. Laitoin privaa Annabelille ja Salitytsylle, olisi kivaa jos kaikki muutkin vaasalaiset ilmoittautuisivat tähän trediin.

Tosiaan kimppatreenit ja syöminen olis jees. Pitäisikö tätä yrittää järjestää jo nyt syyskuun aikana vai myöhemmin syksyllä? Miten ihmisille käy?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jäi se sanomati että voisin olla tämän miitin aktiivisena järjestänä. Olen heti ihan innoissani! :D Mun olis ainakin helpompi järkätä jos miitti olis Vaasassa, Seinäjoesta kun en tiedä juuri mitään.

Kaikki vähänkään kiinnostuneet mukaan!

Voisin kans olla kiinnostunut miitistä. :)
Mulle sopis Seinäjoki paremmin, kun ei ole autoa käytössä, niin on kuitenkin helpompi tulla junalla Seinäjoelle kuin Vaasaan asti..

Minäkin voin olla aktiivisena järjestäjänä. Itse en tiedä Vaasasta paljoakaan, Seinäjoesta kyllä. Voidaanhan aluksi järkätä miitti esim. Vaasaan ja myöhemmin Seinäjoelle. Mitä mieltä olette? Juniahan kulkee todella hyvin Vaasaan, jos ei ole autoa. Eikä matkakaan kauaa kestä junalla. Syyskuu sopii ainakin minulle, 16.9 on Turun karsinnat, joten aika moni on (ainakin minä :D) varmaan lähdössä sinne. Lokakuussa 7.-8.10 on expo, johon myös moni lähdössä. Olisiko Syys-lokakuu hyvä vaihtoehto? Ja myöhemmin tietenkin miittejä lisää.

Mulle ainakin Seinäjoki olis parempi, jos täältä innostun lähtemään. Mun muistikuvan mukaan Seinäjoki-Vaasa väli kestää tunnin verran kauhealla räminä-kolina-junalla :D Että ihan matkan miellyttävyyden ja ajansäästön kannalta ehdottaisin Seinäjokea...

Ehdottomasti mukana! Oli miitti sitten Vaasassa tai Seinäjoella!Mutta nyt syksyllä sen on oltava, koska tammikuussa on lähtö inttiin..muuten ajankohdalla ei ole väliä,mä pääsen melkein koska vain!Ja treenaus ja syöminen kuulostaa hyviltä, molemmat mun lempihommmia!:D

Zone-sarja -42%
Myöskin pohjanmaalta kotoosin, mutta asunut jo tovin muualla.Koitin asustaa pari vuotta sitten taas kotopuolessa, mutta ei siitä mitään tullut..Mutta mielellään siellä lomailee..

Mulle ainakin Seinäjoki olis parempi, jos täältä innostun lähtemään. Mun muistikuvan mukaan Seinäjoki-Vaasa väli kestää tunnin verran kauhealla räminä-kolina-junalla :D Että ihan matkan miellyttävyyden ja ajansäästön kannalta ehdottaisin Seinäjokea...

Sundae, älä huoli. Olen päättänyt jo puolestasi, että juuri sinä viikonloppunahan voit yöpyäkin meillä. Ja voimme lähteä yhdessä ja blonette mukaan myös.. Eikös olekin ihanaa :haart: (meiltä ei kestä kuin 45 minuttia autolla Vaasaan)

Jos vaan aikatauluihin saan sovitettua, niin kyllähän tollanen miitti vois olla jees. Vaasassa asustan mutta autollahan pääsee Seinäjoelle, joten molemmat paikat käy. Ei niin väliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiinnostusta on.... Ajankohdasta tietysti paljon aina riippuu, että pääseekö sitten osallistumaan vaiko eikö, mutta kiinnostusta siis löytyy kyllä :)

Tämähän alkaa kuulostaa hyvältä! :kippis1: Lauantai taitaa olla paras päivä tämmöisen järjestämiseen? Sopiiko 23.9. vai 30.9. paremmin?

Tietääkö Annabel voisko gymille mahdollisesti päästä ilmaiseksi treenaamaan muualta tulleet punttimimmit? Täytyypä kysyä...

Ehdotan että pidetään ainakin tämä ensimmäinen miitti Vaasassa. Sports Clubilla ensin kimppatreeni (täytyy selvittää miten tämä onnistuu ei-jäseniltä) ja sitten syömään Amarilloon? Muita ehdotuksia tietysti voi esittää jos jokin muu on mimmeille mieluisampaa!

Mulle passais tuo 23.pvä paremmin. Pääseehän ainakin tonne SportsClubille treenaan sellasella K-salin vierailijalippusella, jos siis käy semmosella salilla omalla paikkakunnallaan joka kuuluu K-saleihin. Niitähän saa pyytää oman salilta 2 kpl/kuukausi. Seinäjoella esim. EveryBody´s Gym kuuluu K-saleihin.

Noilla em. lipuilla tosiaan pääsee ja sittenhän voisi koittaa kysästä josko pääsisi sellaiselle vierailijakäynnille. Eli vähän niinkuin tsekkaamaan millanen sali on kyseessä. jos vaikka keksis että on oikeesti kiinnostunu salin jäsenyydestä (vaikkei oliskaan ;) )

Pidämmekö nyt sitten 23. päivää alustavasti sovittuna? Ketkä kaikki olisivat tulossa silloin? Ja ketkä kaikki on sellaisia joilla ei Sports Clubin jäsenyyttä ole?

Tuollahan on nyt myynnissä Sports Clubin kertalippuja. Mun mielestä yritämme silti ensin ilmaiseksi. Voin kysellä gymiltä kuinka tämä sopisi parhaiten. Mutta kimppatreeniä ja ravintolapöydän varaamista varten pitäisi sitten tietää moniko on tulossa. Toki noilla ei mikään kiire ole, mutta olisi se hauska tietää!

:kippis1:

Määki oon etelä-pohojammaan lakeuksilta lähtöösin. Maailman paras paikkahan se on ;) Nyt asustelen keski-suomes ainaski toistaaseksi, mutta mun hellä syrämmeni tuntee aina ja ikuusesti olevansa kotonansa siälä viliapeltojen keskellä :haart:

Uskaltaasinkohan tuonne miittihin ku en kuitenkaanoo mikää oikia muskelipunttimimmi. :nolo: Tietty ku pohojalaasesta miitistä on kyse niin kai siälä olis ohojelmas painia ja puukkohippaasta? ;)

Hmm, ompa vaikia "puhua" pohojammaata ku ei oo sitä enää jatkuvasti puhunu moniin vuosiin..

Uskaltaasinkohan tuonne miittihin ku en kuitenkaanoo mikää oikia muskelipunttimimmi. :nolo: Tietty ku pohojalaasesta miitistä on kyse niin kai siälä olis ohojelmas painia ja puukkohippaasta? ;)

Tottakai. Ei me sinne muskeleita olla menossa näyttämään, vaan tutustumaan uusiin tyttöihin, treenaamaan ja syömään massun täydeltä! Mukaan vain! :love:

Latest posts

Back
Ylös Bottom